Jo, det är nog mest det jag tänker på. När man plåtar rätt in i garaget o får med alla andra hojar. Eller när man fått med grannens bil. En fördel idag är att många bilar är leasade så det är svårt att söka adresser med regnr. Eller man har med sitt namn i annonsen - räcker ibland med förnamn.... ex. Sigurd i en håla som Vilhelmina är lätt att söka på hitta o sedan vidare till ratsit (bara ett ex. vet inte om det finns ngn Sigurd i Vilhelmina)Har sett annonser där regg skylten på hojen är dold, men bilen utanför garget är fullt synlig på...
Sigurd i en håla som Vilhelmina är lätt att söka på hitta o sedan vidare till ratsit (bara ett ex. vet inte om det finns ngn Sigurd i Vilhelmina)
Blir väl ännu rörigare nu när man verifierar kontot med bank id,?4 st enligt hitta.se
När man skapar inloggnings konto på Blocket för att kunna skicka meddelanden kan man ju hitta på något namn, jag gjorde det för att skoja med en polare som hade en annons ute och tog ett skittöntigt namn, nu kan jag fan inte byta det så om jag ska annonsera så blir det under det påhittade namnet....
Kanske en win ändå...
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |