Å dom sista för denna gång.
Avis på er. Kankse man skulle fixa extra uppsättning fälgar och däck. Någon vits med 640in tro
Hur mkt väger den??
det går ju säkert men det blir nog bökigt å tungt i skogen..
Är man skit duktigt så går det säkert bra..
Sådär då fick man en KUKskruv i däcket. Två o en halv mil med platt däck, kul som fan.
Men det gick förvånansvärt bra att köra, även om jag kröp i typ 50.
Jag som hade tänkt börna upp skiten men IckE.
Vart håller ni hus? det har inte varit så aktiv här på ett par dagar!
Hoppas ni dricker lagom
Hellre betala mindre månads kostnad och ifall man klotar punga ut lite extra än betala dyrt och även om man inte klotar har man ändå betalat in dessa pengar.
Ta SMC försäkringen, ta summan du betalar idag för din försäkring minus det du kommer betala med SMC och mellan kostnaden lägger du på banken, så du har lite ifall det skulle hända nåt. Och skulle det inte hända nåt på 1 år får du se det som en bonus som du för ha nöje själv att spendera än FB som redan rövknullar oss + många fler.
Visst låter det vettigt, men å andra sidan så blir summan av kardemumman att den vanliga försäkringen totalt bara blir ca 1200 kr dyrare/år..
Visst suger det att ha en hög månadskostnad på sin hoj o försäkring, men som läget e så tillåter min ekonomi att ha det..
Tror att just grejen med den lägre självrisken talar för den vanliga försäkringen ändå
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|