Slappa
Rage closed inside!
Får man se Pinky hojen på Gotland i sommar då?
Får man se Pinky hojen på Gotland i sommar då?
Nu har det jobbats lite till. Monterade tanken och den är så tvärfet! Har fått rainbow-flakes och klarlack på sig sen sist
Slipade alla kåpor i solen också. Underbart skönt. Nästan vårkänsla idag. För att verkligen toppa så hittade jag lack-kepsen bakom färgskåpet också och den åkte på. Ni ser ju hur jäkla glad man blir!
Aj, aj, aj... nu är du ute på tun isVackert!
Ska bli kul o puttra på Gotland Ring med Factoryn. Vridet kommer göra susen å de tajta banorna.
Vem lyssnar på honom?2830580Aj, aj, aj... nu är du ute på tun is
Har du inte läst sandstream:s lektioner angående vrid i V-twin och radfyra, nu är det nog bäst att du hukar dej för snart känner han lukten av ditt inlägg
Fler bilder.2831043Det är inte svårare än att man i vardagligt tal använder ordet "vrid" för att beskriva mycket effekt på låga varv. Och faktory-Aprilian har säkerligen mycket "vrid"
Fler bilder.
Att lacken är sjuk är jag övertygad om....2831075han ska ut ikväll säger han för att han det är min bil han snor
Lacken ser sjuk ut in real
Att lacken är sjuk är jag övertygad om....
Kan ju passa på att fråga - skulle plocka bort tanken och blev mäkta imponerad av att bensinslangen hade en snabbkoppling på mitten med en backventil på så att det gick väldigt lätt att ta loss... Den ENA slangen ja. Den andra slangen från tanken var en massiv stålomspunnen sak som var gediget bultad fast i insprutningsgrejset. Så den fick man snällt skruva bort, kopparbrickor ramlade ner mellan cylindrarna nånstans och det rann bensin överallt. Ska det vara såhär? Det var så dummt att jag var helt säker på att jag gjorde fel.
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |