Brudar som kysser varandra = lättfotade?

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
gdfs
Jag är varken lesbisk eller bi
jag är ganska experimentiell.
kanske för att jag är nyfiken, då?
Om man inte gör det på krogen då?
Och nej, en kille jag inte är tänd på/intresserad av skulle jag aldrig kyssa.
Dessutom kysser tjejer mycket bättre än killar. :fakta
Nej enligt dina inlägg verkar du inte vara det minsta bi.:va

Jojye

Perfektaste
Gick med
18 Jun 2008
Hoj
2K1 Triumph TT 600
ca 35% av befolkningen är ju redan smittad så risken är ganska stor att du har det! eller iaf 1 av de 3 senaste tjejerna du haft!

O glöm inte att du kan trilla av hojjen o slå dig ganska illa me!

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Nej enligt dina inlägg verkar du inte vara det minsta bi.:va

Jag anser att man är bi om man kan bli kär i någon, oavsett kön. Jag skulle aldrig kunna bli kär i, eller tillsammans med en tjej. Så jag anser inte att jag är bi.

Jojye

Perfektaste
Gick med
18 Jun 2008
Hoj
2K1 Triumph TT 600
hade det känts bättre om jag la till dig på kompislistan då? :D

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
hade det känts bättre om jag la till dig på kompislistan då? :D

Det kvittar nog, jag behöver ingen särskilt bekräftelse. Jag vet vart jag står, sen skiter jag i vad andra tycker om det. Det är mitt val och mitt liv.

Jojye

Perfektaste
Gick med
18 Jun 2008
Hoj
2K1 Triumph TT 600
jag tror att han blitt sur för en gång så vill han hångla med en tjej, men tjejen ville inte hångla med honom så hon började hångla med en annan tjej!

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Det är ju bara att vara smart. Har man kille och han inte är där och känner för att hångla så kan man hångla med en tjej, för oftast (inte alltid) ser killar det inte som otrohet om det är en annan tjej. :) Men jag kanske inte är rätt person att uttala mig då jag faktiskt är bi och gillar att hångla med tjejer.

Jag och min tjejkompis har däremot kysst varandra då det varit någon kille som varit för enträgen och inte fattat ett nej. Bara att säga att nej du det här är min flickvän och du har inget att hämta. Det brukar funka. Skulle ALDRIG fall mig in att vara lättfotad bara för att jag kysser min tjejkompis. Håller mig ifrån att ragga ute på krogen de ggr jag har varit singel.

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
:va Vad tycker du om att kyssa en kille då, nödvändigt ont :rolleyes:

Varför skulle det vara ett nödvändigt ont bara för att man tycker det är en rolig grej att kyssa en tjej? Förstår inte din "poäng" där.
Allting här i världen är inte ja eller nej, svart eller vitt.

rookie

www.mixpix.se
Gick med
10 Nov 2003
Hoj
Honda VTR1000F
Det är ju bara att vara smart. Har man kille och han inte är där och känner för att hångla så kan man hångla med en tjej, för oftast (inte alltid) ser killar det inte som otrohet om det är en annan tjej. :) Men jag kanske inte är rätt person att uttala mig då jag faktiskt är bi och gillar att hångla med tjejer.

Jag och min tjejkompis har däremot kysst varandra då det varit någon kille som varit för enträgen och inte fattat ett nej. Bara att säga att nej du det här är min flickvän och du har inget att hämta. Det brukar funka. Skulle ALDRIG fall mig in att vara lättfotad bara för att jag kysser min tjejkompis. Håller mig ifrån att ragga ute på krogen de ggr jag har varit singel.

E det en modefluga? Man ser sällan killar kyssas för att bli av med en jobbig 40-taggare...

De tjejer jag frågat som är bisexuella har iaf tyckt det var lika mkt otrohet som att kyssa en kille...

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati