stavgren skrev:Har inte provat dom själv men kolla här.
Markku skrev:Hej hej,
de senaste racingdäcken från Bridgestone heter BT002
Köps hos närmaste återförsäljare.
Priser på dessa däck finns här
Kör hårt!
/ Markku
Jag är inte snabb nog för att uttala mig om dessa däck. William på Bike Events körde dock ruskigt snabbt med dessa sulor i Spanien för ett par veckor sedan. Tog slut lite för snabbt men hade ett otroligt grepp.benfre skrev:Tackar !
Har du någon erfarenhet av dessa ? Nån annan ?
Suveränt med detta forum
/Fredrik
Hej på dig!R2 skrev:testade ett par förra året och jag personligen gillade dom inte, hela hojen ormade sig och va mycket nervösare än pirelli/metzeler som jag vanligtvis åker på.
EazyLiving skrev:Bridgestone har ju tagit fram ett nytt däck för sportig körning, BT0014. Det är efterföljaren till BT0012. Bara som referens kan jag säga att BT0014 är bättre, beter sig ungefär som ett lätt punkterat Pirelli och fästet är kass.
EazyLiving skrev:Bridgestone har ju tagit fram ett nytt däck för sportig körning, BT0014. Det är efterföljaren till BT0012. Bara som referens kan jag säga att BT0014 är bättre, beter sig ungefär som ett lätt punkterat Pirelli och fästet är kass.
/Micke
Nyteknik skrev:Jag talade med Bridgestone för ett par veckor sedan. Man sponsrar ett par förare men inte i klasser med slicks. Man har slicks men säljer de inte i Sverige. Varför inte förklarades inte på ett begripligt sätt. Det verkade faktiskt mest ha med produktchefens okunskap om de olika tävlingsklasserna att göra. Synd då det kanske skulle främja prisnivån åt rätt håll med fler märken.
Markku skrev:Vi sålde slut på de slicksen vi hade hemma förra veckan?!
Vi tar hem fler och kommer att sälja fler. Det kommer att finnas slicks till försäljning i samband med NSB tävlingarna.
/ Markku
Markku skrev:Vi sålde slut på de slicksen vi hade hemma förra veckan?!
Vi tar hem fler och kommer att sälja fler. Det kommer att finnas slicks till försäljning i samband med NSB tävlingarna.
/ Markku
Nyteknik skrev:Även 165-bredd?
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati