Tinatjejen skrev:dyslexi stavas det
väl?
Men låt killen vara... Vuxen mobbning det här eller :kocko
Tinatjejen skrev:dyslexi stavas det
väl?
Tinatjejen skrev:Kråmpråmar e åkej om man kraschat sin egen och pråmen var det enda man fick tag i att åka på
Ravetrancer skrev:dax o lägga av att hacka på killen nu va???? Det blir fan inte bättre av att ni hackar på honom, han försvarar sig ju bara mer o mer då, och då kanske ni aldrig träffas. Han kanske är en skitgo kille utan att ni vet om det, men med allt hackande så blir det bara värre då han får anta en försvarsposition och saker bara blir värre.
Känner igen jargongen från tidigare bråk på SH där man bara dras in i bråket o det slutar med värsta personangrepp o andra vidrigheter.
Ni som e så lärda o vet hur det funkar, va vänlig mot han istället så han slipper försvara sig mot alla spydigheter. Och även om ni anser att han provocerar så ge killen en chans va???
//Ravetrancer
Esquina skrev:Men låt killen vara... Vuxen mobbning det här eller :kocko
Muhahahaha!JoS skrev:Grabbfan gav oss en Jack Daniels, MEN DET VAR EN 5cl FLASKA! ATT DELA PÅ!
Inte nog att han är feg, HAN ÄR SNÅL OXO!
Skit ner dig bangare!Ugluk skrev:Muhahahaha!
Det var ju faktiskt lite kul..
JoS skrev:Skit ner dig bangare!
URRninja skrev:Och detsamma gäller dig, var snäll och var tyst om du inte vet vad du pratar om.
JoS skrev:Grabbfan gav oss en Jack Daniels, MEN DET VAR EN 5cl FLASKA! ATT DELA PÅ!
Esquina skrev:Haha gärna för min del, verkar ju vara ett pack här...
BTW. Var har du varit hela sommaren? Jag har sett att du varit aktiv i 125-forumet, men inte hos oss. Why? Du är välkommen.Esquina skrev:Haha gärna för min del, verkar ju vara ett pack här...
JoS skrev:BTW. Var har du varit hela sommaren? Jag har sett att du varit aktiv i 125-forumet, men inte hos oss. Why? Du är välkommen.
Ugluk skrev:Esquina:
Lugn o fin nu..
Vi är snälla nästan allihop men du kan visserligen om du verkligen anstränger dig bli ovän med många av oss.
Jag vet inte om jag träffat dig, men det måste du hålla med om att Beelsebub verkligen ansträngt sig för att hålla igång grälandet.
URRninja skrev:Va? Nej. Du vet verkligen inte vad du pratar om.
Esquina skrev:Hehe, va värmade o höra trots taggarna som var utåt direkt från URRNinjas sida
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |