Bullshit/övrigt

exet

STREETFIGHTERS STOCKHOLM
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
TL 1000 R X edition
nä piskad och tvingad så mer åt biatch hållet.. men vad gör man inte för att komma hemmifrån... för övrigt gick nog det mesta åt helvete ändå :)
ps vill bara tillägga att jag bara skojjade.. jag ÄLSKAR min kattemat å jag älskar att vara hemma! å jag älskar att ge henne massage och ryggkliningar när som.. så deså nu vet ni de me... ds
Hade du försovit dig imorse eller? Mötte dig på vämdöleden på väg till jobbet, phett tempo :D

alltid sen som en sann tidsopptimist haha

Last edited:

Richard

21st century digital boy
Gick med
25 Mar 2003
Hoj
Gixxer
Det smakar vitlök i min mun! :crash Jag klagade ju på skräpmaten på åkningarna för nån vecka sen, nu blev det gourmetmiddag istället! Nu kommer vi att bli bortskämda, snart går åkningarna till 2-stjärniga värdshus istället för till Donkarna!

Mr Zid

SFSMC
Gick med
7 Oct 2008
Hoj
Gixer Tysen K6
Hur kan det smaka vitlök i din mun när vi käka på donken ?

Fan va sugen man är på att åka hoj nu när det öser ner NOT !

X3M

STREETFIGHTERS STOCKHOLM
Gick med
28 May 2003
Hoj
CBR600 fighter-ratbike
Igår fick jag mig en härlig åktur hem från landet i regnet. Ca 8 mil i regn. Blöt kall och inte långt hemmifrån kommer jag på E18 vid Scandic Hotel, Järva krog och ska svänga upp på E4 mot stan. Kallt bröt och jävligt som det är tar jag det väldigt lugnt genon den skarpt svängande högerkurvan som leder upp mot E4an men inte fan hjälper det... framhjulet glider undan och marksyningen var ett faktum. :huvet Ingen fara mled mig, hojen klarade sig ganska bra den med tror jag. Det jag kunde se i mörkret och när jag komm till garaget var att jag fått lite skrapmärken på motor, ljuddmpare, och handbroms. Styrändsbackspegeln saknas. Kylarlocket hade lossnat men det hittade jag (ska ta en ordentligare titt på den i dagarna).

Idag får jag för övrigt nycklarna till nya boendet så nu komme man bo nästan granne med Zid men ännu närmre Lunda industriområde... blir väl att öva lite bakjulsåka där när man kommit iordning med huset.
Ska bli riktigt nice med alldeles eget garage. :banana

Waldkauz

Försöker
Gick med
25 Nov 2007
Hoj
En me kåpor fast utan
Då va vi tre som åkte i regnet igår då, eller regn e nog inte rätta ordet. Galet skyfall e nog snarare mer rätt.
Drog från kontoret till MC varuhuset för att hämta lite skruvar o småprylar, då regnade en del men det funkade.
När jag sen kom till centralbron påväg hem så såg det lite underligt ut, man såg inte söder alls, humm undrar hur den ön kunde försvinna.....
O sen kom det något jag mest skulle jämföra med att åka rakt in i ett vattenfall, dra åt helvete vad mycket vatten det kom.
Satt där o skrattade lite för migsjälv för det va helt sjuk att vara ute på på en hoj i det vädret.
Så jag tyckte det kom mycket vatten, men så kom det en lastbil i mötande fil på stadsgården o då insåg jag att det som kom uppifrån bara va duggregn i jämförelse mot vad som kan komma nerifrån. Precis när jag möter lastbilen är den en halvmeter vatten på vägen o jag får något som närmast kan jämföras med en tsunamivåg över mig. Någon anna som fått hjälmen vattenfylld under i från? - det har jag. Hahahah, dra åt helvete vad sjukt.
Skrattade hela vägen hem sen.

Syrt med klotningen men skönt att höra att du klarade dig bra.

Last edited:
Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...