Firefly
Sporthojsnörd
Låter som en kul idé. Jag är på om priset är rätt...
Wile E skrev:
Miss_Orchidee skrev:Och vem ska jag prata med då??
Nya innetränden är att gruppköpa alltså.... Fast fan ,jag har ändå inga pengar....Hojen sörplade åt sig det mesta när ja köpte den
Wile E skrev:
12. Alabama. (2st vid bra pris)Kamikaze kid skrev:1. stoffer
2. SuperMicke
3. kjuze
4. oXydex (2x vid rätt pris)
5. SISU (2x)
6. DaLorD (2x beroende på pris... minst 1 iaf)
7. Yonsson (2st, men bara vid bra pris)
8. Hultan (2st)
9. Krippa (2st)
10. Herman (st)
11. Kamikaze Kid. (2st för övningskörning ursäktar han sig!)
Detta är ju en intresseanmälan bara. Jag tycker ett tak på 1500kr/enhet låter rätt vettigt, då borde man kunna få bra saker också. Förhoppningsvis tittar väl någon som är inne på intercom mm. in här snart och ger tips!Qwerty skrev:Låter riktigt intressant. Men jag vill nog först veta vad vi pratar för pengar samt vad jag får för dom innan jag skriver upp mej.
Det är därför man har 2 hojar...Zilversurfer skrev:Touring Varning !!!
Bra, jag ska kolla med dem, jag bor ju i Lkpg.Ozzie skrev:Var i början på sommaren nere på Dialect i linkeboda för att kolla upp just intercom...
...Någon som är hemma i link kan ju åka ner och ge sig på dem igen. (Snackade även med mc-affärerna, men det slutade alltid med att de i sin tur anlitade DialectTornby för att lösa det. Så för att slippa mellanhänderna....)
Triumph-återförsäljaren i lkpg skulle också få in något liknande system framåt hösten (strupmic/röststyrd) så det kan vara värt att kolla.
Mvh
/Oskar
Verkar inte vara tokdyrt. Nu kollade jag iofs bara upp det på teknikmagasinet, men de vill bara ha 399:- för ett headset + en strupmic.yonsson skrev:Kostar inte strupmick apmycket förresten?
Kommer ihåg att vi hade såna i lumpen och dom hotade med smisk och lera om vi "tappade bort" dom
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|