tja fajter dudes!
hoppas allt e gött å ni kört mycket i sommar! jag börjar komma tillbaka till livet lite granna här efter mina 9 frakturer och inom några veckor borde jag kunna sätta på en hoj igen.
... Speed triple '05 å frammåt, fz1-n, z1000, superduke, sv1000n och jag har t.o.m. sneglat lite på blackbirden för jag gillar långturer neråt europa, dock gissar jag på ett den är mindre kul att leka med när man kör på hemmaplan. att bygga en fighter av en R-hoj känns inte jätteaktuellt då försäkringspriset lär vara dyrt som faen, även om det kanske hade varit ultimat. men alla åsikter och tips är av intresse, även om andra hojar jag inte nämt.
tjooo!
Härligt att höra att du är på rätt väg me kroppen, frakturer tar ju lite tid liksom....
Har bara kört speed tripeln av de du nämner ovan men de e en riktigt trevlig hoj med gott me mos i botten o mellanregistret. sen låter dom förbanat gott.
Har inte kört Superduken men den e ju förbannat rå, både ljud o utseende.
Behöver ju inte bli så dyrt att försäkra en ombyggd r-hoj, men visst då får man kliva ner ett par årsmodeller o kanske skita i helförsäkring.... kan ju iof bli lite meck då o då. Men lite styrlager, packboxar, drivpket, stift o lite annat småplock får man ju räkna med även på nyarehojar om man använder järnet som man ska
Men visst vill du ha helförskring så drar det ju iväg