Jag vet att det finns typ 10000000 miljarder sådana här inlägg men jag har banne mig letat och letat och letat och letat utan att hitta rätt hoj.
Det som är det svåra är att få ner försäkringen till rimligt pris dvs max 500:- i månaden, därefter tycker jag nästan det kostar mer än det smakar.
Jag gillar:
Försäkring för mig på en z750 årsmodell 08': 7698:- halv. 15052:- hel.
Kan mycket väl tänka mig:
försäkring på BMW:n 3809:- halv. 6688:- hel.
Jag har även spanat in F800R men jag vet inte, jag gillar z750 mer, gillar radfyran.
Gillar även denna:
Hornet kostar för mig att försäkra: 7698:- halv. 15052:- hel.
Jag är 25 år och har haft mc-kort i 2 år. dvs svindyra premier för mig.
Finns det någon liknande modell jag totalt missat? Eller vad säger ni? Vilken hade ni köpt?
edit: Ska tilläggas att jag gärna vill kunna ha möjlighet till att skjutsa även om det inte är huvudsyftet. Bor i Växjö, mellanstor stad. Tips uppskattas!
Det som är det svåra är att få ner försäkringen till rimligt pris dvs max 500:- i månaden, därefter tycker jag nästan det kostar mer än det smakar.
Jag gillar:
Försäkring för mig på en z750 årsmodell 08': 7698:- halv. 15052:- hel.
Kan mycket väl tänka mig:
försäkring på BMW:n 3809:- halv. 6688:- hel.
Jag har även spanat in F800R men jag vet inte, jag gillar z750 mer, gillar radfyran.
Gillar även denna:
Hornet kostar för mig att försäkra: 7698:- halv. 15052:- hel.
Jag är 25 år och har haft mc-kort i 2 år. dvs svindyra premier för mig.
Finns det någon liknande modell jag totalt missat? Eller vad säger ni? Vilken hade ni köpt?
edit: Ska tilläggas att jag gärna vill kunna ha möjlighet till att skjutsa även om det inte är huvudsyftet. Bor i Växjö, mellanstor stad. Tips uppskattas!
Last edited: