...då jag faktiskt är bi och gillar att hångla med tjejer.
Dear God let hojsäsongen get started, please.
Snart är det över, snart, snart, snart.
...då jag faktiskt är bi och gillar att hångla med tjejer.
Hur kan det vara oki att kyssas med tjejer om man är tillsammans med någon bara för det är samma kön? Men om killen inte bryr sig är det ju en annan sak. Men kan inte se hur det är oki att tjejen springer runt och kysser en massa tjejer om man är tillsammans. Man kysser ju inte en tjej som tjej utan att tycka om det eller jo visst om man vill ha uppmärksamhet kan man ju göra det. Och om det är oki ja varför skulle det inte vara oki för en kille som inte vill kyssa killar att kyssa någon tjej ute då för han tycker det är kul ?
Dear God let hojsäsongen get started, please.
Snart är det över, snart, snart, snart.
Som sagt jag är bi och min kille har inget emot det. Som jag sa tidigare så är otrohet något som inte är lika för alla par. Vill han hångla med en kille så be my guest.
Som sagt jag är bi och min kille har inget emot det. Som jag sa tidigare så är otrohet något som inte är lika för alla par. Vill han hångla med en kille så be my guest.
Eftersom att du hånglar med tjejer och är bi så borde det ju vara okej om han hånglar med tjejer och är straight.
Sarkasm fungerar ofta dåligt i text. Men du är helt okej med det alltså?Ja det är ju precis samma sak, DUUUH!!!
Hmm, vad har det med att jag e bi o göra? Jag vill oxå att hojsäsongen ska börja, men det hade jag velat även om jag va hetro.
Förtydligande....Markus tycker att det är ett så patetiskt och tramsigt disskusionsämne att han hoppas sådana ska försvinna när folk får något vettigt att göra...som t.ex att köra hoj.
Sarkasm fungerar ofta dåligt i text. Men du är helt okej med det alltså?
Förtydligande....Markus tycker att det är ett så patetiskt och tramsigt disskusionsämne att han hoppas sådana ska försvinna när folk får något vettigt att göra...som t.ex att köra hoj.
Några medlemmar är redan som bortblåsta, inte trovärdigt att "leta hoj" nbär det kommer in 50 annonser på R-hojar om dagen på Blocket.
Men men, de är åter i oktober - letandes som aldrig förr.
Några medlemmar är redan som bortblåsta, inte trovärdigt att "leta hoj" nbär det kommer in 50 annonser på R-hojar om dagen på Blocket.
Men men, de är åter i oktober - letandes som aldrig förr.
Med ett garage fyllt med snett-uppifrån-bilder på sig själv.
"Här snackas det sporthojar"
Med ett garage fyllt med snett-uppifrån-bilder på sig själv.
Det går väl aldrig att komma ifrån, att de flesta tjejerna här är här enbart för att ragga/kolla runt..
Hur kan det vara oki att kyssas med tjejer om man är tillsammans med någon bara för det är samma kön? Men om killen inte bryr sig är det ju en annan sak. Men kan inte se hur det är oki att tjejen springer runt och kysser en massa tjejer om man är tillsammans. Man kysser ju inte en tjej som tjej utan att tycka om det eller jo visst om man vill ha uppmärksamhet kan man ju göra det. Och om det är oki ja varför skulle det inte vara oki för en kille som inte vill kyssa killar att kyssa någon tjej ute då för han tycker det är kul ?
Nej, ursäka mig. Jag ska plåta en pung-och-kukbild att lägga in på hästforum.com...
...jag sura hela kvällen
kan inte vara så att jag o plussen skrämt iväg lite folk? jaja kommer dom tillbaka så plockar vi fram det tunga kavalleriet.
Manligt beteende!
Om du fimpat bimbona så ska jag personligen aldrig mer kalla dig tt-brud om jag nu gjort det!
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|