Hulkomania
Ny medlem
Tycker det ser trevligt ut jag
Men försöker du sminka en gris så slutar det med att du får stryk, hur dålig du än är på att suga så får du fortsätta.
Man kan alltid titta på tv och käka chips samtidigt.
Om man får välja mellan att ha ett one night stand med en brud eller med både henne och hennes snygga polare så väljer nog dom flesta killar det sistnämda...(ELLER??) Kan det vara därför man tycker det är hett med två brudar som hånglar?
Jag tycker nog att det där är lite upphetsande. Kan iofs vara handen på juvret som gör det...
Nu satte du mig på pottkanten... Ja, generellt sett kanske dom är det? Eller så tycker dom bara att det är kul att hånglaeftersom du bara nämner ett one night stand så tar jag för givet att du inte hade kunnat tänka dig att involvera dig djupare med denna person utan att det bara är något tillfälligt. kan man då dra en slutsats att du tycker dom är lättfotade och inte tillräckligt "svåra" för att tänkas till ett förhållande??
eftersom du nu hellre valt två brudar som står och hånglar så antar jag att du tycker dom är mer lättfotade, elller?
Låter som du pratar av egen erfarenhet.
eftersom du bara nämner ett one night stand så tar jag för givet att du inte hade kunnat tänka dig att involvera dig djupare med denna person utan att det bara är något tillfälligt. kan man då dra en slutsats att du tycker dom är lättfotade och inte tillräckligt "svåra" för att tänkas till ett förhållande??
eftersom du nu hellre valt två brudar som står och hånglar så antar jag att du tycker dom är mer lättfotade, elller?
D
Jag föredrar termen spenar för då kan man säga skvalpande spenar.
Tycker det ser trevligt ut jag
Tycker det ser sjukt white trash ut.
Vad är oddsen på att de där röker Marlboror Light och har kollektivanslutna och enamstående föräldrar tror du?
*lol* du måste ha rekord i förutfattade meningar.Tycker det ser sjukt white trash ut.
Vad är oddsen på att de där röker Marlboror Light och har kollektivanslutna och enamstående föräldrar tror du?
*lol* du måste ha rekord i förutfattade meningar.
Men man kan aldrig få nog av förutfattade meningar, de är det bästa som finns. Man blir liksom aldrig negativt överraskad på det viset, bara positivt.
då kallas d inte för ONE NIGHT STANDS! då heter d knullkompis
*lol* du måste ha rekord i förutfattade meningar.
Intressant samtals ämne tycker jag Money. Det ända jag kan komma på är ju om man är bi. Varför gör man det annars ? Man gör ju inte det om man inte tycker det känns bra och tycker om det ? Eller är det bara jag kanske ? För fy fan för att hångla med killar.
Det är ju bara att vara smart. Har man kille och han inte är där och känner för att hångla så kan man hångla med en tjej, för oftast (inte alltid) ser killar det inte som otrohet om det är en annan tjej. Men jag kanske inte är rätt person att uttala mig då jag faktiskt är bi och gillar att hångla med tjejer.
Jag och min tjejkompis har däremot kysst varandra då det varit någon kille som varit för enträgen och inte fattat ett nej. Bara att säga att nej du det här är min flickvän och du har inget att hämta. Det brukar funka. Skulle ALDRIG fall mig in att vara lättfotad bara för att jag kysser min tjejkompis. Håller mig ifrån att ragga ute på krogen de ggr jag har varit singel.
Får faktiskt ta och hålla med dig där!Tycker det ser sjukt white trash ut.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|