Madhonda
Diamonds and pearls don´t move this girl
Webspy skrev:Undrar om "sur-Sete" kommer att krascha ur ledning även denna gång !
JAA!!!
Webspy skrev:Undrar om "sur-Sete" kommer att krascha ur ledning även denna gång !
Chris Ash skrev:Aha, vad coolt! Jagb har verkligen saknat Cuben!
Jag skrev det för två år sedan och gör det igen: Honda kommer köra med en V3 vars ljud och prestanda får övriga att blekna. Med en stor portion osannolik tur blir det ett motorkoncept som överförs till en ny serie sport- och landsvägshojar. V3 regerar.Axxexs skrev:3 cylindriga motorer kommer ha fördelaktigast vikthandikapp...
Medans vi osökt är inne på hojar i bottensskiktet: Vet någon vem som kör Kurz-Yammorna i Brno ?Both WC-Mens riders Franco Battaini and James Ellison had the predicable news over the break that their miniature V6 Hypernail wouldn't be ready for Brno. This means that the underrated pairing will have to race more races at the back of the field with a normal sounding bike instead of racing at the back of the field with a wierd sounding bike. Tough break.
RedBaron skrev:Jaha, KR är tydligen på väg, och Jezza har bekräftat att han står på stand-by för att köra. På grund av skadan ska han inte köra BSB på måndag så då funkar det schemamässigt att köra MotoGP på söndag![]()
De största spekulationerna just nu handlar om däcken. Det var KTM och inte KR som pröjsade Michelin så det blir lite spännande att lösa på plats.
Angående WCM så kan jag inte undanhålla er denna godbit jag hittade*
Medans vi osökt är inne på hojar i bottensskiktet: Vet någon vem som kör Kurz-Yammorna i Brno ?
* Har ni inte hittat till MotoGP News så gör ett besök. Humor och häcklande av hög klass.
Cooooolt. Jag trodde GP-äventyret var över för denna gången efter loppet på Krautenring.moto-gg skrev:Cajback är på väg ner det vet jag i alla fall![]()
moto-gg skrev:Cajback är på väg ner det vet jag i alla fall![]()
Många säger ju att 750 cc är den optimala klassen men alla (jag ocksåNyteknik skrev:Jag skrev det för två år sedan och gör det igen: Honda kommer köra med en V3 vars ljud och prestanda får övriga att blekna. Med en stor portion osannolik tur blir det ett motorkoncept som överförs till en ny serie sport- och landsvägshojar. V3 regerar.
Det vore tyvärr alltför olikt Honda att bygga något så underbart.Neutral skrev:Många säger ju att 750 cc är den optimala klassen men alla (jag också) köper ju 1000 cc för att det inte kostar något mer. Tänk om det kom 800 cc V3
r från Honda. Sign me up.
![]()
Säg inte det, när urblejden kom så dominerade ju också 1000-1100 cc men den satte en ny standard med 900 cc. Lätt och med ett "farligt lättstyrt" chassi. En 800 cc skulle dessutom få draghjälp av att den självklart skulle marknadsföras som en MotoGP-replika.Nyteknik skrev:Det vore tyvärr alltför olikt Honda att bygga något så underbart.
Nyteknik skrev:Jag skrev det för två år sedan och gör det igen: Honda kommer köra med en V3 vars ljud och prestanda får övriga att blekna. Med en stor portion osannolik tur blir det ett motorkoncept som överförs till en ny serie sport- och landsvägshojar. V3 regerar.
Axxexs skrev:Om Rossi vinner 2 race till så vinner han VM innan säsongen är slut. Han kan vara klar världsmästare 2005 innan dom 5 sista racen körts!
Magnus skrev:NÄR menar du väl, inte om.![]()
Från vilken källa kommer informationen?Axxexs skrev:Honda har bänkkört nya V3, V4 och V5 motorer och V3 och V4 motorerna hade överaskat teknikerna tydligen med deras testresultat.
Ukawa och Itoh har dessutom testkört med en V3:a på Motegi.
Det gick en del snack i januari om att Ukawa testat en V3, men jag har inte sett någon pålitlig källa.Nyteknik skrev:Från vilken källa kommer informationen?
Ibland blir jag lite misstänksam när information på sporthoj.com inte har publicerats i några andra medier...RedBaron skrev:Det gick en del snack i januari om att Ukawa testat en V3, men jag har inte sett någon pålitlig källa.
Det handlade då om en V3 på 990cc, inte 800cc.
Axxexs skrev:Zongshen har tagit över aprilias MotoGP-program. Så det blir säkert en ny "Cube". 3 cylindriga motorer kommer ha fördelaktigast vikthandikapp i nya reglerna fr.o.m 2007 så det kanske inte är fel?
Zongshen har köpt upp 45% av Piaggio så det är därför som teamet kommer heta Zongshen-Piaggio MotoGP Team.
http://www.piaggiogroup.com/_vti_g2_nwArt.asp?rfrsh=992426E-02&idnews=86
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |