Byta forum?!

beelsebub

Frutti Di Carne
Gick med
12 Sep 2003
Hoj
Cagiva Raptor
Har förstått så här i eferhand att man har slagit vad om att jag har dykt upp eller inte på oconners, det känns inte roligt! :kocko Funderar på att byta till Bike istället(verkar vara ett roligare gäng) å med de ska jag säja att jag INTE DYCKER UPP nu på onsdag, så slipper nån förlora pengar!!! :arsele
Men jag är inte den som är sur. Jag började med att prata om sprit så jag slutar med sprit åsså! Jag har ordnat idag, med en servitris så att det står EN HEL flaska JACK DANIELS ( det är riktig wiskey för rriktiga män det!!) å väntar på ert bokade bord nu imorrn. Ni får dela på den bäst ni vill!!! Jag ska fa..en visa er att jag eksisterar å att jag finns å har känslor!
Är en ödmjuk kille trots alla lumpna påhopp!!
Hoppas ni får en trevlig fylla, :brinnerup spritmoralister där!

Hej då från mig

Last edited:

ReDan

∑√ I L
Gick med
14 Jul 2003
Hoj
650Xmoto och ZX9R
Trisst! Men blir så när man lägger sig på en annan nivå änn andra!
Ligger du lågt o läser lite mera på forumet och svarar lite ibland så
är det nog lugnt i framtiden! Alla gillar nya människor, och du har
juh inte ens pratat med någon i rl. (real life)
Och ang sprit så finns det alltid moraltanter :4skrika vart en du kommer :rofl
Och tror de flesta här även ligger på bike så syns där också :)

Hörs i framtiden!

Mvh ReDan

JoS

Uppsala RoadRunners
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CB1000RA -09, en grön fan - igen
Låt mig klargöra en sak. Varför vi slog vad om en femma sist var enbart för att du sagt att du skulle komma (för 2'dra ggn) men inte kom. Vi visste inte, men gissade att om du nu ändå inte tänkt komma så skulle du ha en chans att skriva in här att du visst varit på O'connors och att ingen hade dykt upp. Vi gissade att du skulle kunnat skriva att du inte läst på forumet att onsdagsölen var flyttad till Katalin även om det gjordes mitt på dagen. Ingen hade ju en chans att kolla upp om du varit där efterssom du fortfarande inte träffat någon härifrån IRL.
Du påstår att du tidigare träffat mig i trappan till O'connors. Varför sade du inte bara hej? Då hade jag aldrig tvivlat på att du är en person som alla andra. Du kan lika gärna vara en polare till mig som bara vill jävlas eller vara ett felskrivet script på en dator. Nu tror jag inte det eftersom dina första inlägg var helt Ok. Det sket sig när du skrev att du åkt omkull och vi läste mellan raderna att det var pga alkohol.

Kom till O'connors i morgon och presentera dig. Whiskeyn kan du personligen bjuda på om du nu känner för att bjuda oss.

OBS! Besök forumet innan du åker hemifrån.

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
1. Ge inte upp så lätt.
2. Jag träffar dig gärna, den dagen du faktiskt dyker upp någonstans någongång då jag råkar vara med i sällskapet (dvs inte after work, inte iår iaf). Och då står jag pall för vad det nu ör du vill diskutera och frågar du mig vad jag tycker om dig så ska du åxå få veta det, efter att jag har fått TRÄFFA dig IRL. För jag tvivlar på att du faktiskt är sådan som du verkar vara i åtskilliga av dina inlägg som jag läst.
3. Ironi är populärt på sh.com :D . Om du är ironisk eller inte när du säger att du ska dra härifrån, det är jag lite osäker på. Ganska ofta har nog de svar du fått på dina inlägg, varit ironiska. :)
4. Du lär se ganska många av oss även på Bike. Vi är lika glada där :tummenupp
5. Om några VERKLIGEN har satsat pengar på att du ska komma eller ej, det har jag ingen aning om. Men vad jag fattat så har du sagt några gånger att du ska komma och sen har de inte hört av dig mer och du har aldrig dykt upp :confused: :va skitisamma, de där vet jag inte så mkt om
6. Varesig du tror det eller ej, så är URR ett glatt gäng, med medlemmar som sällan backar på att jävlas lite med varandra :hihi

see you latorr alligatorrr :gnissla

Ugluk

Spritmoralens okrönte Pochahontas
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa GPZ900T
Men vad vill du egentligen då?
Hälften av dina inlägg provocerar du (medvetet)?) och resten gnäller du över att du blir illa bemött.
Varför inte prova att bara bete dig som folk?
Ses på bike.. :hihi

M:et

#88 Supermoto
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2x Honda CRF 450
Jaha du!
Det var jag som satte emot pengarna(hela 5 spänn) mot JoS trots att jag visste på förhand att jag skulle torska dem :lol
Sticker du ut hakan får du räkna med att det svider, thats it.
Samma "regler" gäller på ett sporthojsforum som i verkligheten, tro inte att du kan gömma dig bakom ett tagentbord.
Du måste väl själv förstå att jargongen vi har mot varandra här inne är pga av att vi känner varandra.
Inte fan stolpar du in i ett nytt sällskap, säg ett nytt jobb, och hänger på omedelbart i deras jargong, samma sak här.
Här likt där så får man känna sig för lite innan man brer på för fullt.
Om tex Nalken släpper en svidande kommentar om något jag gjort så kan jag bedömma om det var ett skämt eller allvar för att jag känner honom.
Eftersom du inte hittills har lyckats träffa oss (av olika orsaker) så får du ha förståelse för att vi inte kan tolka dina uttalande.
Och du håller knappast tillbaka heller!
Men tvärtom mot vad du verkar tro så välkomnar vi nya medlemma med öppen famn. Men det bygger på ömsesidig tillit och lite taktkänsla.
Alla har minst en chans, passa på att ta den, du kommer inte ångra dig. Vi har bra kul tillsammans.
Så gör som du har blivit rekomenderad vid ett flertal tillfällen, tagga ner och kom in i gemenskapen.

/M:et, som inte vill hellre än att få tracka dig likt alla andra här inne utan att du tar illa upp

Galne Dansken

Uppsala Roadrunners
Gick med
14 May 2003
Hoj
Thruxton-R Z1000A1 R1250RS HD-Chopper CB500F
:va det f5nns en te6ret5s2 r5s2 att 1ag 2ans2e 2600er!

Sorry, det var mä num-lock på! Vi tar den 1 gång till:
"Det finns en teoretisk risk att jag kommer! - Om jag vågar att köra min ½-defekta växellåda...

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
M:et skrev:
Om tex Nalken släpper en svidande kommentar om något jag gjort så kan jag bedömma om det var ett skämt eller allvar för att jag känner honom.
Eftersom du inte hittills har lyckats träffa oss (av olika orsaker) så får du ha förståelse för att vi inte kan tolka dina uttalande.

/M:et, som inte vill hellre än att få tracka dig likt alla andra här inne utan att du tar illa upp
exempel:

wow! :Bugar
Det där måste ju ha varit det seriösaste och klokaste du skrivit här på sh.com, M:et? :D

SteffoXL

Uppsala Roadrunners
Gick med
1 Aug 2003
Hoj
Crescent
Tinatjejen skrev:
exempel:

wow! :Bugar
Det där måste ju ha varit det seriösaste och klokaste du skrivit här på sh.com, M:et? :D

Kan ju inte annat än skriva under på det!!
Man kan ju aldrig sluta att förvånas.... :skrämd

beelsebub

Frutti Di Carne
Gick med
12 Sep 2003
Hoj
Cagiva Raptor
Hmm

JoS skrev:
Låt mig klargöra en sak. Varför vi slog vad om en femma sist var enbart för att du sagt att du skulle komma (för 2'dra ggn) men inte kom. Vi visste inte, men gissade att om du nu ändå inte tänkt komma så skulle du ha en chans att skriva in här att du visst varit på O'connors och att ingen hade dykt upp. Vi gissade att du skulle kunnat skriva att du inte läst på forumet att onsdagsölen var flyttad till Katalin även om det gjordes mitt på dagen. Ingen hade ju en chans att kolla upp om du varit där efterssom du fortfarande inte träffat någon härifrån IRL.
Du påstår att du tidigare träffat mig i trappan till O'connors. Varför sade du inte bara hej? Då hade jag aldrig tvivlat på att du är en person som alla andra. Du kan lika gärna vara en polare till mig som bara vill jävlas eller vara ett felskrivet script på en dator. Nu tror jag inte det eftersom dina första inlägg var helt Ok. Det sket sig när du skrev att du åkt omkull och vi läste mellan raderna att det var pga alkohol.

Kom till O'connors i morgon och presentera dig. Whiskeyn kan du personligen bjuda på om du nu känner för att bjuda oss.

OBS! Besök forumet innan du åker hemifrån.

LÅT MIG KLARGÖRA EN SAK. Att jag inte sa hej till dig i trappan beror på att jag inte hann det!! Hade fullt upp med att prata med vakten!! Men jag kännde igen ditt "tryne" från din bild här. :gnissla Och för 7011 gången, jag satt i en BIL förra onsdagen. Och jag hann inte hem emellan så DÄRFÖR kunnde jag inte se ändringarna på forumet!! Hur jä..la svårt kan det vara för dig att fatta det??
Förklarade det förut också, :dummer

beelsebub

Frutti Di Carne
Gick med
12 Sep 2003
Hoj
Cagiva Raptor
Jaha!

Ugluk skrev:
Men vad vill du egentligen då?
Hälften av dina inlägg provocerar du (medvetet)?) och resten gnäller du över att du blir illa bemött.
Varför inte prova att bara bete dig som folk?
Ses på bike.. :hihi

Provocerar?? Undrar om du inte är den som provocerar? Lumpna påhopp utan att ha läst vad jag ijentligen skrev. Medvetet provocerar jag ingen , men jag blir förb...nad när man ska moralisera å va en beservisser! :4skrika Å jag gnäller INTE, jag bara berättar hur jag känner! Och jag beter mig som folk, folk kan vara annorlunda eller hur?? Du borde ju veta det! Du får gärna LÄRA mig hur jag ska bete mig då :fatta! Du kanske har ensamrätt på hur man ska bete sig??

beelsebub

Frutti Di Carne
Gick med
12 Sep 2003
Hoj
Cagiva Raptor

M:et skrev:
Jaha du!
Det var jag som satte emot pengarna(hela 5 spänn) mot JoS trots att jag visste på förhand att jag skulle torska dem :lol
Sticker du ut hakan får du räkna med att det svider, thats it.
Samma "regler" gäller på ett sporthojsforum som i verkligheten, tro inte att du kan gömma dig bakom ett tagentbord.
Du måste väl själv förstå att jargongen vi har mot varandra här inne är pga av att vi känner varandra.
Inte fan stolpar du in i ett nytt sällskap, säg ett nytt jobb, och hänger på omedelbart i deras jargong, samma sak här.
Här likt där så får man känna sig för lite innan man brer på för fullt.
Och du håller knappast tillbaka heller!
Men tvärtom mot vad du verkar tro så välkomnar vi nya medlemma med öppen famn. Men det bygger på ömsesidig tillit och lite taktkänsla.
Alla har minst en chans, passa på att ta den, du kommer inte ångra dig. Vi har bra kul tillsammans.
Så gör som du har blivit rekomenderad vid ett flertal tillfällen, tagga ner och kom in i gemenskapen.

Du verkar scysst du! Å jag sticker ut hakan å jag STOLPAR in i nya sällskap, sån är jag! Finns det regler för hur man ska vara här? ska alla vara p¨å samma sätt?, ska man köra samma sorts hoj åsså? Det finns många färger i vår herres (Lucifer)
trädgård, å alla får plats. Det är min uppfattning det. Tracka gärna mig, jag trackar tillbaks :3freak Vissa här borde nog köpa stålhättor här till sina ömma tår!

JoS

Uppsala RoadRunners
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Det skall bli trevligt med Jack Daniels ikväll. Synd att jag inte tycker om den sorten.

Var det 700ml i flaskan?

JoS

Uppsala RoadRunners
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Inga problem. Du skriver mycket bättre än de flesta andra på det här forumet.

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
UaRR, den där har ni fått för era synder. Eldsjön väntar er också.

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...