Byta forum?!

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
Bikerbruttan skrev:
...Belsebub kanske egentligen är en riktigt trevlig typ ....han skickade i alla fall ett gulligt "krya på dig" mail till mig i dag, blev sååååå glad där jag låg i soffan, snörvlandes , ensam och eländig...

Tack Belsebub... :krama

Jojo.. men så tyckte han att jag skulle komma till honom å dricka vitt vin å räkor å ta smickrande kort på honom åxå :D :D
:yoparty

(jag tyckte att han skulle ha sitt fejs i avataren så vi kände igen honom nästa gång vi såg honom. Men han hade inga kort meddelade han då) :hihi

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
URRninja skrev:
Ny här? Finns det en viss tidsgräns innan man får börja vara dryg :confused: :3freak

Om man kastar sig med huvudet före in i en kompicerad diskussion och har åsikter om folks beteende utan att ha någon bakgrund alls är det inte konstigt att man väcker irritation. :7peta

Ravetrancer får vara hur dryg han vill. :fakta :hihi

Last edited:

URRninja

Centrum för byggnadsvård
Gick med
11 Jul 2003
Hoj
Gpz900r och XTZ 750
Goodstuff skrev:
Ravetrancer får vara hur dryg han vill. :fakta

Det var inte det jag undrade, undrade bara hur länge det dröjer innan det är ok att jag är dryg. Februari kanske?
Och visst får han det. Han har ju så fin motorcykel ju :crash

Lokke

Bullshit Racing
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
BMW R1200GSA -12, Suzuki GSX-R750 K3, Yamaha XV1100 -91
URRninja skrev:
Nej, vill du ha en bild av det som hänt får du nog läsa de flesta beelsebubs inlägg i olika trådar. Kan ta en stund ju :3freak

Jobbigt! :huvet

btw så har jag samma avatar text som förrut....... :arsele

Och för att få bli uppklassad till superdryyg så måste man ha varit me ända sedan BC (Before the Crasch). :hihi

URRninja

Centrum för byggnadsvård
Gick med
11 Jul 2003
Hoj
Gpz900r och XTZ 750
Lokke skrev:
Och för att få bli uppklassad till superdryyg så måste man ha varit me ända sedan BC (Before the Crasch). :hihi

Oj kära nån. Men om jag pm:ar swedie kanske han kan göra ett undantag för mig? :D

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R1-01, R1-04, Husa 650-04, Husa 600-98, cr125-98
URRninja skrev:
Det var inte det jag undrade, undrade bara hur länge det dröjer innan det är ok att jag är dryg. Februari kanske?
Och visst får han det. Han har ju så fin motorcykel ju :crash
jag vet att jag har en fin motorcykel, kan ju inte riktigt hålla med om att din är det dock :hihi

Men alltså, först gnälls det att nån som B kommer hit o har kass attityd, sen o andra sidan så är URR ny o gnäller o e spydig, fast då e det helt ok??? Dubbelmoral så man spyr.

URRninja

Centrum för byggnadsvård
Gick med
11 Jul 2003
Hoj
Gpz900r och XTZ 750
Ravetrancer skrev:
jag vet att jag har en fin motorcykel, kan ju inte riktigt hålla med om att din är det dock :hihi

Men alltså, först gnälls det att nån som B kommer hit o har kass attityd, sen o andra sidan så är URR ny o gnäller o e spydig, fast då e det helt ok??? Dubbelmoral så man spyr.

Ey, vadå den är ju skitfin min hoj :rolleyes: :D

Men du, det är en väldig skillnad på beelsebubs beteende och mitt, han var dryg utan anledning och jag var dryg med en anledning. Dessutom var det väl du som klampade in och anklagade folk för att bete sig illa utan att veta hur det ligger till? Det är inte helt odrygt heller :7peta ;)

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
URRninja skrev:
Ey, vadå den är ju skitfin min hoj :rolleyes: :D

Men du, det är en väldig skillnad på beelsebubs beteende och mitt, han var dryg utan anledning och jag var dryg med en anledning. Dessutom var det väl du som klampade in och anklagade folk för att bete sig illa utan att veta hur det ligger till? Det är inte helt odrygt heller :7peta ;)
Det kan det tänkas vara att jag kan vara dryg. Vad det egentligen handlar om här är eran totala mobbning av B. har läst igenom alla hans inlägg från början. Har aldrig sett några som är så nonchalanta o elaka som ni är. Som jag ser det så kom han in i en trevlig situation, och sen började det göras narr av han redan när han skulle satt på stålspunna vajrar etc. Vad fick dig(tror jag) att säga att det var bromsslangar???? Det finns faktiskt stålspunna kopplingsslangar oxo!!! Men du visste såklart bäst o var tvungen att antyda att det skulle vara bromsslangar o samtidigt idiotförklara honom. Vidare till alkofrågan då han hade kört med lättöl i kroppen. Du sa att du nog visste att han druckit starkare än så o vält med sin hoj, HUR FAN KAN DU VETA DET??????
Tänk om han bara druckit lättöl o vält och sen kommer nån som du o säger annat, jag hade blivit asförbannand, men det fattar du inte eller???? Konstigt att han reagerar som han gör tycker du???? Jag vet inte om han vart full när han välte eller inte, men jag skulle fan inte abtyda det då han själv skrev att det var lättöl.

Som jag ser det, så är det en kille som kanske på något klumpigt sätt försöker skaffa lite mcvänner, som samtidigt blir totalt dissad av er. Ni är tuffa som få där uppe i Uppsala.

//R

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
och hur fasiken hamnad jag i uppsala forumet, blev tråden flyttad hit???

Jag har inget personligt emot nån av er, men fan va lite schyssta o ge killen en chans.

//R

Silwer

för******
Gick med
15 Apr 2003
Hoj
Skitliv
Ravetrancer skrev:
och hur fasiken hamnad jag i uppsala forumet, blev tråden flyttad hit???

Jag har inget personligt emot nån av er, men fan va lite schyssta o ge killen en chans.

//R

Nä den var ursprungligen här, vad jag vet, Belsebub hängde bara här tydligen.

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Silwer skrev:
Nä den var ursprungligen här, vad jag vet, Belsebub hängde bara här tydligen.
typ nästan säker på att den låg i mcrelaterat......brukar aldrig vara i uppsalas forum o kolla......tja, jag kanske gjort fel o hamnat här.

//R

URRninja

Centrum för byggnadsvård
Gick med
11 Jul 2003
Hoj
Gpz900r och XTZ 750
Ravetrancer skrev:
Det kan det tänkas vara att jag kan vara dryg. Vad det egentligen handlar om här är eran totala mobbning av B. har läst igenom alla hans inlägg från början. Har aldrig sett några som är så nonchalanta o elaka som ni är. Som jag ser det så kom han in i en trevlig situation, och sen började det göras narr av han redan när han skulle satt på stålspunna vajrar etc. Vad fick dig(tror jag) att säga att det var bromsslangar???? Det finns faktiskt stålspunna kopplingsslangar oxo!!! Men du visste såklart bäst o var tvungen att antyda att det skulle vara bromsslangar o samtidigt idiotförklara honom. Vidare till alkofrågan då han hade kört med lättöl i kroppen. Du sa att du nog visste att han druckit starkare än så o vält med sin hoj, HUR FAN KAN DU VETA DET??????
Tänk om han bara druckit lättöl o vält och sen kommer nån som du o säger annat, jag hade blivit asförbannand, men det fattar du inte eller???? Konstigt att han reagerar som han gör tycker du???? Jag vet inte om han vart full när han välte eller inte, men jag skulle fan inte abtyda det då han själv skrev att det var lättöl.

Som jag ser det, så är det en kille som kanske på något klumpigt sätt försöker skaffa lite mcvänner, som samtidigt blir totalt dissad av er. Ni är tuffa som få där uppe i Uppsala.

//R

Men sluta nu... Du läser inläggen som djävulen (beelsebub :D ) läser bibeln om du tycker att vi är elaka och nonchalanta. Han har ju fått massor av chanser och han får säkert fler. Det har sagts flera gånger att nu lägger vi ner tjafset och glömmer det här men beelsebub verkar inte vilja nappa på det.

Och du kan inte ens med bästa (sämsta?) vilja läsa in något mästrande eller idiotförklarande i min fråga om han verkligen menade vajrarna och inte slangarna. Det var skrivet i allra högsta välmening.

Vad gäller alkoholfrågan har du alldeles rätt, jag har ingen aning om han körde med alkohol i kroppen eller inte. Det var kanske dumt skrivet av mig men det utlöstes av att han aldrig ville sluta tjafsa om missförståndet som uppstod. Han skrev faktiskt också nåt i stil med "vadå, det finns ju ändå inga poliser här ute", klart man tror att det var starköl. Men beelsebub, om jag har fel där är jag uppriktigt ledsen. :hej

URRninja

Centrum för byggnadsvård
Gick med
11 Jul 2003
Hoj
Gpz900r och XTZ 750
Ravetrancer skrev:
typ nästan säker på att den låg i mcrelaterat......brukar aldrig vara i uppsalas forum o kolla......tja, jag kanske gjort fel o hamnat här.

//R
Tråden var länkad hit från "vett och etiketttråden" på OT, kanske så du hamnade här.

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
URRninja skrev:
Tråden var länkad hit från "vett och etiketttråden" på OT, kanske så du hamnade här.
så kanske det var.....nu lägger jag ner detta oxo. Inget ont från min sida, tyckte bara ni kunde ge killen en chans o inte narras med honom.......så mycket

//R

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
Ravetrancer skrev:

//R

"Dissad"? Tror han går till historien med att få uppmärksamhet på URR forumet, om jag får säga det själv :hihi

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...