Buuuuuu för..........:

Esquire

Möjligen en smula excentrisk emellanåt.
Gick med
2 Oct 2003
Hoj
NV 70 Hobby -54, Bastard Bulldog -03 (inlöst)
Jag käks åt det där jävla OnOff-prettot som ska sälja laptop med telia trådlöst bredband "filmdatorn, om vi får kalla den så"

NÄÄE DET FÅR DU INTE DIN DUMMA JÄVEL!!!!
Jag TROR att han kommer härifrån. Han är iaf väldigt lik en kompis till en kompis. Som jobbar i stadens OnOff-butik. Samma kille är även den som är med i reklamen där han är förväntansfull inför öppnande av butiken, ställer ut reklamskylten och säger något i stil med "såja, nu kan kunderna komma".

Har även för mig att han som gör Boxer-Roberts röst har sina röster här i trakterna. Det är därför som Robert i någon av de äldre reklamerna har en t-shirt som det står "Bringåsen" på eller något liknande.

:hihi

vogge

Say Whaaat
Gick med
28 Oct 2007
Hoj
Kåtemma 990, R6 Banskrot.
Ånej, datastolen fungerar inte. Köp ett billigt media center( tvix eller nya popcorn ) och se allt från soffan med fötterna på bordet - så som det sig bör! :)

Detta fungerar ju inte heller om man vill slippa tv avgiften då avgiften inte har med hurvida man faktist tittar på tv utan att man HAR en TV/RADIO så hur man än gör så enligt nötterna ska man betala. snart ska de även inkludera datorer som har tv kort i sig:huvet och eftersom de flesta nya mobiler tar imot radio och endel även tv så måsta alla betala! jävla utsugare är vad de är.

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Grymt. Man ska stå på sig. Jag antar att näringsidkare tar för givet att om de inte hör nåt från sina kunder så är kunderna nöjda.

Jag har så mycket sådana där mail svarade att det är rättshaveristvarning på det. Journalister, tidningar, organisationer, partier, företag av alla de slag - alla har de fått veta vad jag tycker.

Ibland ger det klirr i kassan också. :)

självklart skickar jag en ny fräsch Tiger skjorta med passande slips till dig för allt besvär du fått gå igenom.

Dark_Messenger

Guest
:) En snubbe i lumpen skrev ett brev åt ahlgrens och beklagade sig över att det hade blivit något fel på hans godispåse (det hade kommit med EN saltgodis av något slag i påsen) och att han minsann inte kunde acceptera det här. Det slutade med att han fick ett jättelångt ursäktsbrev och en kartong med blandade godispåsar från ahlgrens. :kocko

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
:) En snubbe i lumpen skrev ett brev åt ahlgrens och beklagade sig över att det hade blivit något fel på hans godispåse (det hade kommit med EN saltgodis av något slag i påsen) och att han minsann inte kunde acceptera det här. Det slutade med att han fick ett jättelångt ursäktsbrev och en kartong med blandade godispåsar från ahlgrens. :kocko

Jag hittade en larv i en burk med Green Giant majs som jag skickade tillbaka till importören Arvid Nordquist. En vecka senare fick jag en stoooor låda full med delikatesser (fint kaffe, Anthon Bergh osv). Det lönar sig att vara en jobbig fan.

HenRRik

Eurodragster.com
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR 945RR POS SilverTejpSpecial -92 Och en XR600R från japan -91
Åter till jävulens påfund, tv-reklamen.. Varför måste volymen höjas under reklamen? VA?? Helvete! Det gör mig galen!

För övrigt kan jag tala om att om jag får tag i skaparen av Reissen och Werhters original-reklamerna blir det aga! :gnissla

Dark_Messenger

Guest
Vadå den lilla Wertherspojken med peddomorfar i den ariska Werthersbyn är väl trevlig? :D

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Hoj
Knappt
Jag hittade en larv i en burk med Green Giant majs som jag skickade tillbaka till importören Arvid Nordquist. En vecka senare fick jag en stoooor låda full med delikatesser (fint kaffe, Anthon Bergh osv). Det lönar sig att vara en jobbig fan.

... Och varför ber alla företag jag ringer eller mailar mig att dra åt helvete? :mad:
Spelar fan ingen roll vad det gäller så är det kunden som har fel :mad:

Speedgirl

Ducatislyna
Gick med
7 Sep 2006
Hoj
Ducati 848 -10
Fast gubben med Närke dialekt "Har du köpt ketchup utan socker?" han var iaf lite rolig i början :)

håller med! tycker fortfarande han är lite rolig :D
"va har jag nu gjort för dumt"
hehe så bra!

en som också är skön är reklamen för jägermeister! de två som sitter i baren. hehe. de flesta spritreklamer är faktiskt inte så tokiga. :D

dock hatar jag alla jävla reklamer för tvättmedel eller medel till kök.
ajax nya reklam där någon har haft fest och där ser ut som om där stänkt lera upp till taket! vilka jävla fester har hon egentligen!!!!!!

och så leker ajax folket agenter i sin volvo och rycker ut vid behov!
så jävla töntigt!!
och JO och så en till!! blöjreklam! både till barn och kvinnor! fett LOL på det!
ahhhh så nu känns det sååå mycket bättre :)

Last edited:

Dark_Messenger

Guest
dock hatar jag alla jävla reklamer för tvättmedel eller medel till kök.
ajax nya reklam där någon har haft fest och där ser ut som om där stänkt lera upp till taket! vilka jävla fester har hon egentligen!!!!!!

Jag gissar på en bukkakefest. Tror inte det är lerstänk i taket direkt. :näsblod

Dark_Messenger

Guest
jag får väl googla men jag vågar inte när jag sitter på jobb för jag har på känn att det inte är "rumsrent" :D
men hej! förklara gärna, jag ska ha inflyttningsfest snart och behöver något tema eller annat kul att göra då! :D :D :tuttar

Jag är ingen expert på området. :(

Spontant tror jag det kommer uppskattas. Kör på det! :yoparty

Quest

För fort för tidigt
Gick med
1 May 2005
Hoj
Ducati Monster
Jag TROR att han kommer härifrån. Han är iaf väldigt lik en kompis till en kompis. Som jobbar i stadens OnOff-butik. Samma kille är även den som är med i reklamen där han är förväntansfull inför öppnande av butiken, ställer ut reklamskylten och säger något i stil med "såja, nu kan kunderna komma".

Har även för mig att han som gör Boxer-Roberts röst har sina röster här i trakterna. Det är därför som Robert i någon av de äldre reklamerna har en t-shirt som det står "Bringåsen" på eller något liknande.

:hihi

Boxer Robert är från Vännäs.

Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...

Körkortet får nytt utseende