ja har luftat min åsikt ja om brudar som hänger på forumet utan egentligen ha något hojintresse mer än att de är fina att titta på.
Sweet, länka!
ja har luftat min åsikt ja om brudar som hänger på forumet utan egentligen ha något hojintresse mer än att de är fina att titta på.
va fan e tt-brud för något?? ja har luftat min åsikt ja om brudar som hänger på forumet utan egentligen ha något hojintresse mer än att de är fina att titta på.
Du lyckades iaf få med en bild som liknar en sporthoj.
Nej, ursäka mig. Jag ska plåta en pung-och-kukbild att lägga in på hästforum.com...
Men i vissa fall - man skall jaga i svårfiskade vatten - mer skoj.
Knuttar är perfekta offer , många är envisa och besvärliga.
Jag vill kunna visa upp en svårfångad kille för min mamma och säga att jag fick han - de du .
Vi är lömska och jagar i grunda vatten - en kille på en sporthoj som desutom är snygg är perfekt avelsmaterial.
Desutom när han sålt bågen går allt till mig och barnet
, ja men det är enkelt
Desutom är många killar lättlurade här , de e kört grabbar.
Jag har redan tagigt ut min fiske kvot härifrån - jag har tre underhåll från sporthojare på mitt konto varje månad - jag är nöjd nu
Sebastian,Emma och Sarah belastar tre knuttars lönekonton varje månad i 20 år frammåt
Ja jag är ensam mamma i radhus med tre barn.
Tänk på att det finns fler som jag där ute , vi ligger
och ruvar där ni minst anar det
, ja men det är enkelt
Desutom är många killar lättlurade här , de e kört grabbar.
Jag har redan tagigt ut min fiske kvot härifrån - jag har tre underhåll från sporthojare på mitt konto varje månad - jag är nöjd nu
Sebastian,Emma och Sarah belastar tre knuttars lönekonton varje månad i 20 år frammåt
Ja jag är ensam mamma i radhus med tre barn.
Tänk på att det finns fler som jag där ute , vi ligger
och ruvar där ni minst anar det
Varför luktar det kille om dig för? Kan det vara språket och alla manliga felstavningar?
Nu ser vi genast...hona vill hångla med hona - hon ger sig på mig för att nosa.
När vi två nosar på varandra så ser hanarna att "dom ser keliga ut - osv...osv"
Fast vi bara är två honor i sällskap
Tack men nej tack. Jag är inte intresserad av att hångla med någon tjej, jag har gjort det tidigare men det är inte sagt att jag skulle göra det nu. Hånglar mycket hellre med min kille. Dessutom är jag helt övertygad om att du INTE är en tjej. Lycka till med fiskandet Mister.
Du, jag kör faktiskt hoj, och det har jag gjort i flera år. Detta har redan tagits upp i den tråden där Money (och jag) hoppar på brudar som bara hänger här för att ragga.
oh vilken tråd är det?! äre väll inget fel på att ragga här inne?!
Sweet, länka!
Ni ser ju ut att ha roliga kalas ialf.
va fan e tt-brud för något?? ja har luftat min åsikt ja om brudar som hänger på forumet utan egentligen ha något hojintresse mer än att de är fina att titta på.
blabla
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |