Brutales omväg till Rookie 600

Rash

Racing is life
Gick med
10 Feb 2006
Ort
Mölndal
Hoj
R1, YSR 50
Lyckades idag få lite klart med 2 mindre lokala företag som skall stötta mig 2016 iaf.
Det en är ett Bussresebolag som heter Synnergrens Resor samt en lokal webtidning,
www.lidkopingnytt.nu som lovar att publicera tävlingsresultat/reportage från alla tävlingar samt bilder som jag då förser dom med. Jag har ju tidigare då jag lekte med bilar gjort samma deal med några motortidningar, men det är trögare inom MC samt jag ville väll att det skulle synas mera lokalt då jag sattsat det krutet jag har på lokala företag. Så Rash kanske tycker jag gjort rätt ?
Kommer kännas bra att plita ihop lite text på kvällen och även kunna skicka några bra bilder så kommer det ut i stort sett inom några timmar så lokala förtager ser att man gör nått för alla miljarder dom kastar på mig :)
Förhoppningen är ju att det kanske blir lite lättare 2017 att få lokala företagare att hoppa på samma cirkus.

:tummenupp

Att satsa på lokala företag och tidningar är väl beprövat av många duktiga RR-piloter. Några exempel är väl Backlund och Mossberg:) Syns du då och då så känner folk till slut igen dig när du tar kontakt med företagen om spons mm. De större mc-tidningarna blir nog svårt att få till en deal med då de främst fokuserar på yngre stjärnor med SM/VM-ambitioner, vilket är helt förståeligt.

Prata med vänner och vänners vänner. Brukar vara bästa sättet att hitta sponsorer på.

Nu vet jag inte hur gammal du är, men om du är yngre så är ett sätt att hitta sponsorer faktiskt att köra bandagar i Europa med svenska arrangörer, tex Grevens Racing Adventures. Det är många rr-älskande egenföretagare som är med på dessa resor och är det en ungtupp som imponerar så är det ett sjukt bra sätt att lära känna folk mm. Tex Ockelfelt och Hubner är några exempel som hittat sponsorer/huvudsponsorer på detta vis.

Summa summarum: alltid bra att synas och det är dessutom bra för sporten!:tummenupp
 

Brutale

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Oct 2014
Ort
Lidköping
Hoj
Husqvarna TE300i, Yamaha YZF R6, Kawasaki Z750, Sålda: MV Agusta Brutale Dragster 800 EAS & Kawasaki ZX6-RR
:tummenupp

Att satsa på lokala företag och tidningar är väl beprövat av många duktiga RR-piloter. Några exempel är väl Backlund och Mossberg:) Syns du då och då så känner folk till slut igen dig när du tar kontakt med företagen om spons mm. De större mc-tidningarna blir nog svårt att få till en deal med då de främst fokuserar på yngre stjärnor med SM/VM-ambitioner, vilket är helt förståeligt.

Prata med vänner och vänners vänner. Brukar vara bästa sättet att hitta sponsorer på.

Nu vet jag inte hur gammal du är, men om du är yngre så är ett sätt att hitta sponsorer faktiskt att köra bandagar i Europa med svenska arrangörer, tex Grevens Racing Adventures. Det är många rr-älskande egenföretagare som är med på dessa resor och är det en ungtupp som imponerar så är det ett sjukt bra sätt att lära känna folk mm. Tex Ockelfelt och Hubner är några exempel som hittat sponsorer/huvudsponsorer på detta vis.

Summa summarum: alltid bra att synas och det är dessutom bra för sporten!:tummenupp

...yngre än Mossberg .. Typ ��
 

Brutale

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Oct 2014
Ort
Lidköping
Hoj
Husqvarna TE300i, Yamaha YZF R6, Kawasaki Z750, Sålda: MV Agusta Brutale Dragster 800 EAS & Kawasaki ZX6-RR
Fick ett litet ryck, men förkylningen som inte lämnat kroppen däcka mig halvägs då jag fått i 3 kuber av 6st i tanken...men efter lite vila så vart alla i efter 2 sköljningar, efter det hälde jag i ca 2 liter soppa, skakade om ett tag och tippade ut detta med... så det vore väll fan om det inte ska funka bra.
Sen misstänker jag att man ska dränera tanken på vintern (som man alltid ska) så inte spriten i soppan löser upp skummet.
DSC_0249.jpg
Efter det var det lika gott att fippla vidare med tanken, så jag tog loss det pissiga racetanklocket och försökte täta det med mera silikon.
Det läckte lite innan när bågen låg ner, så jag ville fixa detta innan man får problem på en besiktning på bana.
Samt monterade tankgrips som behövde byta ut.
Detta för att få gått grepp med knäna då man bromsar hårt !!
DSC_0250.jpg
Thats it !

Fick lite svar från min dämparekille, som har mkt att göra så därför har han prioriterat enduro o MX åkare vilket är helt OK, men kanske dom är klara snart iaf.
Fjädrarna som sitter i dämparna i fram fick jag reda på vilken size det var, och om jag väger ca 75-76kg så borde det vara spot-on rätt.
För 2 år sedan vägde jag ca 115kg så här års.... men det är en annan historia :p


Veckan som kommer ska jag, om kroppen vill bli friskare, slipa lite plast och börja bättra på färgen. Blir ingen superlack, då jag kallt räknar med lite geografibesök senare i år. Inget man vill, men ser man till tidigare erfarenhet i livet så kommer det hända igen, och då kommer jag bara förbanna mig över cash man lagt på lackeringen och inte på bantid eller däck kanske ?
 

#space

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Jun 2005
Ort
Borås
Hoj
Gsx-r 1000 Racehoj
Fick ett litet ryck, men förkylningen som inte lämnat kroppen däcka mig halvägs då jag fått i 3 kuber av 6st i tanken...men efter lite vila så vart alla i efter 2 sköljningar, efter det hälde jag i ca 2 liter soppa, skakade om ett tag och tippade ut detta med... så det vore väll fan om det inte ska funka bra.
Sen misstänker jag att man ska dränera tanken på vintern (som man alltid ska) så inte spriten i soppan löser upp skummet.
View attachment 427392
Efter det var det lika gott att fippla vidare med tanken, så jag tog loss det pissiga racetanklocket och försökte täta det med mera silikon.
Det läckte lite innan när bågen låg ner, så jag ville fixa detta innan man får problem på en besiktning på bana.
Samt monterade tankgrips som behövde byta ut.
Detta för att få gått grepp med knäna då man bromsar hårt !!
View attachment 427393
Thats it !

Fick lite svar från min dämparekille, som har mkt att göra så därför har han prioriterat enduro o MX åkare vilket är helt OK, men kanske dom är klara snart iaf.
Fjädrarna som sitter i dämparna i fram fick jag reda på vilken size det var, och om jag väger ca 75-76kg så borde det vara spot-on rätt.
För 2 år sedan vägde jag ca 115kg så här års.... men det är en annan historia :p


Veckan som kommer ska jag, om kroppen vill bli friskare, slipa lite plast och börja bättra på färgen. Blir ingen superlack, då jag kallt räknar med lite geografibesök senare i år. Inget man vill, men ser man till tidigare erfarenhet i livet så kommer det hända igen, och då kommer jag bara förbanna mig över cash man lagt på lackeringen och inte på bantid eller däck kanske ?
Krya på dig .. Tänkte på om Du kan tipsa vart Du köpt kuberna till tanken ? Räcker alltsammansmed 6 st till en tank? Tackar på förhand /Micke
 

Brutale

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Oct 2014
Ort
Lidköping
Hoj
Husqvarna TE300i, Yamaha YZF R6, Kawasaki Z750, Sålda: MV Agusta Brutale Dragster 800 EAS & Kawasaki ZX6-RR
Krya på dig .. Tänkte på om Du kan tipsa vart Du köpt kuberna till tanken ? Räcker alltsammansmed 6 st till en tank? Tackar på förhand /Micke

Det finns ju en hel del att välja på, men i detta fallet ville jag inte köpa nått billigt crap som man kanske inte kan klaga på i efterhand, dvs från Kina, Ebay eller likanande, så det blev Grevens.
Grevens har skrivit att 6 block borde räcka till 1 tank så därför blev det 6st ... men med facit i hand kanske 7-8st hade vart mera rätt, trots att 600an har lite mindre tank än många literklubbor.
Jag får väll shoppa på mig några till då man är på en bana...bra pris så det svider ju inte speciellt.
 

#space

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Jun 2005
Ort
Borås
Hoj
Gsx-r 1000 Racehoj
Kanon :tummenupp Då ska jag bara se om hojen startar o rullar efter mina ingrepp innan jag slänger iväg en beställning
 

Brutale

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Oct 2014
Ort
Lidköping
Hoj
Husqvarna TE300i, Yamaha YZF R6, Kawasaki Z750, Sålda: MV Agusta Brutale Dragster 800 EAS & Kawasaki ZX6-RR
Med Fordon tränar sig in i topp trim får vi äldre som är mottagliga för snorvirus käka chips och Nutella och sniffa thinner :D
12694494_10153294562457353_9179001138191418548_o.jpg
Vilket jag idag gjorde genom att lägga lite Trafikröd, eller som en del vill kalla den RAL 3020,
vilket jag hade en skvätt över efter att jag lackade min racetrailer jag hade i dragracingkarriären...
det var mindre kul att slipa och lacka den kan jag ju dock påstå, men det blev bra.
Scanian var ju matchande röd och blå med... får se framöver om det finns någon bild på ekipaget.
330630_10150520101307353_530477352_8994432_1537023644_o.jpg

Nu hade jag tänkt lämna den till en billackerare jag har som vän, men vid närmare eftertanke så slog det mig att jag kommer svära fan att jag lade några 1000lappar på färg när den ligger där i lecakulorna och gosar sig... så det blir hemmapul och budget...
 

Rash

Racing is life
Gick med
10 Feb 2006
Ort
Mölndal
Hoj
R1, YSR 50
Med Fordon tränar sig in i topp trim får vi äldre som är mottagliga för snorvirus käka chips och Nutella och sniffa thinner :D
View attachment 427445
Vilket jag idag gjorde genom att lägga lite Trafikröd, eller som en del vill kalla den RAL 3020,
vilket jag hade en skvätt över efter att jag lackade min racetrailer jag hade i dragracingkarriären...
det var mindre kul att slipa och lacka den kan jag ju dock påstå, men det blev bra.
Scanian var ju matchande röd och blå med... får se framöver om det finns någon bild på ekipaget.
View attachment 427446

Nu hade jag tänkt lämna den till en billackerare jag har som vän, men vid närmare eftertanke så slog det mig att jag kommer svära fan att jag lade några 1000lappar på färg när den ligger där i lecakulorna och gosar sig... så det blir hemmapul och budget...

Wow! Mäktigt med en fet racetrailer! Vill du bli min nya BFF (best friend forever)??:D:D;);)
 

Brutale

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Oct 2014
Ort
Lidköping
Hoj
Husqvarna TE300i, Yamaha YZF R6, Kawasaki Z750, Sålda: MV Agusta Brutale Dragster 800 EAS & Kawasaki ZX6-RR
Wow! Mäktigt med en fet racetrailer! Vill du bli min nya BFF (best friend forever)??:D:D;);)

Haha... det var då man hade cash, sönderstressad kropp och ingen tid !
Nu har jag bättre kropp, mera tid, men inga cash :p
 

Brutale

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Oct 2014
Ort
Lidköping
Hoj
Husqvarna TE300i, Yamaha YZF R6, Kawasaki Z750, Sålda: MV Agusta Brutale Dragster 800 EAS & Kawasaki ZX6-RR
Fick samtal från min dämpargubbe/pojk.
Allt klart för avhämtning imorgon.

Lite kul, eller okul att bakdämparen hade lite defekter pga utebliven service, men jag blev lovad att jag skulle märka skillnad :D Var väll precis det jag ville höra, att det kommer bli så jävla mycket bättre nu !!
 

Brutale

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Oct 2014
Ort
Lidköping
Hoj
Husqvarna TE300i, Yamaha YZF R6, Kawasaki Z750, Sålda: MV Agusta Brutale Dragster 800 EAS & Kawasaki ZX6-RR
Här händer det inte så mkt heller, är iaf INTE på väg till nått jävla spanien :(
FAST nästa år ska jag till Spanien !... eller kanske i höst å se MotoGP finalerna...

Men har monterat lite saker, kladdar färg på plasten osv..
Känns som det är rätt lite kvar att fixa iaf. Bromsning är planerad till April hos Båging Performance(fd. Mek1)

DSC_0254.jpg

Kletat i ny bromsvätska från Motul med...
Luftat och dom nya Galfer skivorna känns grymt mkt bitigare än orginalet med kassa belägg, och ska bli kul att få bromsa in dom på rakan jag har utanför huset. (Läs: E20)
DSC_0251.jpg
 

#space

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Jun 2005
Ort
Borås
Hoj
Gsx-r 1000 Racehoj
Här händer det inte så mkt heller, är iaf INTE på väg till nått jävla spanien :(
FAST nästa år ska jag till Spanien !... eller kanske i höst å se MotoGP finalerna...

Men har monterat lite saker, kladdar färg på plasten osv..
Känns som det är rätt lite kvar att fixa iaf. Bromsning är planerad till April hos Båging Performance(fd. Mek1)

View attachment 427667

Kletat i ny bromsvätska från Motul med...
Luftat och dom nya Galfer skivorna känns grymt mkt bitigare än orginalet med kassa belägg, och ska bli kul att få bromsa in dom på rakan jag har utanför huset. (Läs: E20)
View attachment 427668

hahaha vem är fripassageraren på oket bak ?
 

Brutale

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Oct 2014
Ort
Lidköping
Hoj
Husqvarna TE300i, Yamaha YZF R6, Kawasaki Z750, Sålda: MV Agusta Brutale Dragster 800 EAS & Kawasaki ZX6-RR

Brutale

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Oct 2014
Ort
Lidköping
Hoj
Husqvarna TE300i, Yamaha YZF R6, Kawasaki Z750, Sålda: MV Agusta Brutale Dragster 800 EAS & Kawasaki ZX6-RR
Ganska meningslöst men kända för att hänga på dom nykladdade plastdelarna på hojen då den nu står på stöden igen.
I väntan på olja som kommer nästa vecka och ska bytas innan om-mappning.
Hinner nog naja klart allt innan mappningen med, sen är det bara dom 2 uppsamlingskärlen, transponder och allt det andra som ska göras innan Gelleråsen om 53 dagar...

Så för er som inte är skadade av FB o Instagram :
DSC_0268.jpgDSC_0269.jpgDSC_0270.jpg


Nu kvarstår frågan vem som är snabbast på att kommentera det Fordon och Ödlund redan gjort :p
 

Brutale

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Oct 2014
Ort
Lidköping
Hoj
Husqvarna TE300i, Yamaha YZF R6, Kawasaki Z750, Sålda: MV Agusta Brutale Dragster 800 EAS & Kawasaki ZX6-RR
När man sitter och tycker det är lite förjävla tråkigt det Fordon råkat ut för så känner jag sammtidigt att det kunde lika gärna vart jag, för jag brukar övertagga, göra först och tänka sen.
Nu INTE sagt att det var så Fordon gjorde, men jag brukar vara "klantig" och ha "otur" ... med det vill jag lider med han, för det är så jävla pisstråkigt när man mentalt och ekonomiskt laddat för nått kul som man ser fram emot och det tar slut nästan innan det börjat.
Först hade han ju oturen med mjölk i motorn, och lyckade lösa det snabbt och lätt i sista sekunden och sedan fortsätter skiten ramla in på kontot !
Jag har haft dylika resor i dragracingen och det är då dom normala ger upp och börjar samla frimärken på heltid, dom andra hänger i, kommer igen och laddar hårdare !
Jag är övertygade om att Fordon kommer tillbaka snabbt och mentalt starkare och än mera motiverad att prestera !

Själv har jag pysslat vidare och hoppas det bara är kvar att naja om bromsoken, oljeplugg och oljelock.
Kanske byta från Superbike till Supercorsa med, vi får se. ca 4v kvar till mappning och 40 dagar till Gåsen !

DSC_0281.jpg
Transponder och Racekey, som jag inte fattar vad den gör för nytta, är iaf monterade och verkar funka så långt.


DSC_0285.jpg
Inte för det kommer regna i sommar, men en liten lampa finns där och en strömbrytare placerade där orginal toolkit ligger, och nog får jag upp mina fingrar där och kan släcka/tända utan mek !


DSC_0288.jpg
2 catchtankar monterade med lite bokstäver på så en ev. mek vet vad det ska finnas i dom ifall någon vill tömma dom.


DSC_0289.jpg
3,5kg överblivna saker.... finns några 100gr till att plocka bort, men ska ställa upp den på våg nästa vecka kanske och se vart vi landar. När jag renoverade dämparna 3 så fick jag ju reda på vad vikten bör vara på föraren. Rossi väger ju ca 68kg, det gör inte jag, för jag är ju 5cm längre än honom :va
Hör kanske inte hit, men jag har tappat 8.5kg fett sen 1 nov och lag på mig lite muskler... -5cm i midjemått sen 1 Januari.


Har även najat kylarlocket men det vart ingen bild på detta idag =)

Även kladdat på färg på reservkåporna, för det måste man ju inneha... typ 2 set i reserv... borde räcka första helgen.
 

Brutale

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Oct 2014
Ort
Lidköping
Hoj
Husqvarna TE300i, Yamaha YZF R6, Kawasaki Z750, Sålda: MV Agusta Brutale Dragster 800 EAS & Kawasaki ZX6-RR
Kanske inte jätte intressant om man inte är nörd, men jag ville veta vikten på min moppe då jag fått fram vad det satt för fjädrar i fram och bak.
Så, om vikten på hojen var 170kg så skulle föraren väga 78kg, vilket han inte gjorde i November, får då vägde han 86kg... men nu har jag vägt moppen med ca 1l soppa i, och den stanna på 171kg, med signalhornet kvar att demontera. Föraren måste således väga 77... och det kommer han göra 23 april.
Idag vägde han in på 78.5 i morse, men han har inte vågat prova skinnstället ännu som förmodligen blivit ca 6-7cm för stort runt midjan och tightare på andra ställen, dvs lite samma problem dom Fordon hade, och där hoppas jag likheterna stannar...

Ps.

Någon som kan skänka ett par jeans i lagom size till en fattig racer ?
 

Fordon

Gudomlig sporthojare
Gick med
14 Oct 2010
Ort
Täby
Hoj
Saknas
Missade ditt näst sista inlägg! :tummenupp Snart är det tävlingsdags. Fy fan va kul vi ska ha under säsongen :) Och så bra det ska gå!!
Har du för övrigt passat på att ställa in fjädringen efter den nya vikten?
 

Brutale

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Oct 2014
Ort
Lidköping
Hoj
Husqvarna TE300i, Yamaha YZF R6, Kawasaki Z750, Sålda: MV Agusta Brutale Dragster 800 EAS & Kawasaki ZX6-RR
Så jävla synd (läs:tur) vi inte halkar i samma klass Fordon :D

Hänget ska justeras igen, då jag lyckas lura nån in i garage som är äldre än 8 år....
Justerade 2 ggr förra året och det gör skillnad så pass fasen.
Öhlins gubben gav mig grundjusteringen för dämparen oxå, men lämnade dom i samma som dom var och gav mig lite råd på vägen.
I stil med... "...krasha inte" , disträ som jag är lyssna jag inte.


Mapping av ninjan den 11e hos Båging Performance är det roligaste närmaste tiden, OM Ivecon inte får körförbud :huvet
 

Brutale

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Oct 2014
Ort
Lidköping
Hoj
Husqvarna TE300i, Yamaha YZF R6, Kawasaki Z750, Sålda: MV Agusta Brutale Dragster 800 EAS & Kawasaki ZX6-RR
Idag landa det ett lite tjockare och brunt kuvert på bordet från SMC Sport, vilket säkert många flera här också fått innan mig. Detta fick mig att stanna upp lite och tänka tillbacka på sista åren.
För mindre än 2 års sedan hade jag inte ens MC kort, eller MC. Men efter många år som "egen" (på alla sätt) så havererade min kropp totalt, på flera plan och jag var tvungen för att överleva sälja min verksamhet och hade även då tröttnat på Dragracing som jag sysslat med på många olika sätt i över 25år, sålde rubbet där med, bil,trailer & lastbil mm, Landade lite och fick en fast anställning med en kanonbra chef som precis tagit MC kort, och jag fick snilleblixten att nu har jag tid OCH cash att fixa detta. Minndes tiden på Enduro o MX i ungdomen, och jag var inte helt kass på dom tävlingar jag deltog i faktiskt. Chefen (som jag för övrigt övertalat att gå steg 1&2 på Kinnekulle i vår) letade efter en naked hoj, mest en Trajumf, så jag gogglade runt och blev blixtförälskade i den då precis nysläppta MV Agusta Brutale Dragster, så fan, jag betällde en sådan som jag fick innan körkortet i Juni 2014. Bara efter några 100 mil växte hornen ut igen, men tack vare att man har hjälm så syns det ju inte...... men att köpa en banhoj växte snart fram, och efter att jag provkört vännens Gixxer K1 så insåg jag att det är jävligt mkt lättare att svänga med den än min Brutale.
Så planer smeds, en 600 och steg 1-4 skulle averkas 2015. (steg 1 som jag var anmäld till först fick jag inte delta på pga att mitt termostathus sprack 5 dagar innan)
Köpte en 636 ZX-6R som var kanonfin i februari 2015 och den var touringskadad med platta däck och nabbarna kvar på sidan, nylackade kåpor och 1200 mil på mätaren kanon fin hoj till för ca 1 år sedan då jag tok krascha den på allmän väg ....smart. Men tack vara lika många timmar på gymmet som Fordon lagt, så höll kroppen hyfsat ihop, tog ett par dagar innan jag kunde stå upp, men 7 dagar efter halta jag mig igenom Tough Viking i GBG under 90min som var sporren för allt tränande under vintern. Hittade sedan snabbt en ZX6-RR som vart banhoj sen ny och bara gått 1 tävling och resterande som SMC intruktörshoj, och typ 900mil på mätaren, i omdrevat skick.


Nu är det ca 14 dagar kvar till steg 5&6, det vore väll fan om det ska falla på målsnöret eller ?

Lite tillbakablick i filmformat :
..och ja, många saker kan förbättras, och det är bla det som är inspirerande att man kan förbättra !!
Inkl milen på körskolehojen så är jag nog strax uppe i totalt 2000mil på tung MC ... om nu 600 räknas dit :lol


Sen idag kom troligtvis sista pusselbiten, och ja, den fanns i orange men grön kändes:D bäst
DSC_0365.jpg

Tillverkade 2 prototyper som skall göra om ett par ggr innan dom är klara, men tokspel fick mig att göra dom.
Alla har väll sådan ? eller........................................
DSC_0366.jpg
 
Last edited:

Brutale

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Oct 2014
Ort
Lidköping
Hoj
Husqvarna TE300i, Yamaha YZF R6, Kawasaki Z750, Sålda: MV Agusta Brutale Dragster 800 EAS & Kawasaki ZX6-RR
Nu har jag gjort en FUCK UP igen...

Har dratt på att åka ut på min raka och bromsa in dom nya galfer pryttlarna in i det sista, men nu är det gjort iaf, mest för att när jag var hos Båging Performance idag och skulle mappa om vapnet så gick det OBRA !
Den slira som en gris på lamellerna vid ca 12k rpm ... så så... ett STORT fan kom ur mitt hjärta , för där är det kaos som i skallen. EN bisak, men lika bra att tala om det med, är sjukskriven sen några dagar pga det så vackra Utmattningssyndromet slog till. Om man läst inledning på min tråd så kan man skönja att så har skett tidigare, men då var jag inte sjukskriven för det.
En symptom är att man tappar tråden i foruminlägg och börjar skriva om fel saker..:dummer

Iaf, orsaken till slirande lameller är nog att jag skulle vara ordentlig och hällde i dyrare olja i vintras, dvs V300 Factory i stället för den sliskiga Castrol som den gått på innan, som många klagat på att jag åkt på.
Så mina lameller blev troligen chockade och gav upp. Så det kitet med reservlameller jag har kanske kan komma till nytta ? eller så ringde min idol,:Bugar och numera internationelle stjärnföraren Ödlund upp mig och BRH i 046 land fixar nya lameller och fjädrar så jag förhoppningsvis har det innan helgen, kan byta rubbet, och mappa i början på nästa vecka och jag kan lugna ner mig innan Gelleråsen 23-24 ... kommer få spelet på riktigt om det blir som förra året att jag missar första kursen man betalat för flera månader sedan !

Varför ska man göra sig till ibland, kunde jag inte bara köpt samma jävla olja ?Namnlöst-2 kopiera.jpg
 
Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

Top