Förutom när de jävlarna bakar in den i vanlig skatt.
Just du kanske skulle sluta titta på tv och läsa en tidning. Inget av blocken vill baka in den i någon annan skatt. Snälla sluta tro att du vet något.
Förutom när de jävlarna bakar in den i vanlig skatt.
Håller med till 110%Ni får fan skylla er själva som fortfarande glor på tv. Släng ut all vad tv-mottagare heter och ladda endast hem det som är intressant. Reklamfritt.
Då behöver ni inte heller ha dåligt samvete för den äckliga smygskatten kallad tv-licens. Kommer aldrig betala den. ALDRIG. Förutom när de jävlarna bakar in den i vanlig skatt.
Jag använder mig av knappen "timeshift"
Problem löst med att slippa reklam
Det som är skrämmande är att det nu, 2008 fortfarande visas reklam där allting är dubbat, med en säregen dåligt pålagt röst dessutom. Vanish är ett exempel på detta. Vem i helvete köper en produkt efter att ha sett den skiten? Dubbning kunde jag köpa för 15 år sen men fan inte idag med alla hajj-täck företag som finns och pysslar med reklam.
Tjejen fick frispel härom dagen då vi såg reklam för Pepcid Duo, jag håller helt med. Antar att det är en hel del personer som ligger bakom en såpass stor reklamfilm och det bästa dom kan åstadkomma är nån dåligt teckad film där en halsbrännafigur får åka rymdraket bort från oss människor?
Fy fan...
Här kan ni skriva till dom: http://www.colgate.se/contact/index.shtml
Jag hälsar på deras granne ibland, så jag kan också tänka mig att överlämna en lista av något slag.
Turken som hamrar på sitt huvud och gör reklam för Treo (?) hatar man ju hyfsat mycket också. Stör mig f.ö. när de ska vädja till ens samvete eller vad de nu gör när de överexponerar invandrare i reklamen.
Just nu hatar jag nog SJ mest. På god två kommer SL.
Håller med till 110%
Ända negativa med det är att det ibland är obekvämt att sitta allt för länga i data stolen. Men det går ju att fixa.
Tacka vet jag då reklamen var rolig. Det var nog dressman reklamen som pajjade hela det konseptet..
Just du kanske skulle sluta titta på tv och läsa en tidning. Inget av blocken vill baka in den i någon annan skatt. Snälla sluta tro att du vet något.
Har du skrivit och klagat då? Det går jävligt kvicktmed internettet, och alltid är det någon hos dom som får lite extra skit. Många bäckar små.
Faktiskt inte, känns som alla små grejor de gör hela tiden inte kommer tas på allvar av klåparna.
Dessutom får man väl ändå bara en kupong på en sandwich i restaurangvagnen? Typ.
Jag hade några kollegor som satte i system att varje dag ringa konsumentkontakt nummret för alla möjliga typer av produkter och gnälla över olika saker. Så mycket gratiskuponger och extra varor de fick hemskickat så behövde de i princip aldrig handla.
En favorit var McDonalds. Till exempel ringde de och hävadade att de varit och handlat mat i Drive In och sedan fattades hälften av beställningen när de kom hem och gnäll gnäll gnäll...vips så hade ramlade det ner ett par gratiskuponger i brevlådan några dagar senare.
Det här är för övrigt ett lysande exempel på hur butiksinnehavare ska hantera klagomål. Jag blev förvånad, svaret kom 9 minuter efter mitt mail dessutom. Presentkortet om 3000:- dagen efter.
Jag brukar också dra ut lite random mail men bara om grejer som hänt. Här kan du få lite utdrag:
Vidare kan man ju undra om er personal skall vara klädd i kamouflagebyxor och ha tatueringar i huvudet. En annan som hette Kjell lyckades verkligen inte hitta det jag sökte, då jag visste att jag hade rätt så stod jag på mig men det spelade ingen roll, det var en "gammal" vara som inte finns kvar. Men oj då, här är den ju.- Det är visst en helt ny (!) vara som inte finns med i katalogen, det var därför jag inte hittade den. Så, man går vidare mot kassan där någon typ student i rastafrilla står och svär över sin kassa och är otrevlig för att streckkoden inte fungerar, som om vi kunder bryr oss om varför erat datasystem inte fungerar. Håll god min och skämta så länge, ingen vill höra gnäll när det är erat eget fel.
Svar:
Efter dina upplevelser hos oss har jag full förståelse att du inte vill handla här igen. Självklart är det inträffade
och dina intryck helt oacceptabla för oss.
Jag tror jag vet vilka tre medarbetare du beskriver i ditt mail och jag kan försäkra dig om att jag kommer ta ett samtal med dem. De kommer dessutom få ta del av ditt mail. Jag beklagar verkligen det inträffade!
Vill också tacka dig för att du har tagit dig tid att skriva ner det inträffade och maila till oss. Det är otroligt viktigt för oss att få feedback från våra kunder, både negativ och positiv.
För att tacka dig, inte för att köpa oss fria från skuld, skulle jag vilja skicka dig ett presentkort.
Återkom gärna till mig med din adress.
Det här är för övrigt ett lysande exempel på hur butiksinnehavare ska hantera klagomål. Jag blev förvånad, svaret kom 9 minuter efter mitt mail dessutom. Presentkortet om 3000:- dagen efter.
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|