Eller så köper man en äldre hoj och en skogsmaskin. och har jätte kul... och det kostar inte skjortan heller..
Jepp, skulle jag åxå gjort
Eller så köper man en äldre hoj och en skogsmaskin. och har jätte kul... och det kostar inte skjortan heller..
Jag hoppas att alla som gillar att åka hoj får uppleva vad jag har upplevt, idag klart en av de bättre endurodagarna i mitt liv hittills
Fy fan va kroppen värker. Sfs tröjan har ätit skit i dag...
Har kört ca 8-9 timmar enduro idag..
fler bilder kommer, Så satans kul..
vi har kört stigar vägar skogs/grus vägar, skidbackar, i snö, i gegga, i skogen, i myr (lapp träsk), sandtag, crossbana, typ överallt..
Tråkigt väder ute!!! Vad ska man hitta på idag? Jag har tråååååkiiiiiiiiit
Tur det finns PS3....
Sådär, då var man hemma efter en helg flugfiske. Eller jag rättare sagt en helgs hostande snörvlande o ont i halsande, helvete vad drygt, rinner fortfarande skit ur kranen.
Funtade poå att dra till uppsala idag men det e bara att glömma, känns som jag lånat kroppen av en 80 gubbe o hojen står med bakgummit platt, vilket jävla skit.
Då får väl hojta till om du skall ha släpa hjälp
Funtade poå att dra till uppsala idag men det e bara att glömma, känns som jag lånat kroppen av en 80 gubbe o hojen står med bakgummit platt, vilket jävla skit.
Hallå alla glada.
Nu börjar det bli jobbigt att va hoj lös.
hoppas dom fixar den under veckan så man kan ut och gassssaaa.
Får i alla fall en låne hoj till HC om den inte blir klar.
En 1125:a så det är nästan så man hoppas att den inte blir klar.
Staten kastar mycket pengar på såna här viktiga grejer! ja varför inte liksom, låt de riktiga brottslingarna leka utan nån helst motstånd, men åker du MC ska det fan satsas med cash$
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=206052
Nån här kanske?
Du missa något! Grymt väder, ÄCKLIGT bra fäste och inte en vurpa vad jag såg. En sån där riktig kanondag som man kan leva på en hel vecka
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|