Bus Sthlm City

Gabor

Guest
Victor skrev:
Vad säger du om att ingå en pakt?
Om vi börjar tro att vi är guds gåvor till kvinnan, raggar på pinsamt fula brudar på offentliga forum. Och om vi dessutom har en ganska brun attityd mot yngre medlemmar så säger vi åt varandra på skarpen?
Om vi sen har glömt hur man stavar och riktigt basic saker som vilket som är fram och bak på en tröja så tycker jag att vi skjuter varandra.

Ni fattar fortfarande inte när det finns de som driver med er, fan vakna, ha lite humor, slappna av....

Tröja bakå fram, ja det var meningen, å brun, tja tragiskt att ni inte har humor utan varvar så ni nästan skiter ner er....det är brunt.

Yamaha_Tobbe skrev:
jag baserade mitt påhopp på dina tidigare moralkakor, jag har läst alla inlägg i tråden :fatta!

Bra , läs även de senaste. Då kanske det klarnar i mörkret......

Å det hjälper inte att påhoppa mig, det tar inte ett dugg.

Men det jag säger verkar reta upp de flesta i flera forum, ganska kul faktiskt hur inskränkta och humorbefriade en del är....ta det lugnt nu i trafiken.

Last edited:

sandstream

Guest
Chronic skrev:
Det läskiga är att du förmodligen inte är så hemskt gammal, bara trist på samma sätt som sandstream.
Namen lilla bubben, vad synd det är om dig...

Zana

gotta love it
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
ktm 660 2003 - 4 life
Jag vet!!

Jag ska göra en film!! Jag ska köra precis som man gör på uppkörningen. Sen längar jag upp den här, så Sandstream å dom andra gubbarna har nåt att kolla på!! Tycker så synd om dom, det är inte bra med förhöjt blodtryck när man blir gammal... Därför tänker jag lägga på lite lugna ballader och fågelkvitter....

Jupp... Så snart sommaren kommer så!!

:D

Gick med
10 Nov 2005
Hoj
Yamaha FZR 600 91 V&H
tassen skrev:
Men det jag säger verkar reta upp de flesta i flera forum, ganska kul faktiskt hur inskränkta och humorbefriade en del är....

påhopp o påhopp.. skit ska skit ha snarare
humorn är det inget fel på det här är väldigt underhållande :7peta

sandstream

Guest
Zana skrev:
Jag ska köra precis som man gör på uppkörningen. Sen längar jag upp den här, så Sandstream å dom andra gubbarna har nåt att kolla på!!
Tveksamt om du klarar av det...

chukabowa

Håårdcåår
Gick med
31 May 2004
Hoj
Stor moppe
mm.. håller med! var e resten?? seså väck abstinensen till liv o lägg upp en timme eller två med ren o skär galenskap.
o till er som gnäller o diskuterar hur man ska köra. tror inte D-MAN kommer köra annurlunda bara för att ni hackar på varandra. väx upp för fan :FU

bsajanne

Först in i kurvan väljer spår!
Gick med
29 Jul 2003
Hoj
Multistrada 1100 -08
Jag förstår fortfarande inte, efter att ha läst nästan alla inlägg, varför det är så häftigt att få andra människor på vägen med omnejd att flytta på sig när man ska visa hur duktig man är på att hantera sin hoj. Kolla på filmen så ser ni folk och bilar som snällt väjer, bromsar, vänder m.m. för att inte hamna i vägen för de som vill visa upp sina mc-hanteringskunskaper på inte allt för väl valda platser... Är det ungefär en del av det som den tråden handlar om?!! Ni som inte ser att andra människor visar hänsyn till knuttarna på bakhjulet är blinda och kan inte läsa det här inlägget :tungan

En del inlägg är ironi. En del svar är ironi. En del svarar på ironiska inlägg men förstår inte ironin från början. F-n, vad fel det kan bli :huvet när man läser inläggen.
Kära Tassen. Jag hade ingen aning om att du var en jätteerfaren, duktig och patetisk :banana morltant med åsikter om fuckon. Nu finns det ju svart på grått. Med tanke på hur många inlägg du hunnit med idag så tror jag att du jobbar :banana Nä, nu ska jag dricka min kvällsvälling. Sov sött, dröm blött :D

Caffe

I like BIG butts...
Gick med
29 May 2003
Hoj
Såld till Victor
bsajanne skrev:
Jag förstår fortfarande inte, efter att ha läst nästan alla inlägg, varför det är så häftigt att .... :D

Höjden av all humor (och ironi) är ju att du ännu inte ändrat/förtydligat/bytt nickname HAHA

Förlåt, jag är nog fortf kvar i kiss och bsaj(anne)-åldern :D

Jag vill osså se resten av filmen, seså, jobba på!

bsajanne

Gick med
29 Jul 2003
Hoj
Multistrada 1100 -08
Caffe skrev:
Höjden av all humor (och ironi) är ju att du ännu inte ändrat/förtydligat/bytt nickname HAHA

Förlåt, jag är nog fortf kvar i kiss och bsaj(anne)-åldern :D

Jag vill osså se resten av filmen, seså, jobba på!
Hej, va länge sen den fel-läsningen var uppe på tapeten. Ja, det är lätt att läsa fel när man associerar till nåt annat än mc. Av alla mc märken som funnits genom tiderna så är det förvånande att de flesta inte känner till mer än, ja, vad tror du? 10-15 mc-märken? En fd kollega till mig har en bok med 2000 (tvåtusen) olika mc märken. Jag kan inte den bokens alla märken! Den innehåller t.ex. inte kända svenska märken som Svalan och Husqvarna.
Oj, nu bytte vi ämne från filmen... :huvet
Ja, du CaffeRunar. En blöja till dig kanske inte vore fel :rofl
Är det nån annan än Caffe som numera vet vad BSA är för nåt?

Caffe

I like BIG butts...
Gick med
29 May 2003
Hoj
Såld till Victor
Nu visste jag ju förvisso mkt väl vad BSA är/var för något.

Vore det inte lite finare om du hette BSA Janne istället...eller vill du ha något sagt om engelska hojar med den där utformningen kanske?? :tungan
Tänkte eftersom du kör italienskt nu, bara spekulerar lite...

Zlide

R.I.P OLLE. Bulten 26/5
Gick med
18 Apr 2004
Hoj
Xt-09 - budhoj snömoddad
tassen skrev:
Du missade en sak, det var en annan som frågade varför trafikmoralen var låg i TOKHOLM.....men du förstod nog inte det..
Sitt ner å var tyst å lyssna lite istället så kanske du lär dig något.

Du kan bli nästa OFFER i stockholmstrafiken....

:rofl :rofl jag håller på dig Tassen! Även fast jag kanske inte är guds bästa barn alltid... Jag får väl oxå vara på min vakt om du är i närheten...men det gör det hela lite mer spännande! :tummenupp

tassen skrev:
Klarläggande: Raggar inte på brudar på offentliga forum, inget behov av det. Om det uppfattas så , kan det bero på att det är min dotter..... :lol
.

Ahaaaaaaaa!! Nu är jag med! :tummenupp

sandstream

Guest
KickAss_Prod´s skrev:
Funderade först på att ge dig ett seriöst svar men efter dina mogna PM inser jag att det är helt lönlöst.
Och för att bespara alla andra din idoldyrkan av mig så behöver du inte skriva hur mycket du gillar mig i var och varannan tråd.

bsajanne

Gick med
29 Jul 2003
Hoj
Multistrada 1100 -08
Caffe skrev:
Nu visste jag ju förvisso mkt väl vad BSA är/var för något.

Vore det inte lite finare om du hette BSA Janne istället...eller vill du ha något sagt om engelska hojar med den där utformningen kanske?? :tungan
Fint å fint, njae. Det tar helt enkelt för lång tid att skriva (stora och SMÅ bokstäver och ett extra mellanslag mitt i allt) och dels blir det svårt att lära en gammal gubbe nånting nytt... :arsele
Kan vi vränga till den här tråden på nåt ytterligare sätt? Flera samtalsämnen är alltid förvirrat :va underhållande.

bsajanne

Gick med
29 Jul 2003
Hoj
Multistrada 1100 -08
Caffe skrev:
...eller vill du ha något sagt om engelska hojar med den där utformningen kanske?? :tungan
Nej, nicknamnet skapade jag för många år sedan. Har haft en BSA A65L Lightning Rocket 650cc 1969, mellan åren 1984-2004. Den fick sidvagn 1999 för det var lättare att åka hoj på hojträffar med barnen. Inte QL å åka bil till hojträff... Har fått pris för längsta färdsträcka med sidvagn (och barn) när vi var till Sollebrunn, från Märsta, på Triumphklubbens träff, Britannia Rallyt. *Ler stolt*
Det finns flera BSA knuttar som har liknande nicknamn. Jag har inte sett någon som delat upp namnet på ett så oerhört komplicerat sätt som BSA Janne. bsajanne är lättare.
Nä, nu är tvätten klar i tvättstugan. Synd, har ju viktiga saker för mig nu när jag sitter här med sporthoj framför näsan :Bugar

KJECOP

Guest
Någon som väntar på att jag skall kommentera filmen och komma med moralpredikan??? Jag tror inte att det behövs alla vet vad jag tycker ändå... :6surkart

//Kjelle

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...