Brudar som kysser varandra = lättfotade?

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Är hemma för en gång skull och har alltid tvn på. Har trean i bakgrunden och just nu visar dom Tyra Banks show. :näsblod Programmet handlar om två brudar som hånglar med varandra när dom är ute och festar. Dom påstår dom är helt straighta och att dom bara gör det för att d e kul och för att dom får uppmärksamhet.

Samtidigt har en av tjejerna ett fast förhållande med en kille samt barn med honom.

För showens skull ordna Tyra ett party på en bar där dom tjejerna var med och där dom skulle visa hur dom gjorde och varför. Alla som var med på partyt är sen med i publiken och folk får säga vad dom tyckte om det hela.

Två killar som var med på partyt säger att dom gilla det dom såg och Tyra fråga vad dom tyckte om brudarna och vad dom hade för planer för brudarna. Då säger killarna att dom tyckte dom verka lättfotade och att dom hade velat ta med båda hem. :hihi

Tjejerna blir JÄTTE stötta och säger att hur kan dom tänka så om dom när det bara är för "skojs skull". Dom vill ju bara ha mer uppmärksamhet, hur gör det dom lättfotade!? :rolleyes:

Tom med Tyra blev chockad över deras idiotsvar!

Här i sverige har det blivit någon typ av trend att brudar ska hångla/kyssa varandra så fort en kamera är i farten. Har inte riktigt fattat grejen med det hela, har dom så svårt att få killar eller uppmärksamhet att dom måste göra sånt? :confused: Jag gillar att hångla med killar så varför ska jag hångla med en tjej för att få uppmärksamhet och kunna hångla med en kille???! Dont get it!

Visst om man är homosexuell och kysser sin tjej ute, inga problem. Har inga problem med homofolk men personer som BARA gör det för uppmärksamhet. Då kan dom ju inte bli chockade över att folk tycker dom är lössläppta. Ungefär som när brudar går med världens urringning och minikort kjol och sen blir dom förvånade att killar tar dom för lätta. Jag gillar oxå ha på mig sexiga kläder men mycket handlar om hur man uppför sig och för sig. Samtidigt kan vanliga kläder se sexiga ut på en tjej beroende på just hur hon för sig och är.

Menar inte att bara för att man klär sig utmanande eller hånglar öppet med folk att det är fritt fram och folk kan uppföra sig hur som mot dessa människor, men ett visst sätt och en viss klädsel genererar automatiskt ett visst tankesätt.

Iaf, nu orkar jag inte svamla mer. Vad tycker ni killar/tjejer om detta med att brudar hånglar med varandra ute bara för uppmärksamhets skull? Förstår att vissa tycker det är hett men varför? Chansen att få hem båda två är nog inte så stor för det är nog inte det tjejerna är ute efter, en trekant.

The word is yours! :tummenupp

crossniklas

Scooterbög
Gick med
27 Feb 2005
Hoj
SR172
Är väl sånt som duger att kolla på för ögonblicket, det resterande är inget att spana efter.

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Varför är man lättfotad för det? :va
Jag är varken lesbisk eller bi, men jag kan tycka det är en rolig grej att kyssa en tjej. Men jag gör det inte för att få uppmärksamhet av killar, för det kan jag få på andra sätt.
Menar du, att för att jag kan tänka mig att kyssa en tjej, så är jag automatiskt lättfotad, och kan tänka mig att följa med vem som helst hem?

zappen

Hepp
Gick med
8 Jun 2004
Hoj
2*Yamaha
Money skrev:
Är hemma för en gång skull och har alltid tvn på. Har trean i bakgrunden och just nu visar dom Tyra Banks show. Programmet handlar om två killar som hånglar med varandra när dom är ute och festar. Dom påstår dom är helt straighta och att dom bara gör det för att d e kul och för att dom får uppmärksamhet.

Samtidigt har en av killarna ett fast förhållande med en tjej samt barn med henne.

För showens skull ordna Tyra ett party på en bar där dom killarna var med och där dom skulle visa hur dom gjorde och varför. Alla som var med på partyt är sen med i publiken och folk får säga vad dom tyckte om det hela.

Två tjejer som var med på partyt säger att dom gilla det dom såg och Tyra fråga vad dom tyckte om grabbarna och vad dom hade för planer för grabbarna. Då säger tjejerna att dom tyckte dom verka lättfotade och att dom hade velat ta med båda hem.

Killarna blir JÄTTE stötta och säger att hur kan dom tänka så om dom när det bara är för "skojs skull". Dom vill ju bara ha mer uppmärksamhet, hur gör det dom lättfotade!?

Tom med Tyra blev chockad över deras idiotsvar!

Tog mig friheten att i jämställdhetens namn justera ditt citat lite. Samma frågeställning, samma svar?

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
gdfs
Jag är varken lesbisk eller bi, men jag kan tycka det är en rolig grej att kyssa en tjej. Men jag gör det inte för att få uppmärksamhet av killar, för det kan jag få på andra sätt.
Menar du, att för att jag kan tänka mig att kyssa en tjej, så är jag automatiskt lättfotad, och kan tänka mig att följa med vem som helst hem?

Jag tror inte att folk menar att man automatiskt är lättfotad.

Däremot så borde man automatiskt omyndigförklaras ifall man är för dum för att förstå varför man verkar lättfotad om man håller på och hånglar med brudar hela tiden. För så är det.

Det är som om jag skulle gå up på krogen med tajta läderbyxor med hål för skinkorna, läderväst och en läderkeps och sen bli fly förbannad för att folk antar att jag är gay.

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*

man är inte lättfotad per automatik men man får vänta sig att folk kommer ha en viss åsikt.

vad är det som är kul med att kyssa en annan tjej om man inte tycker det är upphetsande/sexuellt eller om man gör det för uppmärksamhet? Jag kan pussa min bäst kompis på munnen men jag hånglar inte med hon.

Kan verkligen inte fatta vad det är som är roligt med att hångla med en annan tjej om man inte har något syfte eller åtanke med det.

Jag hade inte ens kunnat kyssa en kille om jag inte är tänd eller intresserad av honom.

Alla är olika, och jag dömer inte någon. Men är nyfiken på vad folk tycker och tänker.

Tog mig friheten att i jämställdhetens namn justera ditt citat lite. Samma frågeställning, samma svar?

hahhaah ja, jag hade ju per automatik trott att dom va bögar. INTE blivit tänd på dem iaf. :D

Last edited:

Jojye

Perfektaste
Gick med
18 Jun 2008
Hoj
2K1 Triumph TT 600
heta brudar som hånglar är guds gåva till mannen :yoparty

Esquire

Möjligen en smula excentrisk emellanåt.
Gick med
2 Oct 2003
Hoj
NV 70 Hobby -54, Bastard Bulldog -03 (inlöst)
Money skrev:
Jag gillar att hångla med killar så varför ska jag hångla med en tjej för att få uppmärksamhet och kunna hångla med en kille???! Dont get it!
För att den enda du får uppmärksamhet av om du hånglar med en kille är just den killen. Möjligtvis även lite uppmärksamhet från hans kompis som sitter bredvid och i hemlighet är tänd på dig.

Hånglar du med en tjej så står tio killar runt er och utstöter brunstvrål samtidigt som det spelas fickpingis hej vilt.

Jag råkade också se det här avsnittet av Tyra Banks Show, och spontana reaktion var att de var attention whores som bara gjorde det för gratis sprit.

Westfield

Gubbe
Gick med
20 Jul 2005
Hoj
VT-750, NV-11
man är inte lättfotad per automatik men man får vänta sig att folk kommer ha en viss åsikt.

vad är det som är kul med att kyssa en annan tjej om man inte tycker det är upphetsande/sexuellt eller om man gör det för uppmärksamhet? Jag kan pussa min bäst kompis på munnen men jag hånglar inte med hon.

Kan verkligen inte fatta vad det är som är roligt med att hångla med en annan tjej om man inte har något syfte eller åtanke med det.

Jag hade inte ens kunnat kyssa en kille om jag inte är tänd eller intresserad av honom.

Alla är olika, och jag dömer inte någon. Men är nyfiken på vad folk tycker och tänker.

hahhaah ja, jag hade ju per automatik trott att dom va bögar. INTE blivit tänd på dem iaf. :D

Ja om man inte är bi eller gay så är det ju för att fånga killarnas uppmärksamhet och kittla deras fantasi, man behöver naturligtvis inte vara "lättfotad" för det, men det sänder helt klart signaler om att tjejerna ifråga är ute efter lite skoj.

Jojye

Perfektaste
Gick med
18 Jun 2008
Hoj
2K1 Triumph TT 600

Ska du med hem till mig?

bladepete

Work hard and plays even harder!
Gick med
19 Mar 2008
Hoj
Honda fireblade -00 (såld)
Tjejer ska inte hångla med varann, de ska hångla med mig!!! Sådeså:tungan

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
För att den enda du får uppmärksamhet av om du hånglar med en kille är just den killen. Möjligtvis även lite uppmärksamhet från hans kompis som sitter bredvid och i hemlighet är tänd på dig.

Hånglar du med en tjej så står tio killar runt er och utstöter brunstvrål samtidigt som det spelas fickpingis hej vilt.

Jag råkade också se det här avsnittet av Tyra Banks Show, och spontana reaktion var att de var attention whores som bara gjorde det för gratis sprit.

Jo men som swish säger att hon inte gör det för uppmärksamheten eller för att man e bi/lebb, varför gör man det då?

Jag fick precis samma reaktion när jag såg dom. Eller den 14åriga tjejen, hon sa ju att om hon inte gjorde det fick hon inte lika mycket uppmärksamhet av killarna. 14 ÅR!! Herre jisses!

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
gdfs
heta brudar som hånglar är guds gåva till mannen :yoparty
Ja det är jävligt bra faktiskt för då vet man att dom antingen är lesbiska eller att man absolut inte vill lära känna dom. Så man kan ta en snabb titt och sedan gå vidare till andra tjejer. Som en kvinnlig motsvarighet till camobyxor och vitmakttatueringar.

Jo men som swish säger att hon inte gör det för uppmärksamheten eller för att man e bi/lebb, varför gör man det då?
Då ljuger man. :mattias :fakta

Det säger jag inte bara för att vara dryg (även om det är kul att vara dryg) utan för att jag tror att det är så.

Last edited:

Jojye

Perfektaste
Gick med
18 Jun 2008
Hoj
2K1 Triumph TT 600
Ja det är jävligt bra faktiskt för då vet man att dom antingen är lesbiska eller att man absolut inte vill lära känna dom. Så man kan ta en snabb titt och sedan gå vidare till andra tjejer. Som en kvinnlig motsvarighet till camobyxor och vitmakttatueringar.

Då ljuger man. :mattias :fakta

Det säger jag inte bara för att vara dryg (även om det är kul att vara dryg) utan för att jag tror att det är så.

ooh du verkar bitter, blivit nobbad av brudar som hånglat och fått men? :D

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r

Jag vet inte varför jag tycker det, helt ärligt. Men jag är ganska experimentiell, gällande allt sådant. Så kanske för att jag är nyfiken, då? Om man inte gör det på krogen då? Är man ändå en attention whore?
Och nej, en kille jag inte är tänd på/intresserad av skulle jag aldrig kyssa. Men killar förväntar ju sig så jävla mycket så fort man ger de lillfingret, därför ger man de aldrig minsta lilla vink om man inte är intresserad.
Dessutom kysser tjejer mycket bättre än killar. :fakta

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...