Krilllan
Ny medlem
Skåningar, värsta folk ja vet, dryga jävlar som inte kan svälja gröten ordentligt.
Sen kommer dom och påstår att dom faktiskt tillhör Sverige, yeah right!
Danskjävlar är vad dom är!
Skåningar, värsta folk ja vet, dryga jävlar som inte kan svälja gröten ordentligt.
Ang. Discovery Channel och röster osv, deras program: Förklaring följer. En röst där blir man bara så jävla lack på. Den där som ska vara så fyndig jämt. Typ det var nåt program om hur man gjorde tvålar, då säger han "Den produkten har ett fläckfritt förflutet". Man blir jävligt bitter
.................Telias reklam... Det är inte hon med dongeln va? Och sen alla dessa animerade smurfar/iprenmissfoster osv.. Vaffan är grejjen? Eller Ajax Express - de där två som åker runt och städar hos folk? Vilket nummer ringer man för att de skall komma.................
Är det bara jag som tycker att Dongel låter som ett alternativt namn på PetterNicklas?
Där fick du till det. Jevla gnell!
Instämmer. Vad är det med dagens reklammakare egentligen? Iaf de som sysslar med TV-reklam. De tittar lite väl mycket på varandra va?
Några vanligt förekommande fenomen nuförtiden:
1. Groteska animerade figurer. Enirosmurfarna tex. De ser elaka ut. (Är det meningen??). Eller Boxerapan.
2. Avdankade kändisar/supermodeller som gör reklam för hårschampo (som kvinnor drömmer om)
3. Myspysig pling-plong lifestyle musik. Lite minimalistisk sådär.
4. Dokusåpareklam. Ica gjorde det. Nu håller Telia på.
5. Helt störd reklam med inavel och skit, typ Loka eller Ipren
6. Bilreklam i svart/grå/ljusblå/vitt med soft lifestylemusik (Toyota undantagen)
Jag är TRÖTT på SKITEN!
Ja, jag kommer ihåg deras varumärken pga detta. Jag kommer också ihåg att jag INTE skall köpa deras produkter eftersom de avsiktligen förstör mina TV-sessioner .
Jag tycker det låter som en sexleksak
Tyvärr kommer WT, Småbarnsmammor, MTV-generationen, svenssons och emos alltid se till att det lönar sig att göra skitreklam. De rentutav tycker den är bra?!
Vem är WT som alla snackar om?
För mig är WT = WebTrends, ett analysverktyg.
Ingen aning men jag gissar på att Mordecaien är en!
Ja, så är det nog!
Vad dum jag är:
-----------------
From Wikipedia, the free encyclopedia
Jump to: navigation, search
Look up WT in
Wiktionary, the free dictionary.WT may refer to:
Wt, abbreviation for watt, SI derived unit of power
Wt., abbreviation for weight
Wayde Tatlow
Walkie-talkie
Warped Tour
Wellcome Trust
Werkplaats Typografie
Wikitruth
Wiktionary
Wildtype (wt) - an abbreviation in genetics, usually to denote a control or unaltered form.
Wilms' tumor
"Wireless telephony", an archaic term for radio communications
Tornado watch (WT)
Wt ("witty"), C++ interface to AJAX
Abbreviation for West Texas A&M University
Within Temptation, a symphonic metal band from the Netherlands
WT is also slang for "white trash"
Wii Troopers or [wt], is the name of an internet clan for online Wii video games.
WingTsun Kung Fu, a branch of Wing Chun Kung Fu developed by Leung Ting.
Well tank locomotive
White trash, a derogatory term for some classes of people, especially those living in poor areas, including trailer parks
"Hej.
Jag har sett er reklam om Ajax Professional på TV. Jag tycker det är en jättebra idé att ni har ett hardcore-team som åker ut och städar hos folk som har skitiga ungar eller bara allmänt skitigt hemma. Mitt kök är just nu alldeles exceptionellt lortigt så jag undrar hur jag skall bära mig åt för att detta team ska komma till mig på nästa utryckning? Finns det något telefonnummer man kan ringa?
MVH,
Kristian"
haha ja kör på det tematJag är ingen expert på området.
bukkake?
Spontant tror jag det kommer uppskattas. Kör på det!
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|