Brudar som kysser varandra = lättfotade?

-JP-

Are you dead yet?
Gick med
28 Sep 2007
Hoj
Äjjett me kjåssplejn kjänktjaaaft
"Jag fick en jätterolig idé.. Riktigt underhållande, faktiskt. Vi hånglar! Det är ju alltid skoj. Alltså, inget menat sådär. Bara som skämt. Det blir säkert en rolig historia. Eller typ. Kom igen, det blir roligt!"

Right.

Jag är säker på min sexualitet och knappast homofob, men inte fan har jag kollat på bästa polaren när vi varit ute och tänkt "hmm, det skulle vara jättekul att hångla upp honom mot väggen".

Trams.

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Nu har jag inte läst hela tråden men...

Vad är det för fel på lättfotade kvinnor? :D

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
haha, det tänkte jag också när jag såg bilden men vågade inte skriva det :tuttar

Jag är ju känd för att tala innan jag tänker och det gäller nog skriva innan jag tänker i många fall oxå. :hihi
Men seriöst så gapar man väl som dom gjorde i den där gamla serien V när dom svalde marsvin när man kysser någon? Eller har jag missat något...har jag gått och gjort fel såhär länge tro. :)

Nikita-b

-- The Real Devil --
Gick med
12 Aug 2003
Hoj
Yamaha R1 och xt660x
Jag är ju känd för att tala innan jag tänker och det gäller nog skriva innan jag tänker i många fall oxå. :hihi
Men seriöst så gapar man väl som dom gjorde i den där gamla serien V när dom svalde marsvin när man kysser någon? Eller har jag missat något...har jag gått och gjort fel såhär länge tro. :)

HAhahaahaha:rofl

Dom kanske är nybörjare, vem vet? Som du skrev "Gör om , gör rätt !" :arsele

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
fpgaytest.jpg

Jojye

Perfektaste
Gick med
18 Jun 2008
Hoj
2K1 Triumph TT 600
Sensuell kyss.....NOOOOT!!! Ser mer ut som om dom försöker suga K*K. Kan man inte göra det rätt ska man låta bli. Gör om gör rätt. :krama

Så de lyckas visa alla sina egenskaper på en gång jag ser inte problemet?!

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Varg SM/Navstyrd supermono
Felet är att det är två skilda saker, att kyssas som man suger är ungefär som att sminka en gris, det är fortfarande en gris hur mycket du än försöker. :tuttar
Men försöker du sminka en gris så slutar det med att du får stryk, hur dålig du än är på att suga så får du fortsätta.

Man kan alltid titta på tv och käka chips samtidigt.

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Menar du, att för att jag kan tänka mig att kyssa en tjej, så är jag automatiskt lättfotad, och kan tänka mig att följa med vem som helst hem?

Nu har säkert en massa kloka människor redan svarat dig, jag klarar dock inte av att läsa vidare just nu för jag blev för äcklad, men annars så är svaren ja respektive ja på ovan två frågor.

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Nu har säkert en massa kloka människor redan svarat dig, jag klarar dock inte av att läsa vidare just nu för jag blev för äcklad, men annars så är svaren ja respektive ja på ovan två frågor.

Det är inte lönt att diskutera, som du gissade.
(Det är ju btw en jävla skillnad på att vara lättfotad och att kunna tänka sig en sak.)

Lugn

Big in Japan
Gick med
22 Mar 2003
Hoj
Ducati SF, Husky SMR, GSXR750
Sensuell kyss.....NOOOOT!!! Ser mer ut som om dom försöker suga K*K. Kan man inte göra det rätt ska man låta bli. Gör om gör rätt. :krama

Jag tycker nog att det där är lite upphetsande. Kan iofs vara handen på juvret som gör det... :va

Wagge

Kiruna?
Gick med
23 May 2005
Hoj
CBR1000 -08
Om man får välja mellan att ha ett one night stand med en brud eller med både henne och hennes snygga polare så väljer nog dom flesta killar det sistnämda...(ELLER??) Kan det vara därför man tycker det är hett med två brudar som hånglar? :)

Last edited:
Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...