Bridge-Blandning

Äh...såklart att jag är ouTlaW för fan.

Och....det var nästan ett rätt. För klockan ringer 05:00 eller 05:10 och då går jag upp för att endera ta på löparskorna, ta på mig baddräkten, eller rulla ut yogamattan.

Någon domherre har jag inte sett till, men rådjur med unge och fasaner och ja lite annat smått och gott brukar trava förbi utanför köksfönstret.

/Madsominteärnågonjävlahemmafru :tungan

Edit: och appropå godis så får jag för mig ibland att köpa sånt där smågodis på lösvikt...man köper en hel jävla påse ledsnar efter några bitar å så vill man inte se skiten på flera veckor. En hederlig chokladkaka går ner emellanåt, men jag äter sällan godis. Mat är godare. :fakta

Kan ge mig fan på att bara är en såndär hittepå-tjej :mad:
Skulle lyckas hacka din dator och få på webcammen så skulle man garanterat se en 2.30 meters, 150kgs, tatuerad hd-åkare med långt skägg som sitter i småfilsingarna och skrattar högt med ett "hoo hoo hoo" liknande skratt så att saliv och åkeriägarkeps flyger till höger och vänster... :näsblod

Tjejer som du finns bara på vykort! :mattias

Eh - Öh - nej!
Ey nu trampar du ut i ett minfält brÿden!
Bassets (bara den! ingen kopia duger) är ju en av högtidsstunderna inom konfektyr!
Helst de runda kokoshjulen med lakritsgrejen i centrum...eller de bruna chokladfykanterna med lakritslagret i mitten... :kär

Nä fi fan! Du borde få de där omdisskuterade mirakelbären på recept.

Eh - Öh - nej!

Helst de runda kokoshjulen med lakritsgrejen i centrum...eller de bruna chokladfykanterna med lakritslagret i mitten... :kär

Äh fy fan vad vidrigt...!!! Fast min tvillingsyrra gillade ju det där godiset när vi var små...kom jag på nu. :eek: Dåligt smak har hon.

Kan ge mig fan på att bara är en såndär hittepå-tjej :mad:

Tjejer som du finns bara på vykort! :mattias

:tuttar :pannkyss :ligga????

Last edited:
Eh - Öh - nej!
Bassets (bara den! ingen kopia duger) är ju en av högtidsstunderna inom konfektyr!
Ditt gamla lakritstroll. :7peta

[YOUTUBE-ID]_hM_mWG2Cbc[/YOUTUBE-ID]

Jag fick alltid hos min mormor när vi var små något konstigt godis som var som halva bollar med grönt gele som var täckt med socker, någon som vet vad jag menar...

Åh! era lyllosar, fick ni sånt supersnask:mad:
En annan fick nöja sig med likörfyllda praliner, ni vet sånna som har ett knaprigt sockerlager mellan den flytande likören, eller i bästa fall sådanadär marmeladbaserade hemska saker. YACK!
Det gav grymma utslag på äcklometern:zpy

Åh vilka lyllosar ni är. När jag var liten skar pappa av en bit av fårens saltsten som man fick gå och njuta av en hel helg. Fast jag klagar inte, min mamma gjorde den bästa lemmelgrytan i byn.

Åh vilka lyllosar ni är. När jag var liten skar pappa av en bit av fårens saltsten som man fick gå och njuta av en hel helg. Fast jag klagar inte, min mamma gjorde den bästa lemmelgrytan i byn.

Lucky You!
Vi fick TITTA på den saltstenen.
Efter att pappa slagit upp oss ur sängen kl. halv fem då vi fick gå tre mil först innan vi nådde fram till stenen.
You were lucky!

Vafalls!!! Vill du påskina att mitt arsele är stort..!!! :arsele :gnissla

Nu lyssnade du kvinnligt!
Det SA jag inte! :D
Det jag sa var: SMAKEN är stor. Som baken.
Inte nödvändigtvis DIN bak.
Hade smaken däremot varit som din bak, ja då hade den varit....
nåt helt annat. ;)

Semi-panchis-godis...

Jag är kluven.

Jag har dessutom ett oförglömligt mkt. svårt traumatiskt minne av Twist från barndomen...
Nån som vill höra?
Skitsamma - ni får höra ändå! :)
Det var på barnens dag, nån gång runt 1970 skulle jag tro. Platsen var Västerås folkets park.
Min tvillingsyster och jag fick spela på twisthjulet... och HON vann, men inte jag!!!
Fatta, vilken OUTSÄGLIG orättvisa!
Å inte en liten påse heller! Utan den största kasse twist ni kan tänka er.
Å jag fick inget...
Vi är alltså tvillingar, och ALLT, precis allt hade till denna dag delas med hjälp av atomvåg och mätts i millimol.

Så jag bölade otröstligt som en mistlur.
(självfallet retade svinsyrran mig oxå)

Men! (det som INTE gjorde mig till en cynisk massmördare av detta tillfälle i magnituden "När Lammen Tystnar") var att "twisttanten" kände sånt oerhört medlidande med mig, så att hon skänkte en likadan påse till mig, så jag skulle sluta gråta! :)

Så för att få lite twist på historien, kan man säga att twist kan vara både bra OCH dåligt!

Last edited:
hon skänkte en likadan påse till mig, så jag skulle sluta gråta! :)

Och av den läxan lärde du dig....? :)

I egenskap av att vara patenterad Doktor inom området filosofie gynekologie, så skulle jag vilja påstå att det här är kärnpunkten, begynnelsen, och antagligen orsaken till ditt hittills miserabla liv.
Allt som du känner har gått fel, alla de gånger du anat att en liten ondskefull demon sitter osynlig på din axel och ställer till det i allt du tar dig för, alla de gånger du kissat bredvid toastolen och alla de gånger du haft motvind när det snöar, beror på den här händelsen.
Den här twisttanten är din "Pennywise", en elak mördarclown vars enda uppgift är att dra dig i mörkret och gnaga på dina ben, mentalt, så länge du lever.

Jag rekomenderar att du ägnar resten av ditt liv att leta upp denna twisttant och för alltid få frid i själen och ett bra ligg. :tuttar

Mvh
Dr Fil Gyn Dreggel.

Nyheter
Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S