Det kan det tänkas vara att jag kan vara dryg. Vad det egentligen handlar om här är eran totala mobbning av B. har läst igenom alla hans inlägg från början. Har aldrig sett några som är så nonchalanta o elaka som ni är. Som jag ser det så kom han in i en trevlig situation, och sen började det göras narr av han redan när han skulle satt på stålspunna vajrar etc. Vad fick dig(tror jag) att säga att det var bromsslangar???? Det finns faktiskt stålspunna kopplingsslangar oxo!!! Men du visste såklart bäst o var tvungen att antyda att det skulle vara bromsslangar o samtidigt idiotförklara honom. Vidare till alkofrågan då han hade kört med lättöl i kroppen. Du sa att du nog visste att han druckit starkare än så o vält med sin hoj, HUR FAN KAN DU VETA DET??????
Tänk om han bara druckit lättöl o vält och sen kommer nån som du o säger annat, jag hade blivit asförbannand, men det fattar du inte eller???? Konstigt att han reagerar som han gör tycker du???? Jag vet inte om han vart full när han välte eller inte, men jag skulle fan inte abtyda det då han själv skrev att det var lättöl.
Som jag ser det, så är det en kille som kanske på något klumpigt sätt försöker skaffa lite mcvänner, som samtidigt blir totalt dissad av er. Ni är tuffa som få där uppe i Uppsala.
//R