Brudar som kysser varandra = lättfotade?

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Hur kan det vara oki att kyssas med tjejer om man är tillsammans med någon bara för det är samma kön? Men om killen inte bryr sig är det ju en annan sak. Men kan inte se hur det är oki att tjejen springer runt och kysser en massa tjejer om man är tillsammans. Man kysser ju inte en tjej som tjej utan att tycka om det eller jo visst om man vill ha uppmärksamhet kan man ju göra det. Och om det är oki ja varför skulle det inte vara oki för en kille som inte vill kyssa killar att kyssa någon tjej ute då för han tycker det är kul ?

Som sagt jag är bi och min kille har inget emot det. Som jag sa tidigare så är otrohet något som inte är lika för alla par. Vill han hångla med en kille så be my guest. :)

Dear God let hojsäsongen get started, please.:Bugar

Snart är det över, snart, snart, snart. :banana

Hmm, vad har det med att jag e bi o göra? Jag vill oxå att hojsäsongen ska börja, men det hade jag velat även om jag va hetro. :)

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
gdfs
Som sagt jag är bi och min kille har inget emot det. Som jag sa tidigare så är otrohet något som inte är lika för alla par. Vill han hångla med en kille så be my guest. :)

Eftersom att du hånglar med tjejer och är bi så borde det ju vara okej om han hånglar med tjejer och är straight.

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
No more!! :( :( :(
Hmm, vad har det med att jag e bi o göra? Jag vill oxå att hojsäsongen ska börja, men det hade jag velat även om jag va hetro. :)

Förtydligande....Markus tycker att det är ett så patetiskt och tramsigt disskusionsämne att han hoppas sådana ska försvinna när folk får något vettigt att göra...som t.ex att köra hoj.

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Sarkasm fungerar ofta dåligt i text. Men du är helt okej med det alltså? :va

Därav DUUUH. :) Det är väl mellan mig och honom eller? :hihi

Förtydligande....Markus tycker att det är ett så patetiskt och tramsigt disskusionsämne att han hoppas sådana ska försvinna när folk får något vettigt att göra...som t.ex att köra hoj.

Hahaha, det va nåt sånt jag oxå tydde det till, men bara för att man får hojsäsong så går man inte från bi till hetro. :) Snarare Moto eller nåt. :banana

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM

Några medlemmar är redan som bortblåsta, inte trovärdigt att "leta hoj" nbär det kommer in 50 annonser på R-hojar om dagen på Blocket.
:hihi

Men men, de är åter i oktober - letandes som aldrig förr. :D

N/A

Ny medlem
Gick med
10 Sep 2008
Hoj
SP-1
Några medlemmar är redan som bortblåsta, inte trovärdigt att "leta hoj" nbär det kommer in 50 annonser på R-hojar om dagen på Blocket.

Med ett garage fyllt med snett-uppifrån-bilder på sig själv.

"Här snackas det sporthojar" :glömdet

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*

kan inte vara så att jag o plussen skrämt iväg lite folk? :hihi jaja kommer dom tillbaka så plockar vi fram det tunga kavalleriet. :arsele

N/A

Ny medlem
Gick med
10 Sep 2008
Hoj
SP-1
Det går väl aldrig att komma ifrån, att de flesta tjejerna här är här enbart för att ragga/kolla runt.. :död

Du lyckades iaf få med en bild som liknar en sporthoj. :tummenupp

Nej, ursäka mig. Jag ska plåta en pung-och-kukbild att lägga in på hästforum.com... :glömdet

ozeo

Lcc= lögdö county choppers
Gick med
12 Sep 2004
Hoj
xs400 the dragbike. typ1 66. typ2 early bay dh. xr600 "motard"
Hur kan det vara oki att kyssas med tjejer om man är tillsammans med någon bara för det är samma kön? Men om killen inte bryr sig är det ju en annan sak. Men kan inte se hur det är oki att tjejen springer runt och kysser en massa tjejer om man är tillsammans. Man kysser ju inte en tjej som tjej utan att tycka om det eller jo visst om man vill ha uppmärksamhet kan man ju göra det. Och om det är oki ja varför skulle det inte vara oki för en kille som inte vill kyssa killar att kyssa någon tjej ute då för han tycker det är kul ?

de där har jag vart med om, hon fatta inte varför jag sura hela kvällen :brinnerup

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Manligt beteende! :D

Om du fimpat bimbona så ska jag personligen aldrig mer kalla dig tt-brud om jag nu gjort det!

va fan e tt-brud för något?? ja har luftat min åsikt ja om brudar som hänger på forumet utan egentligen ha något hojintresse mer än att de är fina att titta på.

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati