Brudar som kysser varandra = lättfotade?

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
Själv tror jag att en del tjejer helt enkelt är dumma i huvudet.

Vad är grejen med att utbyta kroppsvätskor med en av samma kön om man inte är attraherad av denne? Kul? Vad i helvete är det som är så kul egentligen?

Vore det inte lika kul i sådana fall att kyssa en av motsatt kön om det är roligheten man är ute efter?
Nej just det, man får inte lika mycket uppmärksamhet då..

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Är inte kyssen något väldigt sensuellt? Nåt intimt därför man bara kysser någon man verkligen gillar eller är intresserad av. Förstår inte hur tjejer kysser bara för att då. Jag förstår det här med att testa, men man testar väl bara en eller två gånger. Gilla man inte det då var det inte så skönt som man trodde.

Jojye

Perfektaste
Gick med
18 Jun 2008
Hoj
2K1 Triumph TT 600
ah pojkar sluta va så avundsjuka, hade brudar gett er mer uppmärksamt het om ni hånglat upp era kompisar hade ni också gjort det :D

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Hoj
Många
Attentionwhores, white-trash, fjortisar. Benämningarna är många. Töntigt är det iaf.

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Då är jag väl hobbybi då helt enkelt. Fan vad ni låter arga allihop. Som om detta var ett precis lika stort problem som att barn svälter i Afrika. :3freak

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Det är väl en viss typ av killar som dras mot dessa flickor. Två chicks som står o hånglar på dansgolvet kan ju inte förvänta sig att dom får upp ögonen från en seriös kille utan mer från en snubbe som är ute efter ett ligg, eller två.

Sen blir tjejer förvånade att dom inte blir tagna seriöst och att killar bara vill bonka. ;)

Ingen är arg Swish, men jag reagerar på samma sätt som killarna här när jag ser två brudar på t ex etage som står och dansar och helt plötsligt börjar kyssas när dom ser att en kille spanar in dom. ELLER när det kommer förbi nån med kamera, deras pose är att kyssas. Bah! Varför?

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Hoj
Många
Det är väl en viss typ av killar som dras mot dessa flickor. Två chicks som står o hånglar på dansgolvet kan ju inte förvänta sig att dom får upp ögonen från en seriös kille utan mer från en snubbe som är ute efter ett ligg, eller två.

Sen blir tjejer förvånade att dom inte blir tagna seriöst och att killar bara vill bonka. ;)

Så sant, attentionwhores :mattias

[Tim]

Fotogenic.
Gick med
3 Nov 2004
Hoj
Z500 när det ska drickas kaffe och RM250 när det ska grillas korv!
Min tjej får gärna hångla upp en annan tjej när vi är ute. Men då ska jag få stoppa snoppen i båda sen när vi kommer hem:pussa .

Min tjej hånglar aldrig med tjejer:slicka :(

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r

Ingen är arg Swish, men jag reagerar på samma sätt som killarna här när jag ser två brudar på t ex etage som står och dansar och helt plötsligt börjar kyssas när dom ser att en kille spanar in dom. ELLER när det kommer förbi nån med kamera, deras pose är att kyssas. Bah! Varför?

Nu lär väl ni tycka att jag har lite dubbelmoral här, men såna stör jag mig på också. Jag skulle aldrig ställa mig och göra det på ett dansgolv för att få någon kille att spana in mig. Gör jag det gör jag det för egen vinning, och jag uppnår ingen sådan på ett dansgolv. Vad skulle man få ut av en sån handling då? Den sortens uppmärksamhet kan jag vara utan.
Men å andra sidan - vem tror att de kan leta något seriöst på ett dansgolv där 99,9% är astoppade? Jag dansar för att jag tycker det är kul, letar aldrig efter någon på uteställen.

Last edited:

dunderhonung

Vill ha en duke nu!!
Gick med
27 Sep 2007
Hoj
CBR 600 *såld*
Har sett detta fenomen. Det händer ofta. Tröttsamt ofta.
Inte bara hångel-framför-kamera, titta också på dansgolvet. Pust!
Gå in på vilken klubb som helst och du kommer garanterat att hitta några tjejer (oftast yngre, 18-23) som dansar med/mot varandra extremt porrigt och smeker varandra och ålar sig likt maskar för att öka sin sex appeal.

En snygg, sexig tjej som dansar sexigt på dansgolvet= het
TVÅ snygga, sexiga tjejer som dansar (eller hånglar) TILLSAMMANS= ashett
Dvs genom att bara dividera sig med 2 blir man inte 2 ggr hetare,
man bli 1000ggr mer hetare, spännande och sexigare.

En show för att verkligen visa; se på mig, jag är tillgänglig, jag är het,
jag är farlig, vild, oberäknande och är inte rädd att visa min stora sexuella aptit offentligt. =Alltså alla killars våta dröm...

Så svarat varför de gör det är löjligt enkelt och (o)logiskt.
Det handlar inte bara om uppmärksamhet utan som en exprimentell provokation som syftrar till att trigga igång nåt sexuellt hos åskådaren.

*Bisexualitet/homosexualitet ska inte blndas in i denna diskussion då TS talar om straighta donnor som utför denna procedur på diverse uteställen.

gaerd

Ny medlem
Gick med
24 Mar 2009
Hoj
03, Ktm, duke
Tycker du är patetisk som ens undrar sånt! Kan skänka 10kr till en fond som sen kommer avlöna ett helt forskarteam som febrilt forskar hela dagarna och skickar ut enkäter om vad folk tycker om tjejer som hånglar på krogen... :arsele
Edit: tar tillbaka patetiskt, ditt inlägg for ihop med det andra inlägget i mina trötta ögon...

Last edited:

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Det är ju bara grogghoror som sysslar med sådant, det är väl känt sen länge? När jag inte orkar beställa drink till min tjej så ber jag henne bara hångla med nån av sina kompisar så får de genast drinkar av massa killar som tror att de har chans att ragga upp två tjejer att få med sig hem.

Nu är det förvisso så att vääääldigt många tjejer är just grogghoror för de vill inte betala för spriten själva. En del går iofs ännu längre...

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Alltså, jag känner mig lite efterbliven nu, faktiskt. Kanske ska läsa första inlägget ordentligt från början. :gnissla
Jag hånglar aldrig med nån tjej när jag är ute och festar, för att få uppmärksamhet. Det var visst det tråden handlade om, inte att hångla eller icke hångla, öht. :rolleyes: :huvet

:glömdet

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
Alltså, jag känner mig lite efterbliven nu, faktiskt. Kanske ska läsa första inlägget ordentligt från början. :gnissla
Jag hånglar aldrig med nån tjej när jag är ute och festar, för att få uppmärksamhet. Det var visst det tråden handlade om, inte att hångla eller icke hångla, öht. :rolleyes: :huvet

:glömdet

När hånglar du med en tjej och varför gör du det då om du inte är homosexuell?
Vad vinner du på det liksom?

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
När hånglar du med en tjej och varför gör du det då om du inte är homosexuell?
Vad vinner du på det liksom?

Som jag redan skrivit en gång - experimenterande.
Och vad jag vinner på det ska väl du fullkomligt skita i? Det är ju min ensak.
Sluta vara så jäkla enkelspårig.

Last edited:

rookie

www.mixpix.se
Gick med
10 Nov 2003
Hoj
Honda VTR1000F
Då är jag väl hobbybi då helt enkelt. Fan vad ni låter arga allihop. Som om detta var ett precis lika stort problem som att barn svälter i Afrika. :3freak

Du får väl göra som du vill, det e ju din ensak! Sen kan man ju undra vad "hobbybi" innebär? Att man inte vill "komma ut"? Att man tycker det e fel innerst inne? Men nu handlade ju inte tråden om det...

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Du får väl göra som du vill, det e ju din ensak! Sen kan man ju undra vad "hobbybi" innebär? Att man inte vill "komma ut"? Att man tycker det e fel innerst inne? Men nu handlade ju inte tråden om det...

Jag menade ungefär att jag tycker det är en rolig grej då och då... Ungefär som att jag bara tycker det är roligt att köra på bakhjulet då och då. Inget jättestort intresse, men kan vara kul att testa ibland för att se hur det går.

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
Som jag redan skrivit en gång - experimenterande.
Och vad jag vinner på det ska väl du fullkomligt skita i? Det är ju min ensak.
Sluta vara så jäkla enkelspårig.

Okej. Haha, här trampade jag visst på en öm tå (eller ett ömt bär kanske). :hihi
Visst kan jag skita i det, men nu var det ju faktiskt så att jag frågade och det hade varit lika enkelt att svara, "Det har du inte med att göra" som att svara spydigt. :)

Varför är jag enkekspårig om jag frågar vad du får ut av att hålla på med en tjej? Handlade inte tråden om det?

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati