Bullshit/övrigt

X3M

STREETFIGHTERS STOCKHOLM
Gick med
28 May 2003
Hoj
CBR600 fighter-ratbike
Liten uppdatering på vad som händer i mitt liv... (då jag lyser med min frånvaro både på körningarna och har varit lite dlålig på att va aktiv här med på sistånde)

Man kan undra om jag verkligen ska ha hoj med så få mil på mätarn som det blev iår... :huvet Men nu är snart vintern här och denna vinter MÄSTE jag se till att bli färdig lite tidigare med hojen.
Vi har ju flyttat till hus så nu har jag garaget 1m från ytterdörren så det kommer bli lättare att ta tid till meckandet.

För tilfället står alldlees för mycket bråte i garaget då vi nyligen flyttat in men allt eftersom håller jag på att få ordning. Blir även en airbrush-avdelning så jag kan komma igång med den biten.

Det som själ den mesta av min tid för tillfället är att få iordning på huset, måla, lägga golv, packa upp lådor m.m. Annars stjäl ungarna en hel del tid de med förståss.

För att inte riskera att få för lite att göra (så man får massa tid för hojen) håller jag på att starta eget. Blir reklambyråverksamhet. Så är det någon som behöver hjälp med trycksaksprodukton el liknande hör av er.

Nu ska jag gå ut och kolla läckande kylaren på hojen medans lilltjejen sover.

M|cke

Konceptet
Gick med
15 May 2009
Hoj
BMW S1000XR -20 Yamaha R1 -05
Finns inge bättre än att vara småbarnsförälder med hus och driva eget :yoparty

Waldkauz

Försöker
Gick med
25 Nov 2007
Hoj
En me kåpor fast utan
ere bokstaven innan "J" ???
.... snart kanske hon kan hela alfabetet ....

Ja va fan PAT vad gör du ??? Var skall vi skicka blommorna ??? :hihi

Kan meddela att han är i Dubrovnik o har det kanon. Han skulle vidare till montenegro. Han ska försöka sig på en uppdatering här så småning om.

Engelolsen

Ny medlem
Gick med
22 Sep 2008
Hoj
Svart Er6
Vurpa

Då har man haft sin första vurpa på e4 utanför kistamässan imorse allt gick bra har några sprickor på revben och lite öm fick åka plingplong taxi men allt gick bra så hoppas ni får ett fint avslut på säsongen alla i SFS

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Rossis förra
Då har man haft sin första vurpa på e4 utanför kistamässan imorse allt gick bra har några sprickor på revben och lite öm fick åka plingplong taxi men allt gick bra så hoppas ni får ett fint avslut på säsongen alla i SFS

fyfan! skönt att du lever....:)

när du har lust och ork får du gärna berätta vad som hände.

krya på dig:tummenupp

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...