Grattis, nu är du ensaam i topp...
gott att läsa att du är någonlunda hel och på bena igjen så lite utäckt ut det där...vurpa i den högre skolan..helt klart..
Krya på dig... Höras
Passar på att tacka av alla för en mkt lärorik och fram för allt skitkul -07 på Rörberg och ett stort tack till samtliga instrukturer..nu är det bara att vänta...igjen..
gott att läsa att du är någonlunda hel och på bena igjen så lite utäckt ut det där...vurpa i den högre skolan..helt klart..
Krya på dig... Höras
Passar på att tacka av alla för en mkt lärorik och fram för allt skitkul -07 på Rörberg och ett stort tack till samtliga instrukturer..nu är det bara att vänta...igjen..
Så blev det äntligen min tur att gå omkull
Måste börja med att tacka för grym hjälp av alla instruktörer som va på plats så snabbt.
Allt från att skicka efter ambulans till att sopa skrotet av banan funkade klockrent.
Måste även tacka Stefan och Magnus för att dom bärgade liket.
Sist men inte minst ett stort tack för vurpkorven, den satt som ett smäck där i all misär
Efter min fina highsider så sitter jag nu med 2-3 trasiga revben, en gipsad handled och några veckors sjukskrivning.
Lite småtråkig avslutning på ännu en grymt rolig rörbergssäsong, men snart är det vår igen
Edit: Om det var någon som lyckades fånga konststycket på bild så lägg gärna upp dom.