Har förstått så här i eferhand att man har slagit vad om att jag har dykt upp eller inte på oconners, det känns inte roligt! :kocko Funderar på att byta till Bike istället(verkar vara ett roligare gäng) å med de ska jag säja att jag INTE DYCKER UPP nu på onsdag, så slipper nån förlora pengar!!!
Men jag är inte den som är sur. Jag började med att prata om sprit så jag slutar med sprit åsså! Jag har ordnat idag, med en servitris så att det står EN HEL flaska JACK DANIELS ( det är riktig wiskey för rriktiga män det!!) å väntar på ert bokade bord nu imorrn. Ni får dela på den bäst ni vill!!! Jag ska fa..en visa er att jag eksisterar å att jag finns å har känslor!
Är en ödmjuk kille trots alla lumpna påhopp!!
Hoppas ni får en trevlig fylla, spritmoralister där!
Hej då från mig
Men jag är inte den som är sur. Jag började med att prata om sprit så jag slutar med sprit åsså! Jag har ordnat idag, med en servitris så att det står EN HEL flaska JACK DANIELS ( det är riktig wiskey för rriktiga män det!!) å väntar på ert bokade bord nu imorrn. Ni får dela på den bäst ni vill!!! Jag ska fa..en visa er att jag eksisterar å att jag finns å har känslor!
Är en ödmjuk kille trots alla lumpna påhopp!!
Hoppas ni får en trevlig fylla, spritmoralister där!
Hej då från mig
Last edited: