Bra ursäkter... Dagen efter...

Mr Brownstone

Ny medlem
Gick med
14 Aug 2004
Hoj
Aprilia rs250 sp
Du, du är ju ganska ful, o en sån som jag är väl ganska utom räckhåll för dig... jag vet inte vad jag sysslar med när jag är så här full.... så ha ett bra liv....

Brukar göra jobbet. om än med ett par obehagliga bieffekter, men det funkar, o är ärligt........

St.Anger

Lite bättre än andra
Gick med
4 Sep 2003
Hoj
Honda cbr 954, Triumph Bonneville, Yamaha yzf250, Ural
Hade en inneboende som drog med sig en fröken efter att vi hade varit ute en kväll. När han var klar, började vi snacka grabbsnack på riktigt låg nivå, vilket följdes av en snabb sorti av damen.

Jag har alltid haft ett jobb som gör att jag kan börja vilken tid på dygnet som helst så det har alltid fungerat om man bara ska dra till en ursäkt för att komma därifrån.

Annars har många kvinnor samma skräck som män efter ett one night, så det är bara börja tala om giftermål, barn och sommarstuga så försvinner dom väldigt fort.

Solid snake

Guest
Roligt om de hänger med på snacket då och tycker att det är en jättebra idé. :rolleyes:

St.Anger

Lite bättre än andra
Gick med
4 Sep 2003
Hoj
Solid snake skrev:
Roligt om de hänger med på snacket då och tycker att det är en jättebra idé. :rolleyes:

...då är det läge att knocka henne, ta kläderna och springa för livet

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
TinaTjejen skrev:
Jag håller med Långa Farbrorn.
Ni andra är vilsna och förljugna suckers :D

Man behöver väl fan inte vara otrevlig...
Det räcker med att säga "Oj, har vi legat och dragit oss så länge, vilken tur, då får du träffa min farmor, hon skulle komma hit och hjälpa mig att byta gardiner i dag2

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Hoj
Suzuki SV650S -03
Såtillvida inte tjejen är den som drar direkt när hon vaknar. :hihi

Blanco

Glad påsk!
Gick med
4 Oct 2004
Hoj
Bmw gs 1200 Adv.
Gustav1 skrev:
Såtillvida inte tjejen är den som drar direkt när hon vaknar. :hihi
Eller, att hon har dragit innan man vaknar + att hon lämnat en 50-lapp på nattduksbordet....

Långa farbron skrev:
Nope,men men har mindre problem om man är ärlig från början,dessutom är risken för returmatch större och man gör ingen annan ledsen.
Jo, visst.... Jag är inte heller ett svin.... Denna tråden är ju inte helt seriös..

St.Anger

Lite bättre än andra
Gick med
4 Sep 2003
Hoj
Nursey skrev:
Big up till farbrorn :klappar

Fast det där är ju lite ändå.
Tjejer är precis lika duktiga på one-nights som killar. Skillnaden är bara att killar har en mer höh-höh--attityd gentemot det. Alla tjejer (mer eller mindre) har nog känt behovet av att slinka iväg obemärkt på morgonkvisten. Skillnaden är inte på könet, utan vilka som gör det och vilka som inte gör det.

Oftast är man ganska nöjd med sällskapet vilket gör att man inte stressar iväg människan men kanske har annat man vill göra och inte är sugen på att umgås hela dagen. Låt gå för det. Den gången man har varit så under bordet att man har tagit med något vilt hem...well...att göra en smidig sorti kan ibland vara effektivare och det är väl inte så konstigt att man drar till en smidigare kommentar, antingen för att kunna komma iväg mer trovärdigt eller för att ha något kul att berätta för polarna när man ska dölja det faktum att hon såg ut som en påse skit.

Ytligt, visst. Men är inte det hela poängen med ett one-night-stand?
Kan tycka det är mer tragisk att folk hoppas på att hitta livets kärlek kvart i fem på morgonen i korvkön.

Människan gillar att ligga och jag ka ninte racka ner på folk som gillar att göra det. Sen ska man självklart handla partnern med respekt. Det ska man med alla människor oavsett sammanhang. Men ger man sig in i leken...

:tuttar :rolleyes:

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
St.Anger skrev:
Fast det där är ju lite ändå.
Tjejer är precis lika duktiga på one-nights som killar. Skillnaden är bara att killar har en mer höh-höh--attityd gentemot det. Alla tjejer (mer eller mindre) har nog känt behovet av att slinka iväg obemärkt på morgonkvisten.

Du borde säga tjejer (och killar) som har one night stands

Människan gillar att ligga och jag ka ninte racka ner på folk som gillar att göra det. Sen ska man självklart handla partnern med respekt. Det ska man med alla människor oavsett sammanhang. Men ger man sig in i leken...

:tuttar :rolleyes:

Jag tror (?) vad farbron menar (rätta mig om jag har fel) att många lovar guld o gröna skogar när de tror att de skall få till det...de kanske till och med tror på sig själva (i fyllan). Men sen är det inte så bra när man vaknar..då är det kanske bättre att vänta lite... :confused:
Fast jag tycker inte one night stands är så jäkla häfigt så jag kan ju vara fel person att uttala mig :gnissla .
Hur som helst så funkar allt det där mycket bättre utan en massa alkohol... :3freak

St.Anger

Lite bättre än andra
Gick med
4 Sep 2003
Hoj
Nursey skrev:
Jag tror (?) vad farbron menar (rätta mig om jag har fel) att många lovar guld o gröna skogar när de tror att de skall få till det...de kanske till och med tror på sig själva (i fyllan). Men sen är det inte så bra när man vaknar..då är det kanske bättre att vänta lite... :confused:
Fast jag tycker inte one night stands är så jäkla häfigt så jag kan ju vara fel person att uttala mig :gnissla .
Hur som helst så funkar allt det där mycket bättre utan en massa alkohol... :3freak

Självklart fungerar allt utan alkohol. Det går utmärkt att ha one-nights utan alkohol men det är mer vanligt när det är iblandat.
Jag känner mig ganska objektiv i ämnet. Visst har man haft vissa stunder man inte är så stolt över och inte sagt det klokaste, men det kan man inte gräma sig över så länge man inte gör det igen.

Att lova saker som man skiter i dagen efter är ju inget vidare. Det är ganska fegt, och om inte, desperat. Har man så svårt att få till det, har man nog andra problem att se över innan. Jag tänker mest på fall när "en kompis" har tagit med någon hem och varit förstådd med att detta kommer bara vara en enda gång och dagen efter har tjejen gjort frukost och städat hemma innan ens morgonståndet har lagt sig (ursäkta ordvalet).

Nursey skrev:
Du borde säga tjejer (och killar) som har one night stands
Det var väl precis det jag menade...

Last edited:
Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...