Bullshit/övrigt

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Rossis förra
Ni alla är gay! Ni är med i klubben för att få vara mer med killar, därför åker ni knappt och kacklar en hel del. Speciellt Skåne som fortfarande inte lyckats slanga, gayigare försök att få upp bakhjulet ikväll har jag inte sett.

För övrig är Galli supergay, fick ju fan låsa rummet då jag kände hur sugen han var på mig första kvällen ner mot HC då vi övernattade på vandrarhemmet. Wille och Jompa är vittnen.

jompa25

Ny medlem
Gick med
22 Apr 2005
Hoj
ingen
Ni alla är gay! Ni är med i klubben för att få vara mer med killar, därför åker ni knappt och kacklar en hel del. Speciellt Skåne som fortfarande inte lyckats slanga, gayigare försök att få upp bakhjulet ikväll har jag inte sett.

För övrig är Galli supergay, fick ju fan låsa rummet då jag kände hur sugen han var på mig första kvällen ner mot HC då vi övernattade på vandrarhemmet. Wille och Jompa är vittnen.

Jag har inte sett hört eller sagt nått:rolleyes:

Mr THÖRN

Ja,, ärkemongo det är fan sant!!
Gick med
14 Aug 2006
Hoj
aRR !!!!11

haha du syftar nog på Zid...

tikki

STREETFIGHTERS STOCKHOLM
Gick med
16 Jun 2006
Hoj
VFR 800
Hipp hurra för mig i dag!
paket, pengar och andra typer av presenter kan lämnas utanför min dörr hela dagen. Om ni har samlat ihop till en splitterny mc, kan ni ställa den utanför porten:banana:banana:banana:yoparty:yoparty:banana:yoparty

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Hoj
Honda Repsol 2009
paket, pengar och andra typer av presenter kan lämnas utanför min dörr hela dagen. Om ni har samlat ihop till en splitterny mc, kan ni ställa den utanför porten:banana:banana:banana:yoparty:yoparty:banana:yoparty

Määäää, grattis killen!!

Hip hipp Hurrraaaaaaa

:pussa:pussa:cpparty:cpparty:trixie

Vad vill du ha i present dårå??

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition

Hipp hipp hurra hurra hurra hurraaaaaaaaaaaaaaaaaa... :D :krama

Mr Skåne

Vad håller jag på med?
Gick med
22 Aug 2005
Hoj
VESPA GRAND SPORT 200 CC -64

Grattis gamle vän, men lite besviken då du sa att du skulle bjuda oss alla när du fyllde 50, men jag har inte fått någon inbjudan:arsele

tikki

STREETFIGHTERS STOCKHOLM
Gick med
16 Jun 2006
Hoj
VFR 800
Tack allihopa!:Bugar
40+ bara, låååångt kvar till 50.
Jag gav mig själv en provkörning av Hondas CB1000R och VFR800 i present. På Honda MC center

Skulle kunna tänka mig vilken som helst av dom:tummenupp:tummenupp

Määäää, grattis killen!!

Hip hipp Hurrraaaaaaa

:pussa:pussa:cpparty:cpparty:trixie

Vad vill du ha i present dårå??

En utekväll i glada vänners lag med mycket dryck, slår alla presenter!

Last edited:

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Hoj
Honda Repsol 2009
Tack allihopa!:Bugar
40+ bara, låååångt kvar till 50.
Jag gav mig själv en provkörning av Hondas CB1000R och VFR800 i present. På Honda MC center

Skulle kunna tänka mig vilken som helst av dom:tummenupp:tummenupp

En utekväll i glada vänners lag med mycket dryck, slår alla presenter!

Då får det bli en sådan då!!

Gillade du CBRn?

tikki

STREETFIGHTERS STOCKHOLM
Gick med
16 Jun 2006
Hoj
VFR 800
Då får det bli en sådan då!!

Gillade du CBRn?

Ja faktiskt, tyckte den passade mig rätt bra. smidig o lätt att köra, däremot var motorn kanske inte riktigt i min smak. Men nuförtiden söker jag efter motorer som inte är så hetsiga, så jag tror att jag absolut skulle kunna lära mig att uppskatta den

Skuggan

Guest
Grattis Gubbe.. Säg till när vi skall dricka en sån där god ice tea grogg igen :D

X3M

STREETFIGHTERS STOCKHOLM
Gick med
28 May 2003
Hoj
CBR600 fighter-ratbike
Ja faktiskt, tyckte den passade mig rätt bra. smidig o lätt att köra, däremot var motorn kanske inte riktigt i min smak. Men nuförtiden söker jag efter motorer som inte är så hetsiga, så jag tror att jag absolut skulle kunna lära mig att uppskatta den

MER SPRIT ÅT TIKKI!!!
Grattis på dig!

Richard

21st century digital boy
Gick med
25 Mar 2003
Hoj
Gixxer

Skruva ur ett tändstift så är den nog inte så hetsig.

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati