Brudar som kysser varandra = lättfotade?

Hulkomania

Ny medlem
Gick med
24 Jan 2005
Hoj
ZX-10R
swe_girls_kissing_0622.jpg

Tycker det ser trevligt ut jag:fyllisar

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Men försöker du sminka en gris så slutar det med att du får stryk, hur dålig du än är på att suga så får du fortsätta.

Man kan alltid titta på tv och käka chips samtidigt.

Låter som du pratar av egen erfarenhet.

Om man får välja mellan att ha ett one night stand med en brud eller med både henne och hennes snygga polare så väljer nog dom flesta killar det sistnämda...(ELLER??) Kan det vara därför man tycker det är hett med två brudar som hånglar? :)

eftersom du bara nämner ett one night stand så tar jag för givet att du inte hade kunnat tänka dig att involvera dig djupare med denna person utan att det bara är något tillfälligt. kan man då dra en slutsats att du tycker dom är lättfotade och inte tillräckligt "svåra" för att tänkas till ett förhållande??

eftersom du nu hellre valt två brudar som står och hånglar så antar jag att du tycker dom är mer lättfotade, elller?

Jag tycker nog att det där är lite upphetsande. Kan iofs vara handen på juvret som gör det... :va

juvret? det är inte boskap du kollar på.....:D

Last edited:

Wagge

Kiruna?
Gick med
23 May 2005
Hoj
CBR1000 -08
eftersom du bara nämner ett one night stand så tar jag för givet att du inte hade kunnat tänka dig att involvera dig djupare med denna person utan att det bara är något tillfälligt. kan man då dra en slutsats att du tycker dom är lättfotade och inte tillräckligt "svåra" för att tänkas till ett förhållande??

eftersom du nu hellre valt två brudar som står och hånglar så antar jag att du tycker dom är mer lättfotade, elller?
Nu satte du mig på pottkanten... Ja, generellt sett kanske dom är det? Eller så tycker dom bara att det är kul att hångla :)

Jojye

Perfektaste
Gick med
18 Jun 2008
Hoj
2K1 Triumph TT 600
Låter som du pratar av egen erfarenhet.

D

Men de kanske ställer upp på flera one night stands?!

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Jag föredrar termen spenar för då kan man säga skvalpande spenar.

Spenar är bra och sexit.

Om ngn mouthbreather står och bystar upp tuttarna för att stjäla uppmärksamheten hos den attraktiva varelse man äntligen hittat i en bar brukar jag annars utbrista: "Vilka rara nassar fröken har!"
Man kan tro att tjejer skulle bli grymt sura då. Men tro mig, det är ingenting mot reaktionen hos självupptagna trendängsliga discogymmade gaykillar med nonchalant uppsyn.

Last edited:

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Tycker det ser sjukt white trash ut.
Vad är oddsen på att de där röker Marlboror Light och har kollektivanslutna och enamstående föräldrar tror du?

tack...

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
*lol* du måste ha rekord i förutfattade meningar.

Förutfattadade meningar eller fördomar är bara den blindes benämning på obekväma sanningar.

Sådana där brudar slutar med en fjärrkontroll nånstans på Östermalm och undrar sedan varför. :3freak

Last edited by a moderator:

Bunde

Drömer om en Agusta FC4
Gick med
22 Nov 2007
Hoj
Street Triple R -10
Intressant samtals ämne tycker jag Money. Det ända jag kan komma på är ju om man är bi. Varför gör man det annars ? Man gör ju inte det om man inte tycker det känns bra och tycker om det ? Eller är det bara jag kanske ? För fy fan för att hångla med killar.

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Intressant samtals ämne tycker jag Money. Det ända jag kan komma på är ju om man är bi. Varför gör man det annars ? Man gör ju inte det om man inte tycker det känns bra och tycker om det ? Eller är det bara jag kanske ? För fy fan för att hångla med killar.

Näe, fyfan, inte under pistolhot gör man sådant!

Bunde

Drömer om en Agusta FC4
Gick med
22 Nov 2007
Hoj
Street Triple R -10
Det är ju bara att vara smart. Har man kille och han inte är där och känner för att hångla så kan man hångla med en tjej, för oftast (inte alltid) ser killar det inte som otrohet om det är en annan tjej. :) Men jag kanske inte är rätt person att uttala mig då jag faktiskt är bi och gillar att hångla med tjejer.

Jag och min tjejkompis har däremot kysst varandra då det varit någon kille som varit för enträgen och inte fattat ett nej. Bara att säga att nej du det här är min flickvän och du har inget att hämta. Det brukar funka. Skulle ALDRIG fall mig in att vara lättfotad bara för att jag kysser min tjejkompis. Håller mig ifrån att ragga ute på krogen de ggr jag har varit singel.

Hur kan det vara oki att kyssas med tjejer om man är tillsammans med någon bara för det är samma kön? Men om killen inte bryr sig är det ju en annan sak. Men kan inte se hur det är oki att tjejen springer runt och kysser en massa tjejer om man är tillsammans. Man kysser ju inte en tjej som tjej utan att tycka om det eller jo visst om man vill ha uppmärksamhet kan man ju göra det. Och om det är oki ja varför skulle det inte vara oki för en kille som inte vill kyssa killar att kyssa någon tjej ute då för han tycker det är kul ?

Richthofen

_-//Richthofen\\-_
Gick med
18 Jan 2009
Hoj
Yamaha MT09 2021
kategorin: tjejer som hånglar på fest brukar oftast vara dom som söker uppmärksamhet.

förutom bi/homo folket

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...