Liwa1 skrev:Finns en anledning till varför vi inte är på Brostugan...gissa vilken......
För att ni inte kan köra på slangen fram och tillbaka bland folkmassorna längre.
Liwa1 skrev:Finns en anledning till varför vi inte är på Brostugan...gissa vilken......
eisbaer skrev:För att ni inte kan köra på slangen fram och tillbaka bland folkmassorna längre.
Nitrous skrev:Varför hänga på Brosugan och titta på HD-krom och fula poliser ?
Jag vill åka hoj på onsdagar och inte titta på ointressant amerikansk ingenjörskonst från 2:a världskriget !
/Nitrous
Freppa skrev:Kan vara så. För det är det vi brukar göra. Gärna där det är mycket barn. Gärna fastnaglade i asfalten så att de är lättare att träffa.
Oxigen skrev:
Kongo: Såg en buell som blev stannad med skylten i hjulhuset.... Va det din polare?
DÄR syns vi!!capoeira-R1 skrev:
Testa våflan i Sigtuna på Onsdagar mindre blå/vit och roligare vägar i dom trakterna.
Man åker dit ta en glass tittar på hojar, båtar och snygga och rika brudar och sen inom 10 min kan man köra riktigt smalt och krokigt
craze skrev:Då är vi två!
Igår var det fyra polisbilar, två mc-poliser vilket resulterade i sammanlagt 10 poliser där.
Jag stannade till vid brostugan en snabbis igår för att konstatera att det lär inte bli så många besök där i år heller.
Förutom blåljusen så håller ju trenden i sig att minst 50% av dom som är där är 18-åringar med keps som lånat farsans bil.
Tinatjejen skrev:Åxå hört den beskrivningen av folket på stället. 18åriga killar med pappas bil och fjortisar med trimmade moppar, ungefär..
Snutar på det dessutom.
Känns inte som att det är någonting som drar direkt.. då jag inte riktigt uppskattar vare sig fjortisar eller vråliga "småkillar" eller snutar som bara står och hänger istället för att lösa brott.
eisbaer skrev:För att ni inte kan köra på slangen fram och tillbaka bland folkmassorna längre.
Liwa1 skrev:Oja, mitt motto har alltid varit att köra som svin bland folk och göra w & s bland barn och annat "löst " folk.....
Det har blivit för mycket krom och puts lirar stuket och kafferep där ute med massa Poliser som över vakar allt och alla. Ser inte tjusningen i att ÅKA hoj där.
Varför tillbringa en onsdagskväll i en polisfålla eller surpla kaffe när glädjen finns i att KÖRA hojen och då kan "leka" eller köra hela kvällen istället.
Där är svaret, i alla fall när det gäller mig. Kan ej tala för alla jag åker med
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|