Hej!
Snacka med Micke (din lokala H-D/Buell handlare) han kan få hem det åt dig.
//Smålis
Han är inte så duktig på att svara på mail, i alla fall. Får väl ringa ner till dem... :-/
Hej!
Snacka med Micke (din lokala H-D/Buell handlare) han kan få hem det åt dig.
//Smålis
Är det någon här som monterat K&N luftfilterkitet och TSI boxen som Buell center säljer på sin hoj? Skall ge ca 8-9 hkr. Har funderingar att sätta dit ett sådant till våren som komplement till de delar som sitter på nu.
Nu vet jag inte vad de säljer, men om du redan har "luft, buller och chip" (vilket jag utgår från är Buells racekit) på din XB12:a, så är det väl inte mycket extra att få, eller? Det enda är väl om du kan bänka upp och mappa om bränslematningen specifikt för din hoj eller nåt...
Har redan allt sådant ja. Men det finns en liten dosa som man kan ställa bränsleblandningen med. Säljs i kombination med ett K&N filter och ett insug till filtret. Man plockar helt enkelt bort luftburken under tankkåpan och sätter dit detta kit istället.
Tjena Buell-fantaster,
Tror ni Buell kan vara något för mig eller är jag helt fel ute?
Modellerna jag kikat på är XB12Ss/Scg/XB9XS.
Jag ville bara tipsa om H-D's kommande XR1200, den tror jag kanske kan vara nåt för dig!? Jag vet ej när den kommer släppas exakt, men den bör komma hit till våren tycker jag.
Den är verkligen intressant för min del. Vi får se vad priset landar på och när den kommer till Sverige. Får hoppas den finns med på mässan i Göteborg i januari
Finns det nåt bra ställe i Sverige som har tillbehör till Buell?
Nytvättad och polerad inför vintern
Hallå!!!!
Tänkte höra om det finns nån bra sida där man kan köpa frontkåpa till xb12:an?
Eller om nån har någon sån liggande så pm:a mig...
Hej alla Buell fantaster... Har en uppsjö med delar till Buell. allt från hela hojar till reservdelar i mängder. PMa mig för förfrågan om vad som finns.
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|