Nu var det inte jag som körde 9orna dock fanns det piloter som gjorde det, Höga 10or på mig blev det den dagen.
Dock får man skynda långsamt när det kommer till 2 hjul, Går att göra som en annan att krascha i tid o otid, Dock blir det mest drygt och dyrt
Fokusera på att ha kul och ta det pö om pö. Viktigast i början är mycket bantid sedan ger det sig självt!!
Har själv bara 2 år på banan så är rätt färsk även jag
Sedan är det mycket mentalt, 1.21 är en halv evighet runt Åsen. Det du behöver massor av är tid på cykeln och på banan som tidigare sagt.
Du mena Sandfållan misstänker jag, jag är ju bara dumdristig som inte håller mig till läktarn.Du är modig, skulle aldrig våga köra med de stora grabbarna
Värst är med en äldre stel kropp tycker jag, tar evigheter att blir som innan igen, och inte ens det var ju bra
Målet är väll att kanske komma ner på 1.15 nästa år... då är jag nog rätt nöjd.
Hade jag åkte under 1.20 den 18 okt hade jag med vart rätt nöjd som premiär där.
Men som du säger, det måste vara roligt och man ska fan le när man rullar in i boxen, inte tvärtom.
Du mena Sandfållan misstänker jag, jag är ju bara dumdristig som inte håller mig till läktarn.
DEAL !Det kommer inte vara några som helst problem för dig att köra 1.12-1.14, du är en envis jävel!
Make a deal? Kör du 11 kör jag 9?
Bugar och bockar, Svar kommer efter 24e April Steg 6 & KM dåAv min egen erfarenhet att döma så skulle jag säga att du kommer krypa ner till ditt mål på första racehelgen på gåsen.
Och det viktigaste är ju som sagt att ha kul! Och roligt har man inte när man ligger och sprattlar i sandfållan.
Och, du kommer att ses som en av de där magiska varelserna som kör REJS! nästa säsong.
Deal!
Och du vet, jag har inte tyckt det varit speciellt roligt att köra dom senaste åren. Men 2016 då skall jag sluta mysa runt i halvfart med hundra procent marginal och klappa på ordentligt!
Var längesedan jag kom in i depån svettig och torr i munnen, det är dags nu.
View attachment 425875
124 dagar kvar till Gellråsen.... JUST SAYING
Fotot tagit av Henrik Andersson
Steg 6 Fordon?
Jag lär spring skytteltrafik till pissoaren, men är grymt sugen ��
Yes! Två dagar bankörning kommer bli grymt kul! Bara man har flåset uppe tills dess!
Fick även hem ett ADHD BlingBling köp... View attachment 426010
Som kanske inte var nödvändigt, men rejsigt.
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|