Brudar som kysser varandra = lättfotade?

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Det enda som stör mig i denna tråd är att folk "råkar ha tvn på i bakgrunden och Tyra Banks råkar vara på"

Det är ju bara för gulligt program som tar upp sådant man måste veta.

:rofl helt ärligt så kollar jag inte på sådana program, varken tyra, opra, dr phil eller nåt annat sånt skit. all min tv tid går åt datan, tyvär. call me a datanörd! :hihi

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Hoj
S1000RR
Som transa lyckas jag i alla fall hångla upp dig då du är svag för iranier :hihi :rofl

Apppaappapapppp! Iranskor. Alltså inte iran-skor, typ snabelmockasiner, utan iranska tjejer. Men det var ju lääänge sen, innan man hade nån. :D

Edit, Money-tillägg: Gillar även polskor med mycket bush. :yoparty

Last edited:

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Rossis förra
Apppaappapapppp! Iranskor. Alltså inte iran-skor, typ snabelmockasiner, utan iranska tjejer. Men det var ju lääänge sen, innan man hade nån. :D

Men inget mer sånt för dig!!! du har ring på fingret broder!!!
Själv ska jag prova alla nationaliteter jag kommer över

Iranskor och polskor är redan strykta från listan:krama men testkör gärna igen!

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*

:zpy otur för mig då, el dig, el hur du vill tolka det.......:rofl

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
E det en modefluga? Man ser sällan killar kyssas för att bli av med en jobbig 40-taggare...

De tjejer jag frågat som är bisexuella har iaf tyckt det var lika mkt otrohet som att kyssa en kille...

Otrohet är väl ändå olika för olika par?

SHIT!!!! Kul när någon lägger en sån här tråd som är så känslig för vissa människor. :banana

KTM 620

Med lem
Gick med
8 Nov 2005
Hoj
Suzuki RM-Z 250cc-04.
Jag tror inte att folk menar att man automatiskt är lättfotad.

Däremot så borde man automatiskt omyndigförklaras ifall man är för dum för att förstå varför man verkar lättfotad om man håller på och hånglar med brudar hela tiden. För så är det.

Det är som om jag skulle gå up på krogen med tajta läderbyxor med hål för skinkorna, läderväst och en läderkeps och sen bli fly förbannad för att folk antar att jag är gay.

:tummenupp :tummenupp

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4
Allt som funkar är bra.

Har man inget annat att erbjuda för man ju plocka fram sex. Det har ju funkat i alla åt hittills.

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Att de gör det för uppmärksamhet.. jo sure.. det måste jag nog hålla med om.. jag har märkt att det inte är så mycket att ha då jag antagligen(även om det kanske bara är något jag själv vill tro) är en kille som man blir tillsammans med efter att man lärt känna mig. Men sen hur fel det är.. ja om man gör det för att man vill ha uppmärksamheten och för att man vill ses som ännu mer attraktiv så kanske det iaf är lite mer okej, men då ska de kunna stå för det också.

Jag tror att tjejerna pumpar upp sin attraktivitet och "intressanthet" via varandra. När de står och dansar och hånglar lite med varandra är det lite som motsvarigheten till killars sätt att säga på vägen till krogen "fan va snygga vi är"(eller någon annan pepapnde fras som syftar på att de kommer få nuppa) till varandra om och om igen. Helt enkelt man pumpar upp sitt så kallade "glow".

Sen faktiskt så tror jag att många tjejer vet vilka sorts killar de kommer få efter sig när det gör sånt.. då har de ett större urval och kan ta den som verkar mest "alfa".. tyvär som de inte fattar är oftast de killar som är mest "alfa" i de sammanhangen gärna de mer korkade killarna.

Thomas.B

Growing
Gick med
28 Apr 2005
Hoj
Retta
Någon mer än jag som fastnade på alla "dom" i första posten?

Men för att vara lite ontopic
swe_girls_kissing_0622.jpg

Jojye

Perfektaste
Gick med
18 Jun 2008
Hoj
2K1 Triumph TT 600
o alla killar som inte stannde till o tittade ett par sekunder extra på den posten är troligtvis smyghomon

Qwerty

Livs drömmare
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Piaggio Liberty 2T
Sen faktiskt så tror jag att många tjejer vet vilka sorts killar de kommer få efter sig när det gör sånt.. då har de ett större urval och kan ta den som verkar mest "alfa".. tyvär som de inte fattar är oftast de killar som är mest "alfa" i de sammanhangen gärna de mer korkade killarna.

Vettigt inlägg. Men en "riktig" Alfahanne är inget som du ser på krogen. Uppstudsarna dvs dom som önskar sig en alfahanne plats är dom som ses hörs mm.
Ledare är inget man blir genom en viss handling, man föds/uppfostras med det naturligt. En hanne/hona som leder sin flock behöver inte gapa och skrika, slåss eller på annat sätt visa sin ledarposition. Det är via naturliga val och små små handlingar en ledare utmärker sig. Satt där faller 75% utav alla chefer på våra jobb samt politiker. Människan är faktist enda djuret som följer en svag ledare.

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati