Busted!!!!

Olofius

Leg. Slang. Åk
Gick med
23 Feb 2006
Ort
Ronneby
Hoj
KTM 525 Motard
Slappa skrev:
Trött på att folk "undanber" sig kritik, lägger man ut en tråd på sh får man fan ta den kritik som kommer eller håller käften!:mad:

Försökte bara "styra" tråden lite till det den var ämnad för....:7peta

Du o andra handen försöker ju bara provocera....(Ain't working)

Taa loogn ny gobben, fy fan - Leify Plomeros
 

GBG_PeHrssoN

Tanklös Hojlös Hopplös
Gick med
8 Jun 2006
Ort
Gött e "Tu"borg!
Hoj
KTM 690 SMC-R -14
Olofius skrev:
2577594 Ville inte ha en massa moralpredika om blinkers att vara eller icke vara.... ta en motard som är laglig så ser den ut som skit....(enligt moi) Ville bara undra om ni tror man kunde klarat sig undan/snackat oss ur situationen....

No offense....
Ja det är ju försent nu isåfall. :rolleyes: Om ni alla hade gått in på MAXis så skulle dom para ihop er med rätt hoj till rätt förare och det blir jobbigt om dom inte har kort eller film på det. Ni kunde rent utav sagt att, vadå motard!:tummenupp
 

centertanksen

Medlem
Gick med
10 Apr 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Honda CBR900RR
Personligen skulle jag aldrig köra utan blinkers. Känns som risken är tillräckligt stor att någon idiot i bil kör på en iallfall, speciellt om man kör i stan. Sååå himla fult är det ju inte med blinkers. Skulle bli en jävla massa viftande när man kryssar fram mellan bilar på essingeleden. :)
 

lorkan

Bannad
Gick med
22 Nov 2005
Ort
Skåne föffan
Hoj
Krockad NSR.. (TILL SALU) Kawwa på G?
Freddola skrev:
2583192 Kan nog stämma för dom verkar ha bankat allt vett ur dig iaf... :tummenupp

Hur mycket har köra-utan-blinkers-och-andra-onödiga-grejer-för-att-det-är-fultmaffian betalat dig?

centertanksen skrev:
2583303 Personligen skulle jag aldrig köra utan blinkers. Känns som risken är tillräckligt stor att någon idiot i bil kör på en iallfall, speciellt om man kör i stan. Sååå himla fult är det ju inte med blinkers. Skulle bli en jävla massa viftande när man kryssar fram mellan bilar på essingeleden. :)

Ja, men att bli påkörd lite är det väl värt? Jag menar, vem vill köra omkring på en hoj med blinkers, det är ju skitfult! :dummer

..
 
Last edited:

Stolten

Team Starköl Racing
Gick med
1 Sep 2004
Ort
Eskilstuna
Hoj
Husaberg 570
Det är ju garanterat inte trådskaparen som är mest omogen i den här tråden iaf...
 

Freddola

Ny medlem
Gick med
23 Jun 2005
Ort
K-town
Hoj
Husa 650, kawwa 250
Slappa skrev:
2583206 Verkar som du också fått en rejäl omgång:tungan
Haha det stämmer faktiskt, men jag blev vettigare iaf :tungan

lorkan skrev:
2583892 Hur mycket har köra-utan-blinkers-och-andra-onödiga-grejer-för-att-det-är-fultmaffian betalat dig?
Inget du vet pengar är inget problem bara rullar in ;)
 
Last edited:

Crash rider

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Nov 2005
Ort
Hallstahammar
Hoj
Cresent comfort 2013
Slappa skrev:
2582458 Trött på att folk "undanber" sig kritik, lägger man ut en tråd på sh får man fan ta den kritik som kommer eller håller käften!:mad:

självklart köper man en hoj för att köra 90km/h på 90-väg....
har ju min 150 hk r1:a för att fort komma upp i 90....
tror nog fan att 95% av alla SH:are kör nog under en åktur så harry haffa kan rycka kortet om de såg det....
börjar seriöst tröttna på alla "BROR DUKTIG" och moralens väktare....
självklart ska man inte ta nåra onödiga risker... det e ju fler än vi hojåkare i trafiken...

men alla gnällspikar..."get real" skulle en motard-kille aldrig slanga sin hoj....:huvet

skulle en sporthojs-åkare åka konstant med laglig hastighet...

finns ju en anledning att typ 9/10 av mina hoj-polare dragit omkull
... eller ochså e vi bara förbannat kassa i Sala....:yoparty

gnälla om blinkers....visst e ju dumt att inte ha...dock sett många hojåkare som skiter i att använda dem istället...

ska vi inte börja hata alla som kör SF-hojar med....alla vänsterhänta......sen ska vi hata alla som skadat sig på hoj..de har ju dragit upp premien...:mad:
ja just ja... där e ju jag med....nä just ja...var ju pga att nån idiot sket i väjningsplikten.....
supporta varann stället...

finns ju förfan ingen som köper hoj (20-30 år..) och kör totalt efter lagen...
alla e nog lika goa kålsupare...

dumt att bryta mot lagen...JA....tycker dock att de flesta trafikbrott e lindriga....skulle dock aldrig försvara rattfylla...
 

Olofius

Leg. Slang. Åk
Gick med
23 Feb 2006
Ort
Ronneby
Hoj
KTM 525 Motard
sx-pojken skrev:
2584968 självklart köper man en hoj för att köra 90km/h på 90-väg....
har ju min 150 hk r1:a för att fort komma upp i 90....
tror nog fan att 95% av alla SH:are kör nog under en åktur så harry haffa kan rycka kortet om de såg det....
börjar seriöst tröttna på alla "BROR DUKTIG" och moralens väktare....
självklart ska man inte ta nåra onödiga risker... det e ju fler än vi hojåkare i trafiken...

men alla gnällspikar..."get real" skulle en motard-kille aldrig slanga sin hoj....:huvet

skulle en sporthojs-åkare åka konstant med laglig hastighet...

finns ju en anledning att typ 9/10 av mina hoj-polare dragit omkull
... eller ochså e vi bara förbannat kassa i Sala....:yoparty

gnälla om blinkers....visst e ju dumt att inte ha...dock sett många hojåkare som skiter i att använda dem istället...

ska vi inte börja hata alla som kör SF-hojar med....alla vänsterhänta......sen ska vi hata alla som skadat sig på hoj..de har ju dragit upp premien...:mad:
ja just ja... där e ju jag med....nä just ja...var ju pga att nån idiot sket i väjningsplikten.....
supporta varann stället...

finns ju förfan ingen som köper hoj (20-30 år..) och kör totalt efter lagen...
alla e nog lika goa kålsupare...

dumt att bryta mot lagen...JA....tycker dock att de flesta trafikbrott e lindriga....skulle dock aldrig försvara rattfylla...

:tummenupp
Äntligen en likasinnad, Jag förespråkar precis som ovanstående inte att man skall skita i blinkers och ditten datten, Jag gjorde det i detta fallet(Har faktiskt blinkers på Millen) Och sen gick det som det gick.... Whatever
 
Nyheter
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

Top