Speedgirl
Ducatislyna
Jag är ingen expert på området.
Spontant tror jag det kommer uppskattas. Kör på det!
haha ja då får jag väl fixa det
Jag är ingen expert på området.
Spontant tror jag det kommer uppskattas. Kör på det!
haha ja då får jag väl fixa det
Gör det!haha ja då får jag väl fixa det
Kan man få bli bjuden?
Kan man få bli bjuden?
Fast gubben med Närke dialekt "Har du köpt ketchup utan socker?" han var iaf lite rolig i början
ja visst! om du säger vad det är för något, fortfarande på jobb så inte kunnat leta upp vad det är än
Slå på Bukkake på wikipedia så får du en förklaring utan bilder som borde vara jobbsäker
Här, jag gjorde jobbet åt dig http://sv.wikipedia.org/wiki/Bukkake Inga bilder där
Fasen Drewl, du kan verkligen konsten att charma cheyerna. Hur gör du?
Jakobsberg!...och mardrömmen tätnar runt 2:an i Bredäng.
Min teori bygger lite på samma som när du eldar på med dieseln nån kväll på landsväg och det dyker upp ett rådjur mitt på vägen som bara chockas fast på gatan av helljusen.
Jag brakar lixom på med allt helvete jag har i bakfickan så de blir ståendes där som en fågelholk och då rusar jag snabbt som ögat på och stoppar tungan i örat och en rejäl grabbnäve på tutan sen svartnar det bara för dom helt enkelt.
Efter några år vaknar de upp ur chocken och inser, samtidigt som de tänder en ny Glen utan filter, att ungjävlarna har skitit på sig och mardrömmen tätnar runt 2:an i Bredäng
Like a ninja! Probemet är att sen åker Jag på alla dessa ensamstående skåp!
Jag menar sen så får Jag åka och köpa radiostyrda hummers på brio-leksaker åt dina ungar
Jakobsberg!
Som jag ser det så finns det "Doers" och "Förvaltare"...jag är helt enkelt en "Doer"
Du menar Hunters & Farmers va?
DU har rätt. Man ska göra det man är bra på. Teo har ju uppenbarligen talang för sitt gebit
Det värsta är att Jag är inge vidare bra på att ha med cheyer att göra alls och specielt inte med barn. Det är därför Jag söker mig ner i åldrarna som den sanna "disco-Kaj" jag är. Det var så mycket enklare då. dubbel biceps och en uiili och sen fick man ligga :ligga.
Nu ska det vara genomgång av sin ekonomiska plan samt utförligt studerande av outfit som gäller och då Jag hela mitt liv gått i Jeans och tischa så ligger man pyrt till hos (i bästa fall) Milfsen. så länge man inte kvalar in som toyboy.
btw, undrar hur många ungar man har på byggden... En i Jägersro, en i Dorotea, en i....
Buuuuuuuuuuuuuu för OS (och sport)
Jag är hemma sjuk denna vecka vilket leder till en del zappande och skrevkliande. Fifan vad OS är trist. Faktiskt tristare än TV-reklamen.
Sport skall utövas, inte tittas på.
Skåningar, värsta folk ja vet, dryga jävlar som inte kan svälja gröten ordentligt.
Sen kommer dom och påstår att dom faktiskt tillhör Sverige, yeah right!
Danskjävlar är vad dom är!
Hästsporter där de hoppar kan vara underhållande. Alltid är det någon hästjävel som plöjer sig igenom hindret och bryter både det ena och det andra!
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|