Förstår att en del tycker att det är oansvarig körning osv. Men kom igen... ta Skogskyrkogården en onsdagkväll, killar som wheelar förbi i 130+ på en väg med en bredd av 5.5m med varierande skicklighet. där tycker jag själv att det kan vara lite läskigt att stå å titta. Och kom igen förstår allvarligt inte hur man skulle lyckas skada nån vid den lättsamma körningen, skulle kanske i värsta scenario vara att man skulle tomta till det och fippla i väg hojen vid nån börnis.. vilket är föga troligt med alla timmar och brända däck som är lagda innan det här utspelade sig. Och att politiker/Myndigheter skulle ställa sig mer emot mc-åkning om dom skulle se det här tror jag knappast på med all drog/fylle styrning (som i min mening då är ett betydligt värre brott) som sker dagligen på våra gator, men om det nu är så att det som utspelade sig på filmen är ett av våra gators mest lagvidriga brott så ok. Men det kommer garanterat upprepas och jag kan lova att jag inte kommer att känna mig som en GROV brottsling.. lite Outlaw kanske.. men va fan då känner man att man lever.