Ang. Discovery Channel och röster osv, deras program: Förklaring följer. En röst där blir man bara så jävla lack på. Den där som ska vara så fyndig jämt. Typ det var nåt program om hur man gjorde tvålar, då säger han "Den produkten har ett fläckfritt förflutet". Man blir jävligt bitter
Problemet är att de direktöversätter allt och lägger på en svensk slämmig, överhurtig basröst (kanske fungerar för tuggummireklam i NRJ, men inte på Discovery Channel - "Kunskapskanalen"). Uttryck som gör sig bra på engelska gör inte alltid det på svenska alla gånger. Jag är förundrad över att man på bara några år lyckas köra en bra kanal i botten som man gjort med DC.
Och vem FAAAAN är Veronica Maggio egentligen?
Var tvungen att googla och hittade detta i en blog:
"På tal om Veronica Maggio och himla fin tjej så kan jag inte i ord förklara det förakt jag tidigare känt mot den kvinnan. Så som hon har spelat på att vara en söt och dum liten söderböna (typ som Anna Ternheim, man ba va?) som viskar fram små stånk och stön och klagosånger som 'Dumpa mig'
förtjänar hon inget annat än en Dr Martens-doja i pannan. På nya albumet 'Och vinnaren är...' har Veronica fortfarande riskorn i halsen som behöver stånkas och stönas upp."
Kunde inte sagt det bättre själv. FIFAN vilket SKIT de försöker lura på pöbeln!