Bra ursäkter... Dagen efter...

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
St.Anger skrev:
Självklart fungerar allt utan alkohol. Det går utmärkt att ha one-nights utan alkohol men det är mer vanligt när det är iblandat.
Jag känner mig ganska objektiv i ämnet. Visst har man haft vissa stunder man inte är så stolt över och inte sagt det klokaste, men det kan man inte gräma sig över så länge man inte gör det igen.

Att lova saker som man skiter i dagen efter är ju inget vidare. Det är ganska fegt, och om inte, desperat. Har man så svårt att få till det, har man nog andra problem att se över innan. Jag tänker mest på fall när "en kompis" har tagit med någon hem och varit förstådd med att detta kommer bara vara en enda gång och dagen efter har tjejen gjort frukost och städat hemma innan ens morgonståndet har lagt sig (ursäkta ordvalet).

Det var väl precis det jag menade...
Jag menade det inte som ett påhopp eller något :) Jag är inte prydis heller, jag tycker alla skall göra vad som funkar för dem, så jag menade inte heller att fördömma :) (om det lät så) Nattis

St.Anger

Lite bättre än andra
Gick med
4 Sep 2003
Hoj
Honda cbr 954, Triumph Bonneville, Yamaha yzf250, Ural
Nursey skrev:
Jag menade det inte som ett påhopp eller något :) Jag är inte prydis heller, jag tycker alla skall göra vad som funkar för dem, så jag menade inte heller att fördömma :) (om det lät så) Nattis

Absolut ingen fara. Menade heller det inte som påhopp. Bara argumentationssugen då jag har diskuterat detta ofta med vänner och jag tycker att det är ett roligt ämne. Kan säga att många fördomar om bartendrar är väldigt sanna :)

Jonathan

Guest
Bara man gör klart för tjejen innan vad som "gäller" så spelar det ju ingen roll.
Det är nog fler tjejer där ute som också är ute efter att få till det än man tror :)

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...