Bra posörgator?

Von Vettet

Ny medlem
Gick med
1 Oct 2003
Ort
hemma
Hoj
cykel
GSXR1100R skrev:

Håller med er....man tackade ja till en bandag förra säsongen och den tokregnade bort. Men vi hade kul ändå....
Som när flera personer satt och jämförde hur mycket de hade skarapat puckar och stövlar.....då plötsligt Herr K tar av sig skon+strumpan och utbryter" jag har fanimej blivit av med ett par tår,,,och jag har inte känt nått" :D :D
 

Dede

Nu med en hoj mindre
Gick med
2 Mar 2004
Ort
Po lanned
Hoj
ZX6R-07 racehoj ││ ZX6R-96 regnhoj
Von Vettet skrev:
då plötsligt Herr K tar av sig skon+strumpan och utbryter" jag har fanimej blivit av med ett par tår,,,och jag har inte känt nått" :D :D


:hihi :rofl :tummenupp
 

Mr K

I win, you loose!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemmestorps Eke
Hoj
GSXR750-07 & GSXR600-07
Von Vettet skrev:
Håller med er....man tackade ja till en bandag förra säsongen och den tokregnade bort. Men vi hade kul ändå....
Som när flera personer satt och jämförde hur mycket de hade skarapat puckar och stövlar.....då plötsligt Herr K tar av sig skon+strumpan och utbryter" jag har fanimej blivit av med ett par tår,,,och jag har inte känt nått" :D :D
Ni skulle se de andra i depån när de hände på anderstorp ..... muhahahahahaha
 

Json

Ny medlem
Gick med
18 Apr 2003
Ort
Skåne
Hoj
CBR 600
Von Vettet skrev:
Men vi hade kul ändå....
Det hade vi också... Fast på banan! :arsele

Skall sluta bråka med dig nu... Hoppas vi får se dig köra bana i år istället!

Mr K skrev:
Ni skulle se de andra i depån när de hände på anderstorp ..... muhahahahahaha
Det var väl då vi pratade om att hälla ketchup på dina skor?
Hade nog skrämt livet ur de andra så det var nog tur vi lät bli.
 

Mr K

I win, you loose!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemmestorps Eke
Hoj
GSXR750-07 & GSXR600-07
Json skrev:
Det var väl då vi pratade om att hälla ketchup på dina skor?
Hade nog skrämt livet ur de andra så det var nog tur vi lät bli.
hade glömt det ..... muhahahahahaha .... *asg*
sikken syn det hade blivit ........ hehe .... :tummenupp
 

crazy martin

Ny medlem
Gick med
4 Jun 2004
Ort
bunkeflostrand
Hoj
tl1000s bad matherfucker
Rikard Thunderace skrev:
Tjena RR:s!

Vintertid är det kyligt att köra snabbt under längre tid och därför måste man förstås blanda sin snabba körning med lite posering. :hihi
Så till frågan:
Vilken gata/gator ni tycker är bra posörgator för att visa upp sig? :tuttar
Mina två favoriter är:
-Södra Förstadsgatan från Södervärn ner till Triangeln
-En repa runt Gustav eller Stortorget (synd man inte har stereo :rolleyes: )

gör så här!!!! gör en feeettttee bournuot o några dounats på porslinsgatan. :tummenupp det kommer väcka uppmärksamhet.heheheheh
 

Von Vettet

Ny medlem
Gick med
1 Oct 2003
Ort
hemma
Hoj
cykel
FÖrstår ni inte att det är olagligt med sådant infantilt beteende. Troligen är personerna ifråga i avsaknad av empati och omdöme. Tror inte jag läst värre sedan jesus gick i kortbyxor...och det är en stund sedan. Nä torka nu bort dessa blöjveksexem och tryck era pubertetstinna finnar och kom in i matchen. Vi måste ju kunna föra en sansad och värdig dialog kring framförandet av våra tvåhjuliga fordon..... :D :D :D
 

Matthe

En bra påg
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Utanför Lund
Hoj
Honda Lead 110 -09, sponsor R1:a i fighter utförande samt delägare i Team Golden Boy Racings vinnarmoppe!
Dangerous Dave skrev:
Vi körde upp vid Telia-butiken på gågatan mellan Triangeln och Gustav i somras, sick-sackande krypkörning en bit in och ställde hojarna utanför Espresso House... Iklädda shorts och linne... Uppmärksamhets faktor 100 :D

Lite "Top Gun" över det.......hjälmen på backspegeln, o sängkammarblick..... :hihi
 

majtii

Those were the happy days
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Zakopane PL
Hoj
Sviterna av en indragning...
Von Vettet skrev:
FÖrstår ni inte att det är olagligt med sådant infantilt beteende. Troligen är personerna ifråga i avsaknad av empati och omdöme. Tror inte jag läst värre sedan jesus gick i kortbyxor...och det är en stund sedan. Nä torka nu bort dessa blöjveksexem och tryck era pubertetstinna finnar och kom in i matchen. Vi måste ju kunna föra en sansad och värdig dialog kring framförandet av våra tvåhjuliga fordon..... :D :D :D

Precis min åsikt! Omoget beteende... :6surkart
 

majtii

Those were the happy days
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Zakopane PL
Hoj
Sviterna av en indragning...
Vaa?! De var det grövsta!

I vinter har faktiskt lagt tiden på att montera hastighetsbegränsare, strypt hojen till 14,5 hkr, flitigt korresponerande med miljöpartiet om att sänka hastighetsbegränsningarna och höja bensinskatten, betalt in extra på försäkringen, packat om originalljuddämparen med extra isolering och nu försöker jag sprida det sanna evangeliumet till VV. Han är helt eld och lågor och vill nu bli rikstäckande.
 

Green

Dirty South
Gick med
16 Mar 2003
Ort
Staffanstorp
Hoj
SixDirtySix
majtii skrev:
Vaa?! De var det grövsta!

I vinter har faktiskt lagt tiden på att montera hastighetsbegränsare, strypt hojen till 14,5 hkr, flitigt korresponerande med miljöpartiet om att sänka hastighetsbegränsningarna och höja bensinskatten, betalt in extra på försäkringen, packat om originalljuddämparen med extra isolering och nu försöker jag sprida det sanna evangeliumet till VV. Han är helt eld och lågor och vill nu bli rikstäckande.

haha ja då får du fan visa det till våren... vill inte höra några snabba uppvarvningar... o du får max köra i 80km/h o ´låta som en elbil :arsele
 

crazy martin

Ny medlem
Gick med
4 Jun 2004
Ort
bunkeflostrand
Hoj
tl1000s bad matherfucker
majtii skrev:
Vaa?! De var det grövsta!

I vinter har faktiskt lagt tiden på att montera hastighetsbegränsare, strypt hojen till 14,5 hkr, flitigt korresponerande med miljöpartiet om att sänka hastighetsbegränsningarna och höja bensinskatten, betalt in extra på försäkringen, packat om originalljuddämparen med extra isolering och nu försöker jag sprida det sanna evangeliumet till VV. Han är helt eld och lågor och vill nu bli rikstäckande.


Grejar & donar, snart bänka... det e nåt som inte stämmer här... :hihi
 
Nyheter
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

Top