Nog är man sugen ! men har ingen cross så det närmaste jag kommer hoj nu är trampcykeln som plockats fram för cyklatilljobbet satsningÄr det någon mer än jag som är sugen på att ''hålla igång'' under vintern med lite crossåkning?
Nog är man sugen ! men har ingen cross så det närmaste jag kommer hoj nu är trampcykeln som plockats fram för cyklatilljobbet satsningÄr det någon mer än jag som är sugen på att ''hålla igång'' under vintern med lite crossåkning?
Nog är man sugen ! men har ingen cross så det närmaste jag kommer hoj nu är trampcykeln som plockats fram för cyklatilljobbet satsning
Det skulle vara skitskoj ! Har stor respekt för dom betten så en plan yta är nog att föredra, har ju inte långt till sjön så jag ska kolla upp isen där framöver.. hmm, vinter kanske kan vara lite kul ändå !Om ni hittar någon is att köra på i vinter, så kan du köra monster-Husan när jag kommer upp och hälsar på! På crossbanan bits hon nog tyvärr mest.
Det skulle vara skitskoj ! Har stor respekt för dom betten så en plan yta är nog att föredra, har ju inte långt till sjön så jag ska kolla upp isen där framöver.. hmm, vinter kanske kan vara lite kul ändå !
Aah, ja just det ! Det skulle pigga uppMen Mats.... du vet väl att vintern innebär snömoppe åkning
Det vart ju ingen åktur för er förra vintern så vi får väl hoppas att det blir av denna vinter
// Lasse
Åhh... Smids det planer på skoteråkning!!! Hojta gärna till isf.. Jag följer gärna med och tränar kroppen lite vintertid.. O skotern står nyservad och klar redan
Nope, man måste inte vara medlem i smc. Inga bullerkrav i dagsläget. Upplägget är i princip lika som på Rörken. Info: http://www.svmc.se/templates/Page.aspx?id=1122Hur funkar körningen på Rörberg? Kostnad, måste man vara medlem i SMC, bullernivå osv...
Har kört en hel del motard på Rörken, grymt kul!
Självklart ska du komma å köra ! Gillar du Rörkengrejen så kommer du att gilla Rörberg oxå !! Lite annan bana bara. Kommer en ny tråd för Rörberg -08 här framöver. Start måndag 5/5 sedan varannan måndag till 8 sept. Likadan gruppindelning som på Rörken. Dvs 4 grupper. (http://www.svmc.se/templates/Page.aspx?id=1122 )Kalas, såg det själv sen... Va för lat för att söka
När kör ni första omgången? Uppdelning i olika snabbhetsgrupper som på rörken?
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |