Skrivkramp. märkligt. pekfingret brukar ju bara vräka ur sig nonsens text hela dagarna men idag går det trögt som f-n.
Grenröret slutligen klart det har varit så många turer fram o tillbaka att jag bar tagit med 10% ingen jävel hade orkat med att läsa om skiten annars.
Lämnade tillbaxs oljepumpen jag lånat på skroten idag.
Det finns en liten anledning till det: stockholm.
Det började när vi skulle till färjan, Vi följde lasse kongo som körde en minibuss med förfestgänget till färjan. välframme var det totaltkaos så han dumpade gänget mitt i trafiken, men vart fan skulle jag då parkera!? Jag följde med i trafiken längre o längre bort från färjan samtidigt som stressen steg o steg.
Där en p-skylt gött! Mitt i än lång rad parkerade bilar var en ledigplats lite till vänster om p-skylt, -undra var det kostar säger polaren, skitsamma tänker jag, du ska ju ändå betala det.
570:- fi faen(jag tyckte lite synd om killen). nå väl.
På söndag eftermiddag, när vi kommer tillbaka till bilen upptäcker vi att vi fått två feta p-boter på 450:- styck!
Det visade sig att parkeringsplatsen började vid p-skylten och bort till höger
Jag tyckte inte att polaren skulle behöva betala, för att jag inte kan parkera regelriktigt, så jag sa -jag tar dom här, oroa dig inte
På vägen hem (45 mil) ville inte rutorna imma av, det visar sig då att fläktmotorn pajat, det ångar pytte lite värme ur de frostern. Väl hemma köper jag en ny fläkt. Men jag upptäcker att när jag rivit ur den g:a att det givetvis är fel. Efter en del efterforskningar visar det sig 99% av alla g:a ådisar har samma skitbilliga fläkt men inte jag inte, jag har den som är 3ggr dyrare!
Imorse fläktade det fint ur det jätte stora hålet där fläktmotorn borde suttit, när man kommit upp i nitti, synd bara att det nollgradigt..
Misstänker att motgångarna kan ha något o göra med att jag skjutsade _johansson_ o hans osynlige följeslagare.
Så därför tar jag anusmotorns oljepump!
inne i anusmotorn (insert joke here) hittade jagen 1cm lång bit av en växelgaffel, that could have been intresting..
ps. skrivkrampen har släppt nu