ozeo
Lcc= lögdö county choppers
- Gick med
- 12 Sep 2004
- Hoj
- xs400 the dragbike. typ1 66. typ2 early bay dh. xr600 "motard"
Annars kan du ju åka vallen, då kan du ju blockera om Harry Haffa kommer
Annars kan du ju åka vallen, då kan du ju blockera om Harry Haffa kommer
Tror vi ska hålla oss en bit ifrån Söråker, mkt vilt i farten där nu..3095109kanske hänger på.. beror på om nån hoj är ihopplockad el om jag lånar en.
iaf så förra sommarn så var vi ett gäng ända borta vid forsmon.. alltså rakan efter bergeforsen.. tänkte om nån vill slanga nåra hundra meter iaf.. sen kanske om man fortsätter mot söråker... mycket skog där men vet ej hur vägen är..
byta plats e nog en god ide.. förra året var de nån som ringde haffa om den i forsmon.
bla bla.
Fanns aldrig nån tanke o köra på Sättna så du behöver inte oroa dig
Finns det stort intresse för såna här körningar kan man kanske söka tillstånd och köra några dagar under sommarhalvåret på nått industriområde (lagligt).
Måste ju vara bättre att samla buset på ett ställe än att härja på gator och torg.
Kanske för att vi egentligen är så sluga att vi annonserar ett ställe, har en kille med kamera som står där och filmar snuten när dom kommer dit och ser förjävla dumma ut för att dom står och kolla in en tom raksträcka medans alla andra är någon helt annanstans och kör för att vi har sagt vart vi ska på MSN3096220I egenskap av ansvarig för Mc-sektionen samt Tävlingsledare för Mc-DR på våran hemma bana,känner jag att jag ÅTER igen måste lägga mej i diskusssionerna om den här på forumet.Som Dalan skrivit så går det FET bort med oarrangerat lek och bus där.Vi har idag tillstånd för två tävlingshelger samt två träningsdagar för medlemmar.Klart är det att jag jobbar för själ o hjärta för att vi ska kunna nångång få utveckla vår verksamhet där och vem vet? Kan bara säga att inget blir lättare om man "försöker" ta sej in på banan o köra iaf.
De finns ju massor av bra ställen att leka på,men om ni är rädda för att polis ska dyka upp..varför "annonserar" ni då här på forumet vart ni ska hålla till med dag o tid osv?
p.s jag är ingen moraltant som tänker sitta här o predika om rätt o fel osv,tycker bara de är synd om ni inte tänkt på att ALLA läser på forumet:försäkringsbolag.poliser.utredare mm.
Är lätt på en buskväll! Men jag tror inte direkt att polisen har 12man som sitter på sporthoj.com dygnet runt och tittar på vilka som har åkt 300 i skönsbergskurvan ! nä fan vi åker på söndag kommer hem då!
Är inte ett dugg orolig utan svarade på ett par-tre inlägg på den här tråden bara.Sättna har tuggats o ältats flera år här på SH o många är tydligen fortfarande väldigt okunninga om vad som händer där.
Kör vi 1800 eller hur blir det?
Hör av er på msn isåfall
johan_valis@hotmail.com
QUOTE]
Japp, ja far upp till kl 6.
Hoppas regnet håller sig undan bara
precis, har ju bara börjat ser ju hyfsat ut ändå där, nu gäller det bara att man hittar ett bra läge så man kan ligga kvar där lite längre3101949En till här som är oduglig på bakhjulet...
Men skam den som ger sig!
Synd bara att inte fler dök upp.
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati