GSXR1100R
The older i get the faster i was
Bra att ha när vi ska markera var du liggerVon Vettet skrev:Ska dessutom inhandla en hög cykelflagga i rött på claes-olssons
Våga vägra lagvidr igheter
Bra att ha när vi ska markera var du liggerVon Vettet skrev:Ska dessutom inhandla en hög cykelflagga i rött på claes-olssons
Von Vettet skrev:Du har helt rätt. Jag ser en stolthet i att måna om er andra och konsekvent hålla mig längst bak i pölsegruppen....
Ska dessutom inhandla en hög cykelflagga i rött på claes-olssons
GSXR1100R skrev:Bra att ha när vi ska markera var du ligger
Rikard Thunderace skrev:Den enda gången du är längst bak är när du varvat alla och är på väg om igen...
Kay skrev:Bo01 sakta krypandes efter husen!
Kay skrev:Bo01 sakta krypandes efter husen!
Zilversurfer skrev:När jag bodde på Västra Hamnen ( Bo01 hette utställningen INTE området ) hatade jag Bilar och jävla hojjar som kom körandes...läs skyltarna GENOMFART FÖRBJUDEN & OBEHÖRIG TRAFIK EJ TILLÅTEN!!!!
Lite respekt för dom boende tack....
Rikard Thunderace skrev:Ojoj, nu blev han visst putt putt putt...
Man får gärna posera, bara ingen poserar där jag bor...
Rikard Thunderace skrev:Folk gör dumma saker när de blir irriterade eller förbannade.Som jag då....
Rikard Thunderace skrev:Du kan i och för sig ha irriterat ett par bilister själv på Djäknegatan.
Du kan alltid åberopa att du trodde att det omålade området mellan de dubbla heldragna linjerna var ett körfält för smala fordon såsom motorcyklar...
Zilversurfer skrev:VV du fått en idol...... . Blir det någon bankörning med nya bladen?? eller bara posör åka
Mvh//ZS
Zilversurfer skrev:När jag bodde på Västra Hamnen ( Bo01 hette utställningen INTE området ) hatade jag Bilar och jävla hojjar som kom körandes...läs skyltarna GENOMFART FÖRBJUDEN & OBEHÖRIG TRAFIK EJ TILLÅTEN!!!!
Lite respekt för dom boende tack....
Rikard Thunderace skrev:Du kan i och för sig ha irriterat ett par bilister själv på Djäknegatan.
Von Vettet skrev:Ska faktiskt ta mig i kragen i år och försöka komma ut på de bikeevents som erbjuds..... du då?
Von Vettet skrev:Ska faktiskt ta mig i kragen i år och försöka komma ut på de bikeevents som erbjuds..... du då?
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|