g var full när jag gjorde filmen (firade att Im in en fred)I was drunk when I made the movie (celebrated that Im in one peace)
Someone asked about using the rear brake, to be honest I cant recall if I used it or not, watching the movie I think I did. I normally I use rear brake very very rarely, it happened that I helped myself with it when I had to brake very hard, for example in norway when a whole road behind a corner was taken by sheeps that seem to use it as theyr sleeping place I think I said enough here, in some peoples eyes im still gonna be somebody that cant ride for shit, I go on my knees and apploud your MAD SKILLS and the fact that you NEVER EVER make mistakesIm glad Im allive, Im not proud of a this stupid crash that I could have so easly avoided. If someone else crashed like this and posted this movie I would probably think to myself how I would definetly fix it Shity happens, all I can say to you is DONT ride when tired, it really is the biggest problem in this crash, sure shitty tire did not help but I have never target fixated like this before and it fucked me up. Good luck, sometimes its the only thing keeping you allive no matter how good you ride
Någon frågade om hur du använder bakbromsen, för att vara ärlig kan jag inte minns om jag använde den eller inte, tittar på film jag tror jag gjorde det. Jag normalt använder jag bakbromsen väldigt sällan hände det att jag hjälpte mig med det när jag var tvungen att bromsa mycket hårt, till exempel i Norge när en hela vägen bakom ett hörn togs av fåren som verkar använda det som theyr sovplats jag tror att jag sagt tillräckligt här i några folk ögon im fortfarande kommer att vara någon som skränande rida för skit, jag går på mina knän och apploud dina Mad Skills och det faktum att du aldrig någonsin göra mistakesIm glad Im allive, Im inte stolt över en detta dumma krasch som jag skulle kunna har så easly undvikas. Om någon annan kraschade så här och postat den här filmen jag antagligen skulle tro för mig själv hur jag definitivt skulle fixa det Shity händer är allt jag kan säga till er DONT rida när trött, är det verkligen det största problemet i den här kraschen, visst taskig däck hjälpte inte men jag har aldrig rikta fixerad så här förut och det knullade mig. Lycka till, ibland är det det enda som håller dig allive oavsett hur bra du kör