Mattias skrev:UaRR, den där har ni fått för era synder. Eldsjön väntar er också.
Har du IP:t kvar från MWB-klubbens plåga? Pm:a isf Mattias det så kan vi få säkert besked.Galne Dansken skrev:Beelsebub, jag undrar om du oxå hetter:
Fantomen, Kulingsjö, Janne Svensson - för då ä vi liksom kompisar från BMW MC Klubben´s Forum - och även från SMC Rik´s Forum´et..
Det är så mycket som påminner om detta... - men, vi hörs på Bike.se
Tyvärr, hinnar jag inte på bar i kväll och dricka din whisky...
Ugluk skrev:Har du IP:t kvar från MWB-klubbens plåga? Pm:a isf Mattias det så kan vi få säkert besked.
beelsebub skrev:Du verkar scysst du! Å jag sticker ut hakan å jag STOLPAR in i nya sällskap, sån är jag! Finns det regler för hur man ska vara här? ska alla vara p¨å samma sätt?, ska man köra samma sorts hoj åsså? Det finns många färger i vår herres (Lucifer)
trädgård, å alla får plats. Det är min uppfattning det. Tracka gärna mig, jag trackar tillbaks Vissa här borde nog köpa stålhättor här till sina ömma tår!
dyslexi stavas detbeelsebub skrev:Tack för upplysningen! Lider av dyseleksi, så nu vet ni det!
M:et skrev:Men i vilket fall som helst så är det helt ok att åka vilken hoj du vill, förutom krompråmar då förstås.
Tina, jag kan vara seriös om jag vill, men det räcker med att vara det på jobbet.
Här är jag likadan som er andra
Seså, gör nu din hemläxa som en duktig pöjk.Lokke skrev:VA?! Har nån blivit trackad å jag har missat att hoppa på moralpredikan/trackar-tåget?!? Ska det vaa så? va? va? ...vi tar om det hela från början!
Jag läser mycket noggrant allt jag svarar på, och mina "påhopp" är i själva verket bara att jag uttryckt min uppfattning i sakfrågor.beelsebub skrev:Provocerar?? Undrar om du inte är den som provocerar? Lumpna påhopp utan att ha läst vad jag ijentligen skrev. Medvetet provocerar jag ingen , men jag blir förb...nad när man ska moralisera å va en beservisser! Å jag gnäller INTE, jag bara berättar hur jag känner! Och jag beter mig som folk, folk kan vara annorlunda eller hur?? Du borde ju veta det! Du får gärna LÄRA mig hur jag ska bete mig då Du kanske har ensamrätt på hur man ska bete sig??
Ugluk skrev:Seså, gör nu din hemläxa som en duktig pöjk.
http://www.sporthoj.com/forum/search.php?searchid=19564
Sen tar vi itu med dig också..
JoS skrev:Belse... JAG HATAR DIG NU!
Nu MÅSTE du förklara!JoS skrev:Belse... JAG HATAR DIG NU!
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |