Skrotnisse
What would Shervin do?
Haha, vaaafaaaan!?
Discovery är fyllt med skit. Finns det någon kanal som är som gamla Discovery?
Men "Die Ludolfs" är bra. [YOUTUBE-ID]9PUe1l0KF-Q[/YOUTUBE-ID]
Haha, vaaafaaaan!?
Discovery är fyllt med skit. Finns det någon kanal som är som gamla Discovery?
Har du någon källa på det där uttalandet?Boxer Robert är från Vännäs.
För något år sedan när jag hade ett tillfälligt jobb så snurrade en reklamradiokanal där hela dagarna. Samma reklamer sex gånger i timmen varje dag i de tre månader jag var där. Och det var nog samma röst som använts till att spela in alla reklaminslagen. Ändå kommer jag inte ihåg en enda av det reklamerna nu.BUUUUUU för nästan alla radiokanaler/program.
De statliga kanalaerna är nedlusade med folk som talar med konstig dialekt, har tydliga vänstersympatier och strumpbyxor.
Reklamradio är full av reklam (naturligtvis) och:
1. De spelar vidrig rockmusik eller
2. De spelar lugna favoriter, dvs låtar där bärst föedatum varit för länge sedan. Eller
3. Radioprataren är en fjunig tuggummistekare som spelar samma rumänska technodängor om och om igen.
Finns det INGA vettiga personer som vill göra radio?
Jag är jävligt upprörd just nu, speciellt över de vidriga kvinnorna som mer eller mindre tagit över P3 och försöker indoktrinera oss med sin socionom-/kultursmörja.
Jag är jävligt upprörd just nu, speciellt över de vidriga kvinnorna som mer eller mindre tagit över P3 och försöker indoktrinera oss med sin socionom-/kultursmörja.
Jag har personligen slutat kolla på reklamsponsrade kanaler. Varje gång jag ser/hör det äckliga, vidriga fruntimret i Telias reklam så svartnar det för ögona på mig. Saker går sönder.
Dessutom har jag av principskäl slutat handla varor som har reklam i tv.
Jag är ingen expert på området.
Spontant tror jag det kommer uppskattas. Kör på det!
Haha.. reklamen idag är superkass!
Tänker man tillbaka lite så minns jag LEWIS reklamen på MTV på sent 80 tal.. en toppsnäcka i jeans som grenslar en amerikansk gjutjärnsgalt med 2L slagvolym o 10hk
Det orsakade föjande: Jag fick ribba o ville knulla, jag ville ha lika snygga jeans, jag ville inte ha en gjutjärnsgalt.
Nu för tiden är det människor med svår skånsk dialekt som försöker hjälpa ex vis TELIA med nån bredbandsutrustning i radioreklamen.
Det orsakar följande: Jag hör inte vad de säger men de pratar om en "lautöööl" hela tiden. 2 personer i samma rum verkar det som men trots det skriker de till varann??
Jag blir irriterad eftersom man inte begriper ett skit av detta men samtidigt glad när jag förstår att Telia lagt antagligen nåra 100 000kr på riksradioreklam som bara ett fåtal i en liten ort i södraste södern förstår
Den där gamla ölreklamen me en gammal gubbe som sveper en carlsberg o säger worth waiting for orsakar följande:
Jag vill också dricka öl! för det e gott inte nödvändigtvis carlsberg men en god öl!
Somsagtee.. all reklam e bra reklam( på nåt cp-skadat sätt)
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|