tjena dudes!
måste säga att jag var bra förvånad och jävligt glad när jag helt plötsligt fick blommogram idag från "Streetfighters Sthlm MC"! även om blommor e lite småbögigt haha, sjukt uppskattat hur som helst! Jävligt skönt å veta att folk där ute bryr sig när man sitter här som en jävla invalid och knaprar 3 olika smärtstillande pga en efterbliven yngling i bil som inte brytt sig om att se sig omkring i trafiken när han kör.
har haft jävligt trevligt när jag varit ute och kört med er och jag hoppas att det blir av många fler gånger! tyvärr förblir jag nog en crippled bastard i minst 7 veckor till och sedan återstår det även allt polis-, försäkrings- och skadeståndstjafs. dessutom ska det ju köpas en ny hoj! va fan det nu blir!
njut av sommaren bäst ni kan iaf så ses vi förhoppningsvis på hoj igen i september!
respekt!
Patrik
Trevligt att de uppskattades
Vi vill ju bara visa att vi också har känslor och inte alltid är så tuffa som vi verkar ....
Vi ville också visa våran respekt för våran medmc åkare.
Låter ju som en trevlig utflyktni får gärna göra en grupp-fuck-you-burnout utanför hans bostad som ett manifest mot efterblivna bilförare som borde lagligt nitas samt ifråntas körkortet direkt på olycksplatsen de själva precis vållat!
Last edited: