Bra reflexer

Lazzekongo

Member of Team Rubank Racing
Gick med
16 Jul 2008
Hoj
Daytona 675 -08 R6 -00
Fiiiiiiiiiiii faen, äckligt nära!

Tyvärr tror jag det där händer allt för ofta :gnissla

Big Boy

Psychosocial
Gick med
26 Jul 2008
Hoj
Motard
Tror ni han använder putt metoden lr lutar me kroppen:tungan

Grymt grymt...

K B

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2008
Hoj
CBR900RR -92, CBR 900RR -92 Turbo, K5 Turbo, 7/11 Turbo, CBR1000RR SC59
Fyyyyyyy fan ....

Att han tänker att dra full rulle direkt efteråt är ju också en sak :näsblod

SuTen

Old dirtbag on two wheels!
Gick med
24 Oct 2007
Hoj
Yamma
Jag hade ju nästan !!! NÄSTAN gått av hojen och dödat snubben "kvinnan" i bilen..

Snacka om flyt, men riktigt bra kört av killen. Sådan tur kommer oftast inte för ofta. Hade han haft möte där också en bit bort hade han vart köttfärs.

Haha - ja inte faan är det ju bilförarens fel då mc-snubben ligger xxx km/h för fort.......

Prawler646

Lèe Rònk
Gick med
8 Jun 2009
Hoj
KTM 640 SM -03
Shoo! Där gäller det att man är snabbtänkt!:brinnerup

När kärringen körde så var du ju fritt från vänster. Hon kan ju inte se längre än vad omgivningen gör de möjligt. Inte så idealiskt ställe att ge järnet:yoparty Bara man kan köra så funkar de!:va

Hoztic

Alltid på väg mot nya mål
Gick med
31 Jan 2005
Hoj
K1300S
Fiiiiiiiiiiii faen, äckligt nära!

Tyvärr tror jag det där händer allt för ofta :gnissla
Ja, åtskilliga gånger per sommar får man väja för folk som förutsätter att allt på två hjul är stillastående mopeder :( Tyvärr kvittar det ju i många fall om man håller dubbla skyltade eller strax under skyltat, folk har aldrid tid att vänta 3 sekunder extra :huvet

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Jag hade ju nästan !!! NÄSTAN gått av hojen och dödat snubben "kvinnan" i bilen..

Snacka om flyt, men riktigt bra kört av killen. Sådan tur kommer oftast inte för ofta. Hade han haft möte där också en bit bort hade han vart köttfärs.

Han hade sån Jeffla tur, men jag tror inte det hängde på han att han redde ut detta(även om han gjorde en undanmanöver), vad jag tror så kan han kan nog tacka sin lyckliga stjärna att bilföraren han nypa bromsen lite..annars hade han varit:död

Kör man med sådan framfart, så kan man aldrig anklaga bilister som svänger ut heller.

Last edited:

Ferspeedboy

Jag har problem
Gick med
27 Mar 2006
Hoj
Komar ZZR 232 1966
Hände nått liknande för mig för nån vecka sen o man kan säja att man blev lite skraj när bilen bara kör ut i vägen fast jag körde ju saktare fast bilen såg mig inte en då.

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Ja, åtskilliga gånger per sommar får man väja för folk som förutsätter att allt på två hjul är stillastående mopeder :( Tyvärr kvittar det ju i många fall om man håller dubbla skyltade eller strax under skyltat, folk har aldrid tid att vänta 3 sekunder extra :huvet

Problemet är väl att folk inte ser en öht, och det är därför dom kör ut... Men som du säger så händer det ju flera gånger per säsong, oavsett hastighet...:brinnerup

SkaD

Tvåhjulsburen sedan -2000
Gick med
3 Dec 2004
Hoj
KTM 690 SMC-R -12
Men shit vilken idiot. Han borde straffknullas hårt. Inte OK! :huvet

Ovanligt? nej Oväntat? nej kommer de hända igen? ja, och säkerligen av samam förare tills han en dag trillar av pinnen. Man kan hoppas bara att det är ett träd han träffar då och inte en annan oskyldig förare.

Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha