var kan man köpa sånna nerlägg aprillakillen kör med ?
Av mig, 400 kr styck. Sätt in dem på mitt konto. GSXR1100 har kontonumret.
var kan man köpa sånna nerlägg aprillakillen kör med ?
Är ett barn att jämföra med en vuxen människa? Har man lyckats ta körkort så ska man väl ändå kunna ta ansvar för sitt eget beteende annars ska man fan inte ha körkort.
PippiT. Det där med barnet är en liknelse. Inget annat.
Men en liknelse borde väl va lik?
Jag hänger inte med alls fotograferna triggar väll inget mer än kameran? De säger väll inte åt folk att köra över deras förmåga :S? Hur fan kan man ens resonera att det är fotografens fel :S? Jag må vara ung och dum, men om folk argumenterar för att det är fotografens fel är de fan så mycket dummare >.<
smidigt att försöka skrapa knä i jeans
Orsak kan du läsa mer om här.
http://sporthoj.com/forum/showthread.php?p=4444404#post4444404
Jupps de har helt rätt. Det är motorcyklistens fel. Vilket jag hela tiden sagt!!!Jag håller fortfarande inte med, jag tycker inte att fotograferna på något sett har ansvar för att motorcyklister kör omkull, måste vara det dummaste jag hört! De står inte ivägen, de ber inte om något extra och de tvingar oss inte till att ta vågade beslut. Det enda personerna har att skylla är de själv och deras kassa självförtroende, om man måste hävda sig och visa vem som är bäst bara för att en entusiast står med en kamera, då får man fan ta å skylla sig själv ...
Tycker JAG!
Peace out
ja tycker i allafall om ezzo=)
han e deppi för hösten har kommit=) ja mee
Jag håller fortfarande inte med, jag tycker inte att fotograferna på något sett har ansvar för att motorcyklister kör omkull, måste vara det dummaste jag hört! De står inte ivägen, de ber inte om något extra och de tvingar oss inte till att ta vågade beslut. Det enda personerna har att skylla är de själv och deras kassa självförtroende, om man måste hävda sig och visa vem som är bäst bara för att en entusiast står med en kamera, då får man fan ta å skylla sig själv ...
Tycker JAG!
Peace out
Vad jag sett/läst så är det ingen som kallat fotograferna för idioter eller gett dem skulden för hur folk kör.
Däremot så gör folk idiotiska saker för att det står folk och fotar i den kurvan.
Så visst har fotograferna en inverkan på hur folk kör där.
Men hade inte fotograferna stått i den kurvan hade det inte hänt så många olyckor...
Jag tror faktiskt inte att Ezzo menar att det är fotografernas ansvar utan snarare att den som kör blir triggad av att fotograferna står där och tar bilder. Att trigga och att vara ansvarig är ju faktiskt inte samma sak.
Eller är det inte så du menar Ezzo? Isåfall är vi på samma sida i boken.
Däremot så tycker jag fortfarande att det är upp till var och en att ta ansvar för sina egna handlingar och inte LÅTA sig triggas av andra. Men det är ju precis som många som sitter i en bil med kompisar och vill spela lite Allan om dom sitter och triggar en till att köra fortare osv. De är fortfarande inte ansvariga, men de har en del i hur föraren beter sig.
Jag har själv fallit för det och velat spela lite coolare än vad jag egentligen är, dock tänker jag inte skylla på den som satt bredvid då det är mitt eget beslut att ta och att stå emot grupptrycket och djävulen som sitter på axeln och skriker åt mig att "stajla".
Annars skulle de lika gärna kunna stå på en raksträcka.
Du menar som den gången du tog min Cab och Maxade den till Redline!?
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|